17 de febrer 2009

Perquè els telèfons no són sumergibles?

CRONICA DE PUMUKY VIA MAIL

Ja veig que les notícies volen!
La veritat l'etiqueta està molt ben posada " Cagada".
No m'ho puc creure, el meu telèfon nou a dins de l'aigua, però no un aigua qualsevol no!
L'Aigua del wc, vàter, toilet, lavabo, com li volgueu dir!
Què va passar no ho sé! Com va caure tampoc! Què feia a dins del WC?
Moltes preguntes, i no hi ha resposta, el cas és que el mòbil es va precipitar de la butxaca de la meva bata a dins del wc!
La meva ma no s'ho va pensar i va anar darrera seu, però clar la gravetat és la gravetat i no vaig poder impedir
" el remojón del telefonillo".
I jo em pregunto, tant modernos que som, perquè un phone no es pot mullar?
Aquestes coses poden passar! Els accidents passen!
I ara què?
Em donaran un de nou? Encara estava en garantia, però clar s'ha mullat! I no sé que em dira la casa Ericsson , s'ho estan pensant!

Jo volia fer-me la longui, però es veu que tenen un botó que quan es mulla es torna de color vermell i el meu es veu que semblava la llum vermella d'un semàfor! La cosa està xunga!
Però perquè els telèfons no són aquàtics com els rellotges!

44 comentaris:

Anònim ha dit...

Booooooooooooooooooooooooooones tardes a tothom!
Encara que tard us dire que es molt bonica aquesta nova forma de blog! Una mica cansino el color salmó quant tens que llegir deu entrades i els seus respectius comentaris que no son pocs!
Ombra excuses en tinc per no entrar i no cal que les digui que tots les sabem!

Anònim ha dit...

Pumuki, jo tinc una col.lecció de movils vells si vols t'en presto algun!

Anònim ha dit...

Ara que ja he entrat hem presentare al nou membr@ del blog, hola anonima de la bordeta jo soc la klanker, entro poc però es que tinc feina....!
Espero k ens coneguem aviat... Salutacions.

Anònim ha dit...

Ara sus en deixo fins un altre ratet ok? Ja entrarè mes sovint o al menys ho intentare?

Briiiiiiiik com estàs???????????????????? I l'ombramaria????????? aquesta nit si puc truco!

Anònim ha dit...

Així m'agrada, presentacions i educació de colechi monges per endavant. Un cop fetes les oportunes presentacions amb la nova, nou o bidual, anem al gra ... vas posar la ma? no em fotis ... vegila que els siluros no només estan a Mequinensa eh? a cuchillo alguns s'han de pasar ji jis, per mi que no cal el botonet vermell només amb l'olor impregnada penso que la garantia ja no seria vàlida.

Bona tarda, maquiavélicas mentes

Anònim ha dit...

pues que s'esconchi lopredi i teen regali un altre amb cantidubi de cristales de esbarowsky incrustats

Anònim ha dit...

sense mobil no se es ningú i per reminiscencia tampoc set pot trucar

Anònim ha dit...

esbarowsky, es lo angel pauloswsky aquell? lo transformista transformer ?

Anònim ha dit...

no esguarroski es el k fot la ma al wc per salvar un mobil k de sobres estava immerso in merda!

Anònim ha dit...

uyyyy klanker i birk al telefon, i es gratis... darse por llamaosi saludaos pq ña per rato!!! k no tenen lo blog per parlar????

Anònim ha dit...

anonima, on ets? al wc parlant??? a mi em sembla k mos la foten anchova.. .no sera la anonima la pumuky??? mira k ha sigut desapareixer una i apareixer laltra... ays ay.... ENS ENYORES, anonima????

Anònim ha dit...

bona nit,molt de gust klanker,ja ens coneixerem, segu, jolin aixo del movil es una mala pasada, pero ja se sap, alguna mala postura, "no sexual", que el anchova ja estava pensant malament. Jo tambe estic liada, no tinc al xicot a casa i molta feina per una solaaaaaaa, continuo fen feina.Tot el dia treballant i al entra a casa, mes feina, tindriem que tindre un sobresou, per pluriempleo.

Anònim ha dit...

ep kin xicot anonima-? no eres lesbianota tu?'? ostic mos vies enganyat eh? i la goya k tal??? bé?

Anònim ha dit...

va tio segla, desenmascarat, si ja ho sabem... ja en sagrada k entris a dir cosetes pero mola mas si dius k ets lo segla i llavors pos et fotem canya... i lo pitarqueño? que no pot entrar mai ni k sigo a saludar??? va parí , si prometessin vi per cada comentari segur k entraria amb la gasosia a canvi... bueno... nanit a tots...

Anònim ha dit...

bon dia, soc exalumne del episcopal any 1972 treballant a Madrid, de quines promocions sou?
he trobat aquest blog de lleida i vec que parleu d'un dinar
em podeu informar o si més no dir-me on informar-me?
gràcies
per cert, aniré entrant, hi ha temes que m'han fet especial gràcia

Anònim ha dit...

això es un no para de gent entrant i sortint en aquest blog, a mi me sembla que sempre son els mateixos que es volen fer els graciosets canviant-se de nick. Podria ser?

Anònim ha dit...

ombra no saps com et trobem a faltar des de que no et pots conectar pels matins

Anònim ha dit...

klanker que diu lo meu home que dissabte millor al comba i tal , a veure com ho te tothom i fem la convocatoria oficialment. a mi també mapeteix sopar fora...

Anònim ha dit...

ja se que no es la meva hora d'escriure pero he de cobrir les hores que l'ombra no fa!

Anònim ha dit...

la meva amiga pumu es molt treballadaora i per això s'emporta el movil al labavo, per aprofitar tots els moments del dia, no com altres que s'emporten revistes de ties amb boles i voldrien tenir el seus telefons per poder aprofitar tots els moments del dia!

Anònim ha dit...

tu m'entens no amiga de la bordeta?

Anònim ha dit...

jo no he fet presentacions pero es que jo sempre vaig a saco i no estic de collonades, però bé si vols em prento:
el meu nick es brik perque encara estic fent de proveedora de llet de la meva filleta de 15 mesos que es una viciosa del tema, soc la parella oficial d'un dels components mes importants del blog, no , no de l'anxova no... no fotem! i m'agrada entrar al blog però igual que la klanquer al cap del dia he de fer tantes histories que quan puc escriure madormo damunt del teclat!

Anònim ha dit...

magradaria que ens parlessis una mica més de tu així tindriem una mica més de jocs per tocar algun tema que t'interesses!
ok

Anònim ha dit...

be m'hen vaig a dinar que a les tres torno a començar. hasta luengo !

Anònim ha dit...

anxova donde te metes por las mañanas, dejate ver pa alegrar-me el dia!

Anònim ha dit...

ombra aixo no es el mateix sense tu

Anònim ha dit...

Bon dia,
M'apunto al MAAAARCHAAAANDO UNA DE CHURRASCO NERVIOSOOOOo

I PER ACOMPANYAR? el que vulguis maca que sino em bufaràs ...

i això que som els clients, valgamdeu i el baretorestorant funcione, INCREIBLE ! ja voldrie el Bulli i CasaPepe.

Al damunt de cornut paga el beure o la factura, a cuanto saldremos? n.p.i. segons el preu del mercat + un diferencial variable (en funció de l'humor de la cambrera) sene uribor pero entre 20 ó 25 eu o igual 35 da igual, de masoques. Pero que vinacho, eso si.

Anònim ha dit...

Que alitosis lamarequelvaparí un paio que m'ha vingut a vendre avui nosequé perque m'he marejat, a més d'aquells infumables comercials del3al4o que et parlen a 3 pams de la cara sense respectar la distancia de seguretat i allò a semblat un ring de boxeo ... jo que m'enretiro un metro i ell que s'atansa casi al morreo .. i jo que men retiro a mano derecha otro trozo .. i el paio que s'atansa de nou .. i el torno a quebrar .. i el pudentmenjadordemerdadecordermalalt que es torna a posicionar enfrente .. casoncoi seràs maricoón i maleducat, em fet uns 3 tombs de persecució al hall de l'empresa numeros rojos ... tio, que te larges que me mareas! TOMA CARAMELITO MENTA COÑOOOO !!

Anònim ha dit...

algo així com els amichis de l'ombra i de l'assensor que va narrar-nos en una antiga i magistral entrada de fa -limones del caribe- un temps

Anònim ha dit...

ombra, arregla ja aquesta limitació perque això no va enlloc, menosmal de la brik que alegra la jornada i d'un altre nou navegador que ha aparegut de la quinta 72 episcolar, aixo es un no parar de nous (o no), que es presenti JA!

Anònim ha dit...

ep, no soc massa amant de blogs aliens però aquest te marxa.
Soc el jordi, del 1972 de l'episco... treballo a madrid, vaig poc a lleida... i us he trobat buscant pel google
vec que no respecteu massa l'ortografia catalana però permeteu-me entrar de tant en tant i fer algun comentari, us va bé? així no perdo contacte amb la terra i més si sou de l'episco

de quins anys sou?
un saludo

Anònim ha dit...

Ep ! Jordi ex-episco, tu que per el que dius domines la literatura catalana des de Pompeu Fabra fins a Tristan i Isolda i que treballant a la urbe madrilenya hauràs practicat el català cada dia pel carrer i a veu plena, pots fer-me memòria de quins savis mestres hi havia al teu col·legi, per exemple a l'EGB, impartint els temaris de llatí i de francés???

Un, dos, tres, responda otra vez ...

Anònim ha dit...

Bona tarda weys.

ex-episto. Ens va be, ens ba ve
endavant amb els teus comentaris, som tot oida. I explicam com buscant pel gugle has fet cap aqui ...

Anònim ha dit...

jolin,... pasa pues??
k me perdut? ki es exepisco
???
episco??? joojjojojojojo
akest seria d lepis club no????
ojito episco 1972 k jo en conec una k va repetir i va anar amb gent de 72 i 73 ojitoo!!!

Anònim ha dit...

ei, si no em necessiteu pels matins mho dieu jeje... ara k ja ho tenia solventat... nomes he tingut k posar ordre i man fet cas ... tot i que tardarem uns dies en trobar la manera forma daccedirhi jajaja, no, la fenya apreta...

Anònim ha dit...

en tot cas, benvingut jordi episco, tamé anonima activa de tarde i brik! , com? brik??? a currar coi, k la directora et fotrà canya canyardo!!!

habrase visto k me se despendola en la internete... daki al facebook ña un pas!!!!

Anònim ha dit...

bueno hasta daki un rato, amics i desconeguts de este nuestro blog!!!... a mi aixo em fa auloreta a fraude entre episcos i anonimas... no se...

Anònim ha dit...

Hola a tots i totes i sobretot als nous blogeros!
Jo em presento com pringada que s'ha quedat sense mobil nou de trinca!
Per cert gràcies klanker pel teu oferiment de old phone!
També podriau fer una colecta i contribuuir així a la nova ong qe he creat AMA
"Ajuda al mobil aufegat"
Ja sabeu això desgrava!
Bé petons i nanit!

Anònim ha dit...

Per cert a la reunió carnavalesca de dissabte nit ens apuntem! conteu dos més a taula!

Anònim ha dit...

AMA? sera AMAM = ajuda al mobil aufegat en Merda

Anònim ha dit...

Na nit a tothom i als nous com que no els conec... doncs tambè. Aixó del intrusisme no me mola prefereixo saber qui en controla poc o molt.
Per tant norma molt important no citar llocs on anem o volem anar.
Ja kedarem per phone mentres no ens el punxin ni el tirem al wc ok pumu? A tu ja t'enviarem senyals de fum.

Anònim ha dit...

si, la doña incognita, no te jode... uy k la investigan, pero tu qui et penses ke som? algu important-'''??? la lorena del operacion trumfa???? au va home auvaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

tot sampega!!!

Anònim ha dit...

inventarem un idioma codi en clave... i luego no sabremos ni k vol dir jajajaaj

Giveaway of the Day