24 de juny 2010

cala mister proper

Se inaugura la primera playa para nudistas capilares.

Una població de la costa daurada destinarà una platja, que pasarà a denominar-se Cala Mister Proper, com a platja pels anomenats "nudistas capilares". Dicha playa será reservada a los calvos en primera línea de mar, y en el siguiente orden, a los alopécicos, con entradillas, coronillas , tupés huerfanos y en última posición, por su artificialidad y temporalitad, a los rasurados/as o depilados. Todos podrán lucir libremente sus calvas al viento, de forma natural y ecológica sense trobar-se intimidats pels insolidaris que quan surten de l’aigua sacudeixen la empapada melena.

El líder de UCD Josep Ion Duran i Lleida y el ministro Rubalcanchoa han aplaudido dicha medida que han calificado de "capilarmente igualitaria".

Para la inauguración se quiere contar con la presencia del jugador "Lo Pelat", de un hijo ilegítimo del actor Kojak, del president de Depiline, de la actriu porno tailandesa Xoxo Xinpel i del magnate de les finances italià Jul Aydel Cul.
Per supost s’aceptarà la presència de melenuts i peluts en tasques colaterals .. camarero de tasques i xiringuito, subministrador de hamacas i sombrilles, basureros i manteniment dels pedalos.

- Agencia Pelopecho

5 comentaris:

ombra ha dit...

ei descapotados i descapotables en ciernes... BON DIAAAAAAAAAA... dona gust passejar, circular, patajar, caminar, per la ciutat... no hi ha ni 10 ni deu!

la culpa del tr'ansit? pos los pequeños malandrines i sus mamis 4x4

Anònim ha dit...

ano-choa, no fotis eh?
baja laboral dilluns prodivendres???? no eh? nooo!

ombra ha dit...

uy dia de pointing???

anchoa ha dit...

si, i point

bon dia de divendres de pont, hombre si sinyor

ombra oceanica ha dit...

vale vale, alego no mos keixem que la cosa va mal, ke aixo no me saixeca... k al loro k nostamos tan mal!
nos vemos en las olas!!!!

point!

Giveaway of the Day