06 de setembre 2007

A vore k tal

Durant aquest dies de pont, l'ombreta i l'axoveta i tota la seva prole, es
retiren a descansar, s'ho han merescut, durant tots aquests mesos no han
tingut un moment de descans, s'han esforçat en tenir al dia aquest blogg,
han passat hores, pensant, encara que a vegades no ho sembli...
Necesiten descansar, el pobre anxova ja no sap quin és el color que li dona
pas al semàfor, ha començat a explicar intimitats que no importen a ningú,
ha de retrobar-se amb si mateix durant aquests dies de pont,de platja, de
tranquilitat....
I l'Ombra vol aprofitar els últims de relax, abans que arribi el nou menbre
de la família i es passi les nits amunt i avall.
Amics us mereixeu unes vacances,aprofiteu i penseu que fer, durant aquest
nou curs que ara tenim per davant, bones vacances i bon pont i bon de tot.

A vore que tal, posa una foto, o arrega o no sé no tinc mes rato avui per
pensar algo millor

_________________________________________________________________
Horóscopo, tarot, numerología... Escucha lo que te dicen los astros.

http://astrocentro.msn.es/

22 comentaris:

Anònim ha dit...

Com a vegades és habitual en mi he posat la pota, em pensava que això pasava abans per mans expertes, abans de publicar, però ja està fet!!!

Anònim ha dit...

benvolguda pumuky... pero a ver... pensemos un poquito... como va a haber manos expertas antes d publicarse? ein???? coi si en teoria no hay nadie mas k tu...

lo k envias sale, i punto, alego de publicarse se puede retocar pero lo dejaremos tal cual, teparece?

i lo de laplayiqui pues nada de nada... la primogenita con anginas (creo) i febrada, asi que de momento rian de rian...

nanit i pa ser la primera vez, nostasmal

Anònim ha dit...

sigue sigue comentando mañana eh?

Anònim ha dit...

Ei bon dia!
després de la cagada d'ahir esperava més comentaris!!!O estem jugant a Juan Palomo jo me lo guiso yo me lo como, que quasi quasi és així

Anònim ha dit...

Ei a mi no em poseu amb tot això....

Anònim ha dit...

ostics... un juan palomo???? uhm... sistoletes... afloja ya no?

bueno pumu... mu bien coi... yo entro cuando empiezo a removerme que estoy de vacas eh? bien bien... isgue intentando.. pot ser cal comentar alguna cosa de los multiples temas que anchoa ens ha proporcionat en la setmana de convivencies , no creus???

Anònim ha dit...

Em sembla que el nostre amic anxoveta pot tenir un monogràfic de les seves vacances:
-Els nous amics fets...
-Els nous hàbits d'higiene i neteja personal adquirits.
- Les seves preocupacions a altes hores de la matinada.
- Els seus sorolls nocturns.
Podríem llançar el mongràfic: Anxova i les seves vacances....

Anònim ha dit...

llancemho venga... practica webmaster suplente de suplente

Anònim ha dit...

Ok, però ara fins dilluns, bon cap de setmana wpos!!! parlem

Anònim ha dit...

Ei! qui és sistoletes?, k te a veure amb que jo me lo guiso yo me lo como que es lo que estais haciendo toda la mañanita. Si quereis os publico unas cuantas recetas en el blogg que esto siempre resulta y tiene tirón!!!!

Anònim ha dit...

JUAN PALOMO... yo me la saco i tu me la comes, vale?

Anònim ha dit...

aviamos... la cosa ya es normal de nuevo.. demà el choveta fotrà por al blog, ja vureu.. aixo si no esta malalt i si els seus kehaceres paternos i medicos le dejan entrar...
bona nit i benvinguts al nou curs blogescolar...

Anònim ha dit...

Ala, pos jastic aquí, i com sempre al que no està pille com el que més i se li arranque la pell a tires.

Perque un monogràfic crític contra la meva persona i modals, jo sóc d'escola de pago, eh? ojito que l'únic que faig es adaptar-me als diferents costumbres y usos d'on vaig i a la gent que m'acompanya per no donar el cante i practico la política de camaleón i del refranero sabiondo popular "donde fueres, haz lo que vieres". Pura lógica.

Anònim ha dit...

En referència a les criticades narracions ... entre d'altres coses, jo narro i ofereixo a un públic entregat les meves experiències vitals, les que tinc, les que pateixo, les que m'afecten, les que experimento ... unes més interessants, agradables i positives i d'altres més suburbials, ortodesagradables i de grau crític en la tolerància narrativa social, pulutant accepto les crítiques ... i a partir d'ara només faré referència en les converses a la política d'Estat, el canvi climàtic -tema mol mamonejat- i a la cría del emú en cautividad frente a la extensiva, i similars -molt curiós pel factor dels volums testicular i del ejacultat del mascle en el cas del extensiu, molt curiós, molt-.

Saluditos a tothom ...

Anònim ha dit...

Així m'agrada, anxova que aquest espai s'ompli de cultura i de saber estar.
Sento i canto el mea culpa per no estar a l'alçada dels websmàsters, ho sento no he pogut publicar coses aquests dies, manca de mitjans i de temps( per sort per tu) encara que aquests dies que ja estarem més afilerats a veure si puc posar-me a la vostra alçada i ja miraré amb quin tema cultural, o bé escatalogic comencem..
Espero que les pubilles dels vostres respectius clans hagin tingut una bona entrada de curs!!!
Mentre escoltava els laments dels meus m'enrecordava d'elles, però segur que proba superada!!!

Anònim ha dit...

Aquell cole semblava el muro de las lamentaciones de Jerushalem, fins i tot jo m'he contagiat del moment i m'he vist obligat a abraçar-me a una mare pija que voltaba per allí i que casualment nostabasmal a plorar-li damunt la pitrera siliconada també casualment ... per cert, m'ha costat una estona que em passes la plorera i amb els llagrimots que em queien talmente que una party camiseta mojada .... espectacular, bufff! que llorera ...

Anònim ha dit...

Animos, cal pràctica i ingenio corrosiu i endavant webmaster alternativa.

Anònim ha dit...

Juan Palomo, tu lo guisas y yo me lo como, era aixines?

Juan Palomo Linares

Anònim ha dit...

Suburbial el tal anchova

Anònim ha dit...

ostraaaas ... que graciosito el anónimo suburbial y por debajo de lo normal.

Anònim ha dit...

uys k aki hay kien tira la piedra i se come diez... palomo palomo k el choveta els diplomau en escopeta perdigon ... ojito

Anònim ha dit...

maria prueba superada, ni un lloro ni una lagrima. dema ja vurás tu jeje... de moemnt tot allright...

Giveaway of the Day