29 de gener 2009

menú pumuky's jaus

el blog informa que Pumuky no ha emés cap comunicat oficial sobre convocatòries, menús i/o ressopons del dinar dominical proper.
Per tant, ens veiem amb l'obligació de desconvocar tal evento doncs ens plouen les ofertes i ja em negat dues. Tamé cal tenir en compte que els webmasters tenen una "reunió" nocturna el dissabte i, que per tant, el domenge no estaran para collonadas.
Així que queda alliberda aquesta data de les vostres agendes per manca de comunicació oficial. Si volen algo ja ho diran, no creieu?

També adopto formalment aquesta postura en la reunió nocturna de webmasters i així ho he fet saber. Ja està bé d'organitzar per a que després qui més qui menys falli, tingui excusa, arribi tard, grunyeixi, etc... Ja sabeu on trobar-me, si voleu algo ja ho direu, no creieu?

47 comentaris:

Anònim ha dit...

ahhhhh i brik, no es per quedar bé, ja saps k no me cale... però es k tot te un límit

vull ser exorganitzador!!!!

Anònim ha dit...

on sopeu?

Anònim ha dit...

de moment a casa

Anònim ha dit...

Vale ja vindre sobre les 9.30 et va be?

Anònim ha dit...

Bona tarda a tothom! Menos mal que s'acaba el gener, sino acaba amb mi!
Ombra no t'en preocupis tant, l'anchova et secunda l'oferta del sopar, no m'ho ha dit pero ho se! I no et cal patir pel puesto pk ell no et grunyirà, la questió es sortir.

Anònim ha dit...

Brik et contesto a un comentari de no se quin dia a un hora de la nit, si com de costum debia estar sense fer res com sempre!
NO se com m'ho faig però no tinc mai res que fer a part de despertar-me no se quants millons de vegades per l'escandol de l'anchovadanielet que potser hagues sigut millor que no parles, perque desde que diu mama li es igual l'hora que sigui!

Anònim ha dit...

Ombra a mes sino vas a sopar podràs apuntar-te a un altre avento del que has tingut que dir que no!
Cria cuervos i....te arrancaran las pestañas no?

Anònim ha dit...

Per cert om que no se t'oblidi l'asumpte fiscal es que dema es dia 30

Anònim ha dit...

kin evento? japan evento? no etivocarse, jo dic que jo no organitzo... siempre es el mismo, este es uno... kizir... jaspavilaran.com





el tema fiscal jal tinc feniquitat, gracies pel remember... demà soc fora i no podria!!

Anònim ha dit...

No us queixeu tant totes que son els vostres marits els que sustenten la familia i posen vaselina

mimeu-los i entreu mas a este nuestro blog

Anònim ha dit...

Lector casional, vaselina te daremos a ti en quant et localitzem amb ajuda de la Cia, el FBi, la Fifa i el balon doro, identifícate macizo.

Anònim ha dit...

a veure si amb tanta cancel·lacio, suspensio, anulacio i pasodetodo al final no fotrem res i podre matinar diumenche par anar a misa de 10. Amos hombre no men jodas

Anònim ha dit...

Hi havia projectada per part de Papitus regalus i pastelitus un sopar rotllo japo.nés, ho va dir, que ho vaig sentir que sempre clavo l'oreja, i va dir un dia en plan wook, pasta china, rollito primaveras i cerddo chonino jabalín agridulcesaladovinagrero i cava-vino gasificado d'aquell italia .. ho va dir eh? HOHAVEUSENTIT !!!!!!! i ñi haurà geishas carablancas

Anònim ha dit...

res de res... el sopar chinojapones puerco jabalin es va ajornar per un altre finde k no tinguessam res, "a vore si mos aborrirem" va dir la jefa de la casavendopisoenprincipedebeukelar

vale?

Anònim ha dit...

i el tema sapatil... mira... anchova... no et procupis home... ja faig una excepció i si dingú convoque anem tu i jo i lo cunyau si te la roba planxada i neteta a fotre uns ternasquillos o un entrecotes , va!

cagonden... milanés reposnde i no curres tanto, perono habian bajado las ventas? pos k son tantas de reuniones?????

Anònim ha dit...

no ploris coi, i comprat un TDT... jolin i una tele en colores no en un unico color com la k tens ara... mira k ta durat poc eh? k li has fet??? aixo... en serio... es la play... segur!!!

Anònim ha dit...

ostic kin missatge mes tajante he parit avui eh? nobstante la pumu ni aparecer... vecino cédela una mica de lsd!!!

Anònim ha dit...

chova... em marca k hi ha dos connectats... ets tu? fes dos cops si ho ets i si no fes un pet...

Anònim ha dit...

fa pudor...

Anònim ha dit...

NOTICIARIO

S'informa als tucumans que lo Ion està oficialment movent lo cotarro per al XLII (crec que es 42) Sopar de Man's, li he donat una llista de restaurants i m'ha taxat la majoria, reservarà mes en algun.

Milanés avisado en persona por telesfono, confirmará su asistencia, o no ...

De moment:
Ombra programadora
Anchoa matutina
Pestanya ropa planchada
Ion celular
Milanes - en standBy-

Altres ???????

Saludakos

Anònim ha dit...

coagró i bafarada en el ave a bocadillo calamares refritos i vaso palmero vino tinto cariñena

Anònim ha dit...

CITA

Si quieres con los amigos cenar
mueve ficha sin parar
todos van a su bola
y la final se hincha la __lla

Anònim ha dit...

completar sivusplait la 2 sílabas que faltan ... HAY PREMIOS

Anònim ha dit...

està clar, se hincha la COlla, amb cantidubidubidubi d'amics, examics, exconeguts i relacionats

Quin premi ñi ha?

Anònim ha dit...

eh! panda manolos dubitatius, que tinc una altra oferta el dissabte amb los cuñaos per dinar i un altra per sopar, feu lo favor, a veure si al final em quedaré per vestir sants .... ja vaig dir-vos que tinc l'agenda oberta i a disposició però a veure si em quedarà la fulla neta. Ja sus val, "nooo, que si que vinc, que al final no em fet res amb els amichis" ...

Anònim ha dit...

Segon l'Ion, a l'Argentino alias "los rápidos", pero no al de la bordeta ... al de la zona alta lateral mariola bloques JC, si?

Anònim ha dit...

Holaaaas. ke tal steu? per fi s'acabat gener laborable kin descans!
Jo independement dels vostres plans com que ja se que no entraba ja m'he buscat la vida versus demà.
Anchova ja saps que sempre pots estar al meu costat que no et deixare tirada... ahi queda eso

Anònim ha dit...

HOHAVEUSENTIIIIIT !!!!!! PODEU QUEDAR COM UNS COCHINOS I UNOS FLOJOS DE CJNES

Anònim ha dit...

la klanker es una facil!!!

Anònim ha dit...

jo hora i lloc sisplau

Anònim ha dit...

__lla?
dos silabbes???
seran dos lletres no?


PAlla?
VAlla
RAlla?

Anònim ha dit...

pilla
eso eso pilla cacho

Anònim ha dit...

ancho... els teus cunyats no tenen massa fenya no? jolin... k seria del consum en bens de primera nesecitat sense les seues lifares? a tomar pol culo i deflacción... gràcies klan!

Anònim ha dit...

es comenta que finalment anirem a un local sibarita no? el k triï lorganizator... si al cap i la fin es lo mism... no?


per cert... avui he conegut un tal josemari ramos floridos jojojo... toma ya!

Anònim ha dit...

un saludo desde la rotativa del segre-adn, abrazos y hasta pronto, por cierto, en el acertijo serán 2 letras no? POLLA?

Anònim ha dit...

Bon dia a tos i totes, perdoneu però ahir el vaí no em va deixar gorrejar res de res!
Bé el diumenge ten iu un dinar chez PUmuky com tots ja sabiau!
El menu adult es basa en una sèrie d'entrants és a dir Pica-pica.
EL segon unes aubergínies farcidetes que no escalivades i finalment el postre!
Tot això regat amb caldos del pais!

I tranquils tinc gaseossssssa!
El menu infantil doncs macarrons i hamburgiuesa!
No cal portar res només la gana!

Anònim ha dit...

Us deixo que vaig a acabar de comprare!

Anònim ha dit...

coi i lentrecote??? i lossobuco??? i la dorada¨_?'' i los camarlencs??? ?i la cigalla????

uy uy. ja pots comprar ja... pq amb això... AQUI VEO POCO EH?

BON DIA SEGRE... va bé la cosa? ara es una putada el preu deñl diari eh? 1'10... no te fot... te plenen de carderilla... ara, si sagues pujat lo preu del bus a 1'10, bueno... el k haurieu dit des del segre buenooooooooooo `peroc clar com es el diari no passa res... nao... sia dit!


bondia a tutonc!

Anònim ha dit...

bon dia,
com va l a jornada? avui tinc


pica-pica i aubersinia? YO VEO MUCHO !! m

Anònim ha dit...

no fotis...

comunicacio urchent... opcion Comba parecia la primera peroooooooooooooooo donde vas, coi!! k cutres... opcion VINO TINTO sembla k sera lelegida... eperoooooo... con gasosa no, ion? no vayamos de finos eh?

Anònim ha dit...

ponme un fino, pisha!!!

Anònim ha dit...

anchova no forcis amb los cunyaus k a la nit no valdràs una M... bueno, menos encar quel normal, vui dir!

Anònim ha dit...

uy milanes, se falla mas k unascopeta fiera!!!
exigimos una razon!!!
iremos andestés!!!
la cucaraaaaaaaaaaaacha!!!

Anònim ha dit...

marginales, hoy se sale?

Anònim ha dit...

NO, EL MARGINAL HA NEGAO LA INVITACION!

Anònim ha dit...

bon dia, me pego el pecho i voy pallá que ahir mel vaig partir .. jo jo ,que risas marialuisas i altres menesteroses

Anònim ha dit...

k bien k lo pasemos ayer i hoy... i sin resaca !

milanés se te notó a faltar
ion... cno su vena hinchada
pestanya... todo griterio
anchova... comedido
ombra... a l'ombra

Giveaway of the Day