26 de novembre 2008

escenari 4

Escenario: Fran y Marcos se "reparten" unos puñetazos después de clase.

Año 1977: Los compañeros los animan, se hace un corrillo grande en el patio del colegio. Marcos gana. Se dan las manos y terminan siendo colegas en los billares.

Año 2007: La escuela se cierra, Tele cinco proclama el mes antiviolencia escolar, el periódico 20 minutos titula a cinco columnas el asunto y Antena 3 aposta de nuevo a Matías Prats en pleno temporal frente a la puerta del colegio para presentar el telediario.

31 comentaris:

Anònim ha dit...

puto manias prats...

Anònim ha dit...

mos agrado o no, aixo es aixi, abans sempre hi havia guantassos a dojo, ara... ojito no toques a mi hijo k te cuelgo del poste del baloncesto!!!!

Anònim ha dit...

pero si va be una mica de estopa... calenta el cos en dies com avui k em estat sota gero (bueno, alguns porten dies sota gero, NO?)

Anònim ha dit...

ei, bon dia biomasa humana... com va la cosa? i laltra cosa? saixeca? no com lauribor que el fas baixar nomes de llegir cada dia lexppansion, k llámame tikismikis pero taporta algo? es k a mi em mareja, en serio... es com el mundo deportivo sensacionamlista pero en empreses i economia, parlar molt i luego no sabem predir una crisi com aquesta...

Anònim ha dit...

Allo, bon jour, comment ça va?

Recordo el reformatori on vaig estudiar i l'etapa de sisé, seté o vuité de básica, hi havia unes ondanades de favots importants bastant habituals, grups alrededor vitorejant les pinyes, dins del mateix colechi i normalment no interrumpia ningú les lluites encarniçades, s'aturaen soles .. era com al bronks (fp's) pero en aquelles epoques sense grabar-ho al mobil pq no en teniam.

Però he de dir que no m'agradaria que els meus fills visquessin aquestes situacions .. ara qeu, també forma part de l'"educació", c'est la vie

que tal vaig de franchute ... oh la la ..

Anònim ha dit...

Un saludo mmortadelos

Anònim ha dit...

ei que pasahhh¡¡¡¡¡¡¡

com esteu?????????

records a totes

Anònim ha dit...

i la chorva de se lo ke no hicisteis tamien estarie a lo colechi?????

Anònim ha dit...

sus nyorooooooooo!!!!

Anònim ha dit...

ep, tinc una primicia k no diré... sus enyoro

Anònim ha dit...

k engonic el terme "SE REPARTEN UNOSSSSSS PUÑETAZOS"... jolines jopetas... se podria decir tambien que se abofetean amigablemente o se abanican los jetos... o tambien se PEGAN DE OSTIAS HASTA SANGRAR POR LOS OJOS!... k bonita historia de reformatorios juveniles i premenstruales eh? anchova? algun dia hauries de fer una entradeta sobre el tema, home! anima't, k sembla que només foti la fenya dentrades un ke me sé yo... i ni k els altres no pensessiu tamé, no? gondiez que EMPIESO REPARTIR UNOSSSSSSSSS PUÑETAZOS AL AIRE qual canguro que me kedo solo eh? .

Anònim ha dit...

ion, campion, saluda lafición

Anònim ha dit...

animo segla,
pronto te viene la regla

Anònim ha dit...

ei pestanya
conecta por la manyana (o quan vulguis pero fesu=)

Anònim ha dit...

campeon, anchova
llígat a la Semenova

Anònim ha dit...

predi, mudo
eres macanudo o NO

Anònim ha dit...

ombra, avispada
saluda a la hinchada

Anònim ha dit...

està clar que les/els que haurien de donar la seva versió sobre les darreres entrades son les educadores maestrazgas, i no saben que dir, deuen estar fent encara vaga pel tema del Pla Bolonia o venent butlletes de loteria per financiar-se el viatge fidecurs a Bolonia, Polonia o SodomIa

Anònim ha dit...

un abrazo a les educadores, i encara funciona lo del guix i la pissarra de idem? o noves tecnologies ja

Anònim ha dit...

per cert omb, no saludis als paseantes quan circules, bastant rapid per sr.cert, a la gran avinguda del zoco con el cotxe color botella cava

Anònim ha dit...

per cert omb, no saludis als paseantes quan circules, bastant rapid per sr.cert, a la gran avinguda del zoco con el cotxe color botella cava

Anònim ha dit...

ja està fallant les entrades ... casonlolla.

Per cert, jo no tinc pagines a l'agenda aixi que estic disponible per la merendola ja sia de mens, parelles, families complertes, amanerats o parentescos de primer, segundo o decimotercer grado, absoluta disposició i ganes.

Anònim ha dit...

BONA NIT A TOTHOM!!
Que tal esteu tots? El blog funciona, es aixo el que puc confirmar despres de dies d'absència, però ahir vaig fer un comentari un momentet que tenia a la feina i no se que coi va passar que no es va publicar MANDA GUEVOS, un moment que entro i dic algo i no ho veieu!
Nomès us confirmo que lo dels sms del meu movil es tan cert com la vida misma no m'avisa! Per tant que sapigueu que no m'antero!

Anònim ha dit...

Ombra jo tambè se la primicia que no et dire jajaja!

Anònim ha dit...

Brik com estas? No et pensis que t'esquivo eh? Es que no tinc temps de massa coses al igual que tu suposo. Pero ja trobarem un moment per posar-nos al dia!
Besitos

Anònim ha dit...

Suposo que esteu liats amb telesfonica pel tema pc, ja que veig que no esteu operatius, per tant sus deixo els meus saludos i fins un altre ratet!
JO TAMBE US ENYORO MOLT!!!!!

Anònim ha dit...

anchova... jo tampoc te la dic... pero ja la sabem... jeje... parlem?!

Anònim ha dit...

per cert... operativa la connexio internauta a la house of ombras family... me ne sortit... i amb poca ajuda... dos cojones... i 5 dies... joojojoj... un astro del tema...

Anònim ha dit...

la brik per baix amb onbra... i reaccio vacunal... fede1000000

Anònim ha dit...

ola,no patiscos klan em crec les teves escuses varates per no parlar amb mi.
jo tambe tinc una vida liada, amb activitats de nenes, compres, ampa, venda de loteria i resolucio de conflictes per totes bsndes... aixi que si, tenim unes vides ocupades

Anònim ha dit...

jastan les ocupadisisisissismes com sempre... us enyoro!

Giveaway of the Day