01 de gener 2009

crònica de la festa de cap d'any

ei, gran éxit de la festa con dj president al frente...
espectatives cobertes amb escreix
RESUMINT:
  • cubatas a dojo per 3€ amb una mica de deficiencia DE PERSONAL a la barra pero con lata coke k compensaie
  • lavabos correctos para miembros viriles petits
  • disfraces con bolsas basura industriales color butano
  • aparcament holgadillo
  • susto final con luces de neon en retonda chardiland (algunes van saltar i altres ni es van immutar al veurels)
  • bailes i apretadas a cargo del ...d el ... del de siempre con mano en michelin bajo
  • gogós gorgojossolteronas a duo (o trio)
  • entrepanets de pernil salat salat bons i crusanets de choco banyats a les fines beers
  • malibú amb pinya pèr a algunes dames
  • presència del grup musical on tour "juanmameluco i los que comen de mi mano en aplec" con artista albino invitado
  • espectacular makina bombollas de ajbon k refrescaien lo suyo!!
  • pakito chocolatero for ever
  • americanas de brillantina en horas bajas i pirando a la voz de ARRRRRR!
  • multitud de fotos i vidios amb camera amprada que aniran sent seleccionats i publicats
en defenitiva, festa a dojo...
gràcies i bon any

ah...gracies al javier por 50 cents de menys cobrats en cubatagüiskey

20 comentaris:

Anònim ha dit...

paquitoelchocolatero i la congadelcalipo ... que triste la vida del juerguista mamado, i gravat en video ... huo huo, que miedo

Anònim ha dit...

jo no vaig gravar-ho perque JO participava -sin palabras-, no sé qui coi ho va gravar pero meno0smal que no es veu gaire i no s'identifica gaire be a ningu, excepte un paio de brillante calvorota i con pañuelo a cuadros verdes sanfermineros

Anònim ha dit...

tu, gai, traidor i iscario que em volies fotre el traje guantánamo amb la bossa industrial de basura taronja i enviar-me a fotre la pena, menos mal que vaig tenir un dit de front, només portava 4 cubates i te vaig esquivar, ... macagüen ...

Anònim ha dit...

Malibú con pinya? .... si aquella botella debia ser un reserva 15 años de Malibú del temps que duia allí i a més alternant amb birra lata .... la flora intestinal de vacances 15 dies lo menim i la cabeza guardada en algun calaix, poca conciencia

Anònim ha dit...

Cada vegada ballo millor .... vaig pillar una jamba per ballar i al veure que dominava bastant -iluso de mi, en una partida es com al poble, tothom domina de collons les técniques del ball- li vaig dir, "sóc màgic, en qualsevol moment desapareixeré..." i al següent giro vaig pegar un quiebro i em vaig colocar agazapao darrera d'un grup en obra maestra del arte de despiste ...

Ñámame el fred astaire de la partida, un lince del dancing, el mago de la pista, fededeu quin desastres. I sempre igual.

Anònim ha dit...

Be, bon dia i ja ens veurem al Chambelan, Richard Charbelans el del piano crec

Anònim ha dit...

Ostistu menudas afotos del evento que cubrí, no se salva nil apuntador sobretodo uno com camisa blanca arromangada, pantalón pitillico y monton de pelo rollo estilismo Pujol, caras raras la firgen ....

El reportero gráfico

Anònim ha dit...

bon dia dancers i otras multitudes... el anchova no miente... ni puta idea del baile pero insiste... fede10!

Anònim ha dit...

abortado el 1er campeonato intermunicipal de plyesteishion por culpa de alguna mendruga que atacó a lo mas sensible del ser humano para no permitir la ludodiversion

seguiremos informando e/y insistiendo

Anònim ha dit...

chamberlain guapo!!!!!!!!!!!!

ombranchova ha dit...

poca alegria por parte de segla on tour en el blog este año 2009... pq achantas?

Anònim ha dit...

Bon dia a tuti le monde! N'hi ha alguns que encara dormen per aqui, aixi si que farem algo si!
Jo nomes vaig dir que no era hora de chugar a la play que hi havia molta canalla no era le meva intenció de abortar res!

Anònim ha dit...

Avui s'ens ajuntarà l'hora d'esmorzar amb el dinar i el funtgol de la nit!

Anònim ha dit...

Ja estic operatiu ... suposo una picada d'un moscardón tese tese,

Bon dia i bona jornada

Un saludo y un abrazo para los lectores no escritores

Anònim ha dit...

ep escritores aki la play plora desconsoladoramente... te collons... mirat aixi la vendre tot i no ser meva, pq com sempre hi ha canalla...

...

...

sniffffffffffff


bueno viscalbarsamankpierda i bon dia... parlem quan vulgueu

ombranchova ha dit...

la mosca se´se també li va picar a la ona... la una la tarde ha fet avui... i sense febre que era una sospita jajajaaj

els demés les 11 en amunt... bé, no?

encara ressonen els poemes, nadales i ballaruques nielitas!!!

Anònim ha dit...

Bon dia a tots i totes i feliç any nou!
Ja veig que la festa va ser sonada, i que vareu disfrutar de o lindo!
val a dir que desde el legend es sentia el paquito el chocolatero i els aplaudiments que van fer a l'estimat Anchovatonimarero! en acabar el seu meneito per la pista

Anònim ha dit...

Això està molt bé per a que són les vacancres si un no pot dormir?

Anònim ha dit...

pumuky... tu saps akell anunci de tv k deien..."DEMASIADO AZUCAR!!"

arribarà el dia duna critica destructiva???

Anònim ha dit...

mudanzas i tintorerias PEPE
se lleva ropa a toa la geografia ilerGETA!
PA LOS OLVIDADIZOS I LOS OBNUBILADOS

chaquetas a presio de saldo!

Giveaway of the Day