09 de juny 2010

se m'oblidava d'ahir...

ostic, per cert, davant l'avalantxa de preguntes sobre quina serà la meva nova feina dir-vos que es una feina molt acorde amb la crisi... estava indecís, doncs hi havia dues ofertes diferents, totalment solvents i amb una perspectiva de temps bastant llarga; la veritat es que sempre puc tornar on treballo ara... però era el moment d'un canvi d'aires...

l'oferta que vaig respondre demanava persona responsable, amb dots de comandament, amb criteri i decisió, davant la realitat canviant i la crisi regnant. Posava inclús que es podia promocionar ràpid a llocs de comandament a nivell nacional, no sé el que vol dir, ja m'ho diran. Jo m'he presentat a una de les dos, així que a l'altra també us podeu presentar vosaltres...

Us adjunto l'anunci. Jo m'he presentat a la primera de les dos:












5 comentaris:

ombra ha dit...

bon dia
savieu espantat?
no patiu, tot arribarà... de moment avui faig vaga de vaga... aixi k fenya doble... al tajo... o al duero jojojo

per cert, ahir, encontre en la cumbre:
campiona provincial & finalista provincial
versus
milanés & ombra

7-5
6-3
i...
2-6 (oe oeoeoeeee) primer set que els guanyem, daqui a la victoria, hi ha un pas... per molt que alguns comentin que aquests dos només volen guanyar!
besos!

anchoa ha dit...

ah era un farol i una distracció per la plebe, no va colar juo juos

bon dia, victoria un set? claro, no m'estranya, ja fa molt temps que hi jugueu, aqueslles dues madures senyores ara ja tenen 80 anys, una no hi veu gaire i l'altra va amb muletes, aixi cualquiera, abusons

no soc capella pero puc repartir hosties a capela, m'hi presento

anchoa ha dit...

ei tu buldozeer, esa entradica pendent que se nos cae enciam la jornada dominical

ombra ha dit...

sera julai? que no va colar? i tant que va colar... adjunto el correu personal que em vas fer preocupante? gracies

ombra ha dit...

i no em digos bulldozer, les coses porten un ordre i una cua que respectar... not preocupos, ja sortirà i si es la setmana qui ve pues asi serà... verla enviat abans o verla publicat tu, que en sabies eh?

per cert, lo ion està convocat el divendres nit a ponts per la preparatòria del evento... ostiqueta quina poca fenya aquests dos... jo mimagino en su situation i ... que fotiem? perdiem el temps molt no? si ara només hi ha portar cole, treballar, buscar cole, bany, sopar i dormir!!!

glups!

Giveaway of the Day