21 de setembre 2007

anchova family y su ADSL



Tal com ho sentiu. La familia anchova ha adquirido una PC&C (personal cioputer & cagodromo) con to lujo de detalles pa sus noches de insomnio infantil.

Donats els darrers episodis gastro-gómito-defecals que han patit alguns dels seus membres, han decidit acoplar la PC&C a un dels llocs més freqüentats per ells. El W.C. (Wuaaaaaaaaapudó Cagontot) ha estat acolchat amb polipiel aixi com els diferents paraments a conjunt amb el paper i els llirons que suren a la tassa per decorar. Els derrapes no han estat inclosos doncs no hi ha problema per fer-ni un cada dia i així donar mostres d'un art actual grunge underground.

Felicitem des d'aquestes línies als nous amos del ADSL i els convidem a participar de les connexions nocturnes que estan una mica aburridotes darrerament.

22 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest despatx està molt millor que el que tinc actualment.

De moment els Timofònica ja m'han enviat una caixeta (?) deuen ser bombons o presevatius ... jo que sé per allí volta, tampoc no sabré que se'n fa, no hi ha folleteo explicatiu ni res de res.

Ja tinc casi tot, em falta un tauló i unes potes per aguantar el pece i la pantalla plana de castelló.

Dificilment podre'm remuntar les nights a divertimento con lo cual no crec em resti hores de repós, però s'intentarà.

Em crearé una dreça de mails ...

Anònim ha dit...

i tinc una impressora de xorro d'arena colorejat que agafa el paper otomàticament, darrera tecnología pakistaní, el sumum del gordo de sumum.

Anònim ha dit...

Ara només cal desenbalar les caixes i tirar la xatarrada que hi ha dintre i guardar les caixes ben plegades per embalar mobles i la vaixella de peces de colores que tenim.

Anònim ha dit...

Ja em veig aquest cap de setmana intentant montar l'aparato ... suors i mala llet no hi faltaran, no tingueu cap dubte.

Anònim ha dit...

com sempre sobrarà cables per ahorcar al Sadam varies vegades

Anònim ha dit...

ja saps k si et cal ajuda... akistic
no cal dir ni preguntarho
sinstala solet casi


per cert, pins ara , no???

Anònim ha dit...

Ja tinc l'assumpto en marxa, el ratolí i el teclat no funcionen, cambiaré les piles i he trovat un cd amb els drivers patètics que suposo hauré d'instalar pa que ande.

La taula provisional de fusta arriquitada al costat d'un contenedor de basures es petita, no hi cap l'impressora pakistaní i fot pudo de merda de pato.

Anònim ha dit...

Jo no entenc com hi pot haver tant cablejat, mogollón de cables per tot arreu, fot mania.

Anònim ha dit...

I perque tinc 20 metros de cable telefònic si amb 6 ni tenia prou i els de telefònica t'envien una merda de cable de 3 metros que no dòna per a res, s'ha de ser subnormal profund.

Anònim ha dit...

Pedazo pantallón m'he achantat, no voy a perder detalle ...

Anònim ha dit...

Aqui el que hi ha és molt paralímpic amb medalla d'or de l'informàtica, a vore si doneu suport tècnic listillos i aspavilats, bill's gates ... em cal ... baixar musiqueta de ways .. alguna penícula pistoleros i western ... vull veure canals de pago per la patilla dels Stray Cats i del Dr. Pestaña ... i altres situacions rocambolesques que necesitaré.

Anònim ha dit...

Com tenim la jornada de Rallie, apuntar-se cony!
Ja em temo que aquest any la cosa va de baixa i l'Ion no portarà termo amb café del Juan Valdés.

Anònim ha dit...

Ei, companys ... estic amb la family anchoa a casa i sembla que l'assumpto internetil i informàtic ja funciona esplendidament i amb total descàrrega de megajulais.

TEMBLAD COMPAÑEROS! ESTARE VIGILANTE DIA Y NOCHE ...
SIN DESCANSO ...
SIN PIEDAD ...
SIN PERDON.

En veiem .... a fe de deu ... menudo timol tocomocho esteu fets.
Adios, desprès vengo. Vaig a banyar al personal.

Anònim ha dit...

No em provoqueu que us envio uns spam ques cage la mosca i el mochuelo.

Anònim ha dit...

Y bien?????

Anònim ha dit...

Marxo al lecho-n a descansar, fins demà weys, avui tot per mi solet, jo me lo guis jo me lo com ...

Anònim ha dit...

ostia... alegria al blog... no nomes sa pillat una PC de campionat sino tamb e una impressionadora i uns draivers...

i 20 metros de cable telefonica, si ja li vaig dir a la clanquer que amb 7'5 metros ni havia prou... ara... pot ser a la nova localització a lombra de la montanyeta necessitareu el cable per endollarvos a ladese.ele de casa meva, no? oferit de bon prencipi

ahir era tard pero avui es promet una entrada al tema, i una conversa inaugural nocturna, si? venga pos...

Anònim ha dit...

ah, tema rallie... contactats ion de rues - sainz i dr pestanya-moya
confirmen assitència i inclusive es va destribuir la fenya... el ion, exaltat com mai, va oferir el consabido termo del pare con su coñac 10 anys...i , ATENCIÓ, lo tinto de verano a raó de 1'5 litros de barrecha don simon- gasosia...
al oferiment van sortir enrabietats en pestanya i ombra, ofesos per havernos despreciat amb només 1'5 litros de liquid ... ombra aconsellà dobla laposta pq , textual, no coneixeu al anchova sediento...es capaç de fotres un cotxe a la chepa i correr...

asing doncs la cosa sencamina, i des dakets blog farem una crònica diaria fins al moment del gran evento datat el dia 5 de october de 2007...

la invitacio resta oberta a qui vulgo... haurà gent k dira si o no i explicara les raons, altres amb un NO ja diran prou...

Anònim ha dit...

1'5 lts, que pasa només xumo jo?

Anònim ha dit...

amic sustentador del blog... 1'5 litres segons ion ni ha de sobres... ja saps del seu costum estret i restret... o sea, tacañolosvuevos

not preocupos que en quant pugui faré un resum entrada on cadascú podem distribuir el que cal portar

vale??

Anònim ha dit...

dia previst el 5? em sembla que tinc visita al otorrinolaringologo, expert otorrino, que deu ser algún tipo de pajaro? ja veurem com està el tema.

Anònim ha dit...

ei canvia el dia noi.. pero ya... dia 5 cinco five cinc cenc cinqüe... amos ombra no mos fallis ke yasta tot pressupostat... en serio

Giveaway of the Day