12 de març 2010

des de madrid...

ei, amics del blog i maulets varios, o varis...
bon dia des de madrid!
el milanés ha nesecitat reforços i ha anat trucant als seus seguidors incondicionals per ordre de predisposició conjugal per tal que l'acompanyessim en semejante tràngul a la capital del reino de los octavos de final. Per aquest ordre, ha anat consultant a:
- als solters que coneix, primers al ranquing, no els ha anat bé anar al madrid lyonés o bé son gays, i no toca.
- als sense fills... pos... estan lessionats al hombro colze, o son gays
- als casats amb un fill... han de treballar
- als que tenen dos fills, ho ha tingut que fer a sorteig pq tots hi volien anar menos un que ha alegat que li feia molt pal, que bufff, que de seguida es fa dilluns, que no, que millor una birreta al inodoor... total que no

finalment... descartados célebres nombres como destraler de la segla, anonima de la bordeta, pumuky, richi predicador, klanker, brik, doctor pestanya, etc. del sorteig m'ha tocat a mi, i aqui estic, aguantant mirades lascives en un cibercafe morocco de la puertalsol, esperant quem passi a buscar lo artiste! esperem que el focus familiar no porti canalla ni real ni encarregada aquesta darrera nit!

us mantindré informadíiiiisims...

ombra

26 comentaris:

ombra en pauros ha dit...

bon dia... pero esto que es???????
no m'ha vingut a buscar a la puerta del sol!!!
i els morocccos m'apreten per tot arreu... no soc transparent per ells...

anchoa ha dit...

hola maulets maulladors,
jo no puc anar a fer apoyo, he tingut tutoria de la gran, bueno, m'han fet sentar en una cadira dels diminutos i m'he partit per acomodar-me mitjanament, a mes foteia una calor que m'he quedat en samarreta amperio i m'han donat un tallat caleeeent que he deixat una xorrera de suor on per terra, menos mal que no hi faltaven mocadors per eixugar-me, 1 caixa he ventilat, en conclusió, un tio de categoria.

Anònim ha dit...

Avui tocarà mirar españa directo o similar ... Madrit.una banda de chicosbien apalizan a un menor, ah no! que tiene más años pero parecia pequeño, sin mediar causa segun los testigos aunque se sospecha podría ser un asunto de celos ayyys ays ayys

Anònim ha dit...

milaneeeeess .... danos tu versión de los hechos, puedes mover los dedos?

ombra ha dit...

amics, no trobo al milanés, no em contesta al mòbil, que faig? torno a mi lar? agafo l'ave i volo al niu?

ombra ha dit...

ostic el ave sa espatllata chueca... va parí, kina olió!!!

anchoa ha dit...

sobretot, no donos la esquena

bona tarde tots,

Anònim ha dit...

se os manda un saludo cordial
desde la rotativa matinal

suerte a todos

Milanesico ha dit...

bon dia tots, que madrugon el anonim,que bestia, la gente no duerme o que, bueno que se os de bien el sabado, yo estoy por lleida

ombra ha dit...

ya esta por lleida??????????????????????????????????????????????????????

eres un gay! no puedes con dos embites!

ALCALDE GALLARDÓN ha dit...

BON DIA TOTS!! ESE MILANESICO VUESTRO ES UN COBARDE, EL VIERNES DESAPARECIÓ DE LA VILLA Y CORTE, A LO MEJOR TENIA MIEDO DE QUE LO INCHARAN A OSTIAS... Y ENCIMA DEJANDO TIRADO A UN AMIGO GAY

ombra ha dit...

ei, de gay nada, GAYardón... no te pases que te envío a la secuaz presidenta i te cuelga... por cierto ya estoy en lleida!

bon dia

anchoa ha dit...

Ja estic a Lleide, de fet no m'he mogut, bon dia gent

como estan ustedeeees?

ANGEL ROS ha dit...

JO TAMBÉ ESTIC A LLEIDA, VISCA LLEIDA, VISC A LLEIDA.. CHIST!!!

anchoa ha dit...

Ion, ja estàs recuperat? millor? preparat de nou per masacrar al duo dinamico pestanya-milanesico?,

un saludo

ombra ha dit...

el ion... està lessionat... aquesta setmana haurem de buscar un suplent amb bon braç... m'han dit que ña un que fot pulsos als segurates de les discoteques amb noies que fumen... i els guanya... ese es mi hombre!

Anònim ha dit...

Jack's, claro

ombra ha dit...

nor... escapateeeee!

anchoa ha dit...

ion, casonlolla, com estas company?

bona tarda, sol ...uuuhm mal rollo, s'haura de començar l'operació bikini/tanga leonardo anual, no semos nada, tocado en la linea de flotación un any mes

Anònim ha dit...

linea de flotacion? tu on flotes? a nivel pelotillas o a nivel pecho alto? pq de pelotillas a pecho alto semos un compacto eh???

ombra ha dit...

EI NASTARDES DUOMOS!
com va la cosa? se surt de la crisi? vull dir de la crisi dels 100 kilos... i dels 40 anys... es un duet quasi perfecte... perfecte per no arribar al final de la piscina i esfonsar-te qual merda en tassa roca w.c.

per aqui tot tranquil... les talles XXXL son les primeres que surten i les darreres que entren... jeje... que entren en semejante cuerpo deleznablemente gordo!

pero ande hay gordura hay alegria... o al menos risas... toma monólogo que mestoy pegando entre pecho y espalda... uhmmm... calculo que entre pecho i espalda pesas 69 kilos, k no? soy un flecha del calculo kilográmico... un lanzau de los calculos mentales... un hacha del peso pluma!

ala... que ya no me sé que me digo... viva la belen esteban!

buaaaaaaaaaaaaaa ha dit...

va parí tant escriure pa que??? sasborrat!!!

ombra ha dit...

ays no... per cert, un saludo del maestro de l'escombra hamburguesera! quin paio... entre acotxat el cap per mirar qui hi ha dins del lagunato i un gesto de "calla que em foto un cuesco, aprofitant lo saludo que li fai al subnormal que em pita des dun cotxe i em treu de la meva pau interior i de l'anonimato macdonil!"

ombra cara gelipolles ha dit...

I EL PAIO MACDONIL EM FOT A DIR UN DIA DE RUA DEL TRESMIL TOMBS (cosa mas tonta no he visto):
- "mirate'ls... quina cara de gelipolles foteu pels matins..."

collons... i ell? pos l'alegria de la huerta... la huerta a "ejpañya" que es podria fotre en escombra voladora!

ombra , jo no he dit res eh? onvapará! ha dit...

ei, amb carinyo, que pocher menvie un "chicarios" (brik dixit) dels que ell coneix de quan aquelles vacances que diu que es va fotre acompte de l'Estat sense nació!

Anònim ha dit...

AU... vaya tardecita eh?... de asueto total!

Giveaway of the Day