28 de novembre 2008

Ya soy del grupo gafitas!!!

Ya soy del grupo gafitas!

Quin horror, es el que em temia.
D'uns mesos cap aquí, havia començat a notar coses que m'anunciaven que l'edat no perdona, uns quilets de més, unes metxes que no son roses al neixement del cabell, unes patas de gai que apunten maneres, unes benetes que corren per les cames........... entre altres sintomes que no cal concretar aquí.
Però quina va ser la meva sorpresa aquest dimarts, quan fent una obra social de les meves, acompanyant una companya de feina a comprar-se unes ulleres al unísono encoratjador que resa "per que tu tens bon gust i m'aconsellaras, ja que vull fer un canvi d'estil", em veig no se com, dins d'una òptica fent un simple comentari per fer-me la simpàtica (cosa que ultimament no em surt massa bé, com ja sabreu):
- "jo també m'hauria de mirar la vista"
i de sobte ja estic asseguda en una cadira amb un tio davant meu ficant-me un mogollon de lents i fent-me dir les lletres de l'abecedari com si no es cregues que ja me les sé... total que em fa una bon chequeo que no un bon cacheo i tot decidit em diu:
- i tu que sintomas tienes?...
i jo li dic:
- los tipicos de la edat (resposta ambigua ande las haiga)...
i ell em diu:
- bueno lo tuyo no es de ahora.. esto lo has tenido toda la vida...
jo que em volia fondre... que mesta dient aquest paio que tota la vida he estat una mica cegata?... i el que em fa patir mes de tot es que, si no hi veig del tot bé i em veig tots aquests sintomes dels casi 40... quan hi veure be, amb ulleres i tal, què serà?... deu meu!!!
Per això ara el meu gran dilema es si em faig unes ulleres o no?.

De totes maneres i no se com m'ho monto, pero sempre estic ficada en histories i grups socials, ves per on, ara em fa il.lusió entrar a formar part del grupo gafitas!

45 comentaris:

Anònim ha dit...

año 2008: tu mujer se revisa la vista i tu ni tenteras

año 1977: ojito ojito... k vista ni p... hay k revisar el hipotecon i no la vista, gondiez!!!! pa vista la mia, i lo k no se vea no se vé! punto pelota... i mucho ojo eh?

Anònim ha dit...

bon dia

Anònim ha dit...

Ara entenc per que cada matí que em cruso amb el teu 4x4limitado oscurotintado no em veus ni saludes ni claxon ni res, be, si el semafors tampoc els veus ...

l'altra opció que queda es que disimulis lilo lilo ..

S'admiten apuestas.

Anònim ha dit...

si dona, per entrar a ser del grupo gafitas primer has de ser aceptada i superar una prova de cuina ordenada per la lider que dóna nom a la secta

Anònim ha dit...

i bon dia, una entrada com cal que trenca la tendència de la setmana aplicada pel webmasterdel universo

Anònim ha dit...

- bueno lo tuyo no es de ahora.. esto lo has tenido toda la vida...

OJO, vols dir que no es referia a alguna altra cosa ... com per ex a ese caracter agridulce?, a ...

juo juo ... a veure si es liarà la trocaaaaa ...

Anònim ha dit...

fes-te une ulleres ...
se coge un alambre, se le da forma, unos tornillos de 1/2 pulgada, un vidrio de culo de botellacava, a poder ser del mismo color, un poco de pegamentoimedio, y listo, s'ha de ser una mica manetes i apanyao.

Anònim ha dit...

com es veu a la foto, aquelles gafes de l'ski, aquelles de granota gustavo color rosa, del chaval de la peca potser serien les adequades, busca-les i si no encuentras nada mejor, pontelas, ponselas

Anònim ha dit...

Ji ji ji, vaaa, us explico una anesdota meva ... una vegada a cal'oculista amb el tema de llegir per comprovar l'agudesa visual d'un topo, allò, amb l'habitació a les fosques en plan cuartitoscuro i aquell panelito amb lletres de diferents mides il·luminat des de la distància per un foco de llum i tal, be, ja sabeu ...

Anònim ha dit...

Doncs jo que m'asento a la poltrona ronyosa on s'han asentat abans centenars de persones i algunes amb caspa que ha quedat impregnada al reposacaps .. ascodios.. i el paio batablanca diu "Men, men puedes leer las de la 3ª columna?" i jooo .. "si hombre, claro men" ... agullo la vista, apreto l'orto, acluco els ulls que diuen que es veu millor i jo hi tenia molta practica pel tema canal+ i aquelles pelicules codificades de pistoleros i mademoiselles que, buenooo, com es veien al aclucar els ulls, hasta peloenboca con tanta nitidez ... be, i jo que me lanzo, de derecha a izquierda, 3 columna .... "la D, la F, una O, ehhh, una B iiiii unaaaa C fijo" .... i el fetichebatablanca (como men ponen las batasblancas) diuuuu "muy bien chaval, lástima que sean NUMEROS !!!"

Anònim ha dit...

Un consejo, Fes-te només la montura d'ulleres i enlloc de vidre graduat posa-t'hi un troç de film d'embolicar bocadillos de xoped i així no veuràs les tares, els sintomes dels 40, els cops al parket ni les ratllades a la pared dels montadors goteraotilio, ni el gespet mal tallat pel malandrin.

Anònim ha dit...

Aaah! ara entenc lo teu amb les escales i l’esport de risc que practiques de tant en tant, coi, si no les veies, si et pensaves que estaves a peu pla, vet aquí la causa .. era la vista de liebre mixomatósica el que fallava... i potser també algun cop l’ajuda puntual dels vasos de vi que sus foteu als sopars romàntics qeu practiqueu amb regularitat amb lo conomista trichet de la tegucigalpa oscense.

Anònim ha dit...

Brik no et preocupis hi ha moltes optiques que fan un dos por uno i com que tu ho conjuntes tot no tindràs cap problema per les combinacions sabates, bolso, cinturo ULLERES!

Anònim ha dit...

Jo realment estaria mes preocupada pel comentari del optic@ de que ho has tingut tota la vida! Que s'ha cregut aquest homenot!

Anònim ha dit...

Sempre et queda l'opcio de fer-te les ulleres i no posar'les tipo una que jo se.

Anònim ha dit...

CONCURSO
A QUE SE REFERIA CIERTAMENTE EL OPTICO CON LA AFIRMACION ..

bueno lo tuyo no es de ahora.. esto lo has tenido toda la vida...

ANDALANTE CON LAS RESPUESTAS

Anònim ha dit...

el optico con buena vista como tiene voliva dir:


buenorra los tuyos miembros de tu marido no son de ahora, estos atributos los has tenido toda la vida desde questas casada con tu marido que te cuida y te quiere

Anònim ha dit...

oooh ! bonito palabro


bona tarda a tothom, demà ja podrem treure els skis i les gafes de ventisca, amenaça neu de 1cm a 5cm a qualsevol antro, que m'obrin los remontes de Torrelameu qeu voy p'allà. HO HAVEU SENTIIIT !!!!

Anònim ha dit...

orto = nuevo palabro aprés pel anchova... tremendo literator

Anònim ha dit...

ostic com foteu canya eh? damunt k fa una entrada li foteu canya a tot el que porteu acumulat eh? el agridulce, les ulleres sapo, la conjuncion de los astros... bien bien... aquesta tarda nit tindreu resposta pq em penso chivar...

Anònim ha dit...

i la ullera del cul no val posarsela als ulls????

Anònim ha dit...

ala lo kan dit!!!!!!!!!!!!111

Anònim ha dit...

uyyy uyyyy por menos se lió una la noche de autos i panellets... NOOOOOOOOOOO

Anònim ha dit...

EN SERIO VAS VVEURE LLETRES ON HI HAVIA NUMEROS???? HAS PENSAT MAI QUE NO CONEIXES A LA TEVA DONA POT SER, NI ALS TEUS FILIIOSSS I ON TE SEMBLA QUE HHI HA UN RISSITO HI HA CABELL LLIS, I ON HI HA UN WATER HI HA UN MITJO¿??¿


ostic ara ho entenc tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jojojojojooj
el tio meóncagon... estava a la plasa europa i li semblava kera el vater de casa i per aixos lapreton k li va gafarrrrr... joojjojojojo

Anònim ha dit...

ostci perdó era jo, lombra el k passa es k pensava amb lanchova i mira jajaa jhe signat anchova... perdó... jo soc lo malandrin conomist... (k no dé datos, no anchova?, vale vale... nada hombre, no te gradues socialmente la vista jaoajoajoajoajoaojajoaoj)

me mondo lirondo

Anònim ha dit...

ays i la klnaker ha adoptat el paper pumuky... si , home, per tindre un chachi chistoso a casa i per fer la pilotari jajajaja... sera possible, aki sa de fotre canya coi... k desesesestresa un vuevo i parte del orto (jojjojojojooj orto.... jojjojooj i sense buscar el chiste ma sortit)

Anònim ha dit...

k sen sap dels tortolitos dels 5 polvos? en la noche de bodas que aflojen eh?

Anònim ha dit...

ostic la brik... i diu... LOS TIPICOS DE LA EDAD... ke vol dir los típicos? o es lo tipícos...(de tipo) que ho expliqui!!!

Anònim ha dit...

k ermosha ella saliendo del tren de la bruja... o tren chuchú... chuchua chuchua...

Anònim ha dit...

no es el tren de la bruja, es un caricacho tipo autobus d'aquells de filipines, tailandia o pakistan exageradament superdecorats amb sants, llumetes, coloritos que ara s'ha comprat ... si es que per la moda i lo ornamental sempre ha tingut molt bon ull ... nunca mejor dicho jia jia juoooooo

Comentari realitzat "des del bon rotllo" del mon de Hellou Kitty, juosjuo juo

Anònim ha dit...

ets un giñat anchova, nadant i guardant lo chabusqero i la roba...

Anònim ha dit...

anchova, vigila la ORTOgrafiaaaaa

Anònim ha dit...

Osti quina animació!
Quant comentari!
doncs si possat les ulleres que després potser te les hauras de posar d'aquelles de cul de botella!
A part que ara les ulleres estan de moda!

Anònim ha dit...

tinc verdaders .perdó, veritables- problemes amb l'orto i la grafia, pero importants, en català, ja és habitual però es que ara fins hi tot en castellà qeu es la meva llengüado materna

Anònim ha dit...

bona nit des de la house del Anchoa Rodrigues de dinar i sopar, se va liar ....

que tal els de "las cuentas claras?" ... uns manirrotos impresentables, 2 cases sense llogar i tant amples, valgamdeu quan cromosoma fallido que circula.

Bon nuit

Anònim ha dit...

pumuky, otra pelota!

Anònim ha dit...

ostic, cuentas claras ocn dos pisos lliures, tens ragó, fan lo redicol anant a la TV4... pero son gelipolles o pollesgeli... aplicate al cuento i llogali lo llogarret a lo sogre, ná, 22000 auros menstruals... k? k??? o als cunyaus como local social gastronomic alcoholic, k??? k-???? es una forma de obtenir uns rendiments...

Anònim ha dit...

me sé yo una grieta en pared i teecho madreeeeeee

Anònim ha dit...

realment estic autenticament preocupada klanquer, ja que jo amb unes dos por uno no foto res, amb la ma de modelitos que me cascat aquesta temporada otoño-hivierno no faig res.

Anònim ha dit...

tot i que amb la crisi he hagut de mirar una mica, crec que amb una dotzena d'ulleres no faig.

Anònim ha dit...

escolta anxovetis podries donar gracies que vulgues formar part del vostre grup gafitas, almenys entraria una mica d'aire fresc i una mica de glamour, que prouta falta us fa.

Anònim ha dit...

ei i tot de bon rotllo ahhhhhhhhhhh!

Anònim ha dit...

pero que foteu els divendres a la nit veient ajuste de cuentas, un bon clau i veuriau les coses d'un altre color! alegria pa esos cuerpos!

Anònim ha dit...

o dos claus, no brik?

Anònim ha dit...

o un joc de claus, no et fot!

Giveaway of the Day