11 de juliol 2009

la birra contra les agulletes

Un estudio científico revela que la cerveza puede suponer una "eficaz" bebida rehidratante tras la práctica deportiva, gracias a su "alta presencia de elementos antioxidantes" que ayudan a reducir los efectos producidos por el ejercicio físico, como las agujetas y la fatiga.

Así lo ha asegurado el profesor de Fisiología del Ejercicio de la Universidad de Barcelona Joan Ramón Barbany durante la presentación del estudio "Idoneidad de la cerveza en la dieta equilibrada de los deportistas" en el marco de los Juegos Mundiales de Medicina y Salud, que se celebran en Alicante.
"La cerveza tiene una alta presencia de elementos antioxidantes, derivados de su origen vegetal, que combaten la aparición de radicales libres", según Barbany, para quien esto contribuye a reducir los efectos producidos por el ejercicio físico, como son "los dolores musculares, la fatiga y el fenómeno conocido como sobre entrenamiento".
Además, esta bebida contiene componentes vitamínicos, minerales y carbohidratos, por lo que "su ingesta en dosis moderadas" por personas adultas puede desempeñar un papel en "la recuperación del metabolismo hormonal e inmunológico de los deportistas tras el ejercicio físico", según la investigación.
Ha indicado que, "comparada con el agua", la ingesta de cerveza como rehidratante "no tiene ningún aspecto que la haga desaconsejable".
El estudio, realizado por científicos de la Universidad de Granada y del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), ha contado con la participación de dieciséis personas que se han sometido en dos ocasiones, separadas por un intervalo de tres semanas, a un ejercicio "extenuado" de sesenta minutos en condiciones de "elevada temperatura ambiental".
"Los participantes perdieron de dos a tres kilogramos de peso corporal", sobre todo de agua, ha detallado Castillo-Garzón, quien ha reseñado que, en una ocasión, se les dio sólo agua para rehidratarse y en la otra, "dos tercios de cerveza, junto con toda el agua que quisieran".

pd de la redacción: senyor barbany ens oferim uns quants homens de bé de la terraferma joint pitarque per a les proves que calguin. Si son fora de casa ña un k veu lo tiple que a casa seva. Esperem les seves notícies.

33 comentaris:

anchoa ha dit...

y esto?,
estàs conectat jefe sioux de frondosa cabellera de cantaor flamenco en paro i dedicao a los pequeños hurtos sin importancia y de falta leve que no implican penas de carcel????

que me truqui lo barbany i vorà la que li cau, despres de fer exercici cascar-se una birra rehidratants si, i un parell de cigarricos amb un carajillo magno ..

Anònim ha dit...

estàs endrogat al blog, ni de vacances pots deixar-lo, tens el mono amedio, trata de dejarlo por Tutatis trata de dejarlo

Anònim ha dit...

ja heu fet el cim? aixi com no es vol al cosa

ombra al cadí ahir nit 10 graus... ha dit...

ei amics incondicionals deste nuestro blog. Akistem, a 1542 metres wifi del camping gratis i un mobil de tres pares de c o j o n e s pa navegar. Larticle la birra era pogramat des dahir. Cuideu lo blog ja se k fareu noves entradetes guarres com les k vosaltres sabeu... Petons i beers.

Milanes motar loco ha dit...

anchova, el defensor de los animales, ehhh, que tambien te se conocen abusos,jejejjejejej me voy a dar unas curvas, adeuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

cuidadin no te marees .. uuurrrfffs!! .. que hay compromisos, vino tintooooooooooooo

ombra vruptttttt ha dit...

es curiós com aprofiteu x alicatarvos de vino tint quan no hi som nantros... Bon profit i bona ressaca... Aki mos hem alicatat tamé i a 14 graus. De lujo!!!!!!!!!

santa ha dit...

nanit... Gracies als felicitadors del meu sant dahir dissabte............ No soc rencorosa, trankis.........

ombra rei del campibungalou ha dit...

booooooooooon dia rotativa i otros especimenesssssssss. Como sa kedao ls cuerpos despres del ví tint i los 45 auroos per cap k es van apoginar?????? crisi?????? Aki fresca i buen tiempooooooooo!

Anònim ha dit...

bon dia.... Anchova de baixa tras bacanal? No sus puede dejar soloooooooooos. Au... Ja san cabau las fiestas de san fermíiiiiiiiiiiiii

anchoa ha dit...

de qui era el sant dissabte? yo solo se que no se nada

bon dia, cabeza fria pies calientes

ombragujetas ha dit...

ei boludos... Com va la calore??? Per aki tot en ordre.... Airet perinenc, temperatura jonuda i fent tirolines demostrant k domines el tema davant les teves filies i fills damics... Va pari k fa miracles lo algesal!!!!!

ombra a 13 GRAUS ha dit...

quan un esta lluny troba a faltar les coses quotidianes i properes... Gracies amics

Anònim ha dit...

la longaniza de graus i les seques?

anchoa ha dit...

que et vas deixar? lo respall dels pinyos? no et posis melancolic, aixi estarà resec i rascara millor

de qui va ser els sant dissabte que reclamava?

no forcis masa amb els esports de risc,

bon dia de dimarts

ombranchova ha dit...

ets un rei, anchova! Tens el dó de trencar lencant a situacions dencant, léase despedides de dos dies, dinars d mascles, polvos magicos, ..... Un beso!

anchoa ha dit...

coi,... uummm, aixo es bo o dolent?

ombra ha dit...

booooooooooooooooooo tontet

Anònim ha dit...

eiiiiiii , que dieu ja no teniu edad per aquestes barbaritats , pero que cojons la vida esta per viurela !!!!! mentres no jugueu amb els porus de ambsterdam !!!!!

anchoa ha dit...

bon day

calitxa a la plana, encara sou a la mountain?

s'atansa la festa maxor de Sanuy Towers ...

valgamdeu ..

anchoa ha dit...

LA ADIVINANZA
Señoras y señoritas,
casadas y solteritas,
se las meten estiraditas
y se las sacan arrugaditas.
¿Que es?

ep! no sigueu bruts amb les solucions

klanker ha dit...

hollllllllllllllllllllllllllllla!!!!!!!!! a tothom!

No tinc temps de dir res mes! es juliol

Ombra quant arribis truca'm pel IS.


fins aviat.

Anònim ha dit...

truca pel IS ?

Interfono Sucio?

Invento Sofisticado ??

I-Sonotone ???

omrba here ya ha dit...

Internal Sumpte... res que puguis saber...
ut tutt uttuuttt tutututututtt

ombra ha dit...

bon dia weys i weyas... com va tot? que foteu amb tanta calor? va parí... jo mhi torno!!!

no estan entrant noves entrades al blog, no se que deu passar, jo sé que vosaltres les envieu correctament, intentaré resoldre-ho!
gracies

ombra ha dit...

quin dia eh? que el que tornava al currelo con tropecientos correus era jo eh? esmersarse un poquico coi!!!

anchoa ha dit...

ep, bondia a la realité de laboré, bustia plena d'spams i caratollades variades?

ara agafa una depresió post-mini-vacacional i fes com lo Jesus Quesada de camaracafe i apalantcat'hi tot le matin

anchoa ha dit...

boneeees, ja has netejat la bustia? i ara tallant el gesped no? ... feinada aixo del jardins, la bbq humeante ja per celebrar quelcom?

ombra ha dit...

nes tardes tangueres... ni gesped ni spams... aki pasando numeros... veskehifarem.com

dic que la bbq? mande? nor nor... es festa machor a la partida birres de sanchumín, no?

anchoa ha dit...

si, bueno, i no penseu venir? eh? una mica de paquitolxocolaterooo i alguna cerveseta fariem ... ja ho sabeu. Divendres i disabte, domenche dia de la mainada.

Anònim ha dit...

algo habrá de celebrar .... digo jo.

ombra ha dit...

se celebran las decenas cumplidas... el resto se quedó en que no, no? i el unico ken celebra kien es? ein?

bueno, el único.... no se... en to caso las birras caerán como moscas a la mierda! reserva un tanque , men!!!

Anònim ha dit...

diga 33!!!!

Giveaway of the Day