10 de setembre 2008

quina ofensa!!!

parlant de ponys... prepareu-vos pues... ostic los ponys... pufff. antipolillas, antiácaros, antipolls i antipuces... ostic per cert... avui estrava asperant lo ascensor a la meva feina... i ... den repent una olor a merda, merda pura..., i penso... una tifa a la meva sabata??? miro, i no... ostic un pet no fa pudor a merda, fa pudor a pet, i jo no he sigut... tres persones a la sala d'espera... coiny... , dos noietes... no pot ser, no? no????????????... ay, mira... una persona es negra... ah no... es mugre negruzco... es chitano amb supermugre... eso si, elegante... gorra con reborde seco de sudor i descamisau... només un boton lligat, k pega calor, moda casual... i un xurumbelico peonza pos la dao un viaje k la fet rodar...
pos no te jugues k es ell el de la pudor a merda??? saixeca , horror... k no suba al censor... cony pues si... rapid, k faig, i el cap per a que el tens, ombra? per a olorar la merda pudor de merda que fot aquell paio??? cony... pensa ombraaaaaa... uhm... el censor que baixa... pufff... només me veia alli dins amb allò i su mierda pegadanelculo, en mig metro quadrat amb aquell paio k sa cagat i el shurumbels lleno piojos (bueno... eso da igual jeje,es veu que no soc bon receptor) no te digo yo k gomito k soc molt sensible... oh el mobil... mi mobil, jastà ... parlo pel mobil, ho simulo pq ningu em truca en aquell moment... "hola ke tal pascual fenomenal me da igual"
arriba el censor i sobre la porta... entra el mierdaman... dios k pestes, madre mia... fliteu amb reflexene... ays ays... fondrà els halogenos de la pudor!!!!!... de sobte es para a la porta... i la frena...:
- ZUBEzzz ???
em pregunta a mi???
- NO, TRANQUILO SUBE...
- NOMBREEEEEEE, JA TAZPEROOOOOOOOO
- NO, TENGO PARA RATO... MUCHAS GRACIAs (amable mierda con patas i moda casual wear)
i desconfiant comensa a pujar... i jo penjo la meva trucada
virtual... uff me salvé, fa pudor a merda encara per alli pero me salvo... i en estas k penso... merda!!! impregnarà lascensor... raticida pal gitanoooooooooo... i jo no em fotré allñí dins quan el paio , es a dir gitano hagi abandonat el mateix.
amb lagilitat esportiva posvacacional em disposo a pujar a peu 5 pisos 5!! i arriba al tercer i no k mel torno a trobar... cagondiez... ara k ja començava a fer olor a res, torna la merda a la planta tres... sembla un slogan corte ingles... ayssssssssssssss
i la meva pituitaria feta caldo... ha baixat i jo encara tenia dos pisos de lliberació... arribo al meu lugar de treball, tanco porta, finestra, toldo, la radio també, la llum i el pc... callat, quieto... mitja hora... por fin pasó... no fue un sueño...
i es que hi ha gent k no es k no es dutxi diariament, es k no sha dutxat mai!!! akest tio no te wc a casa seva i si en te no enten com funciona... per no dir de la cadena del water... es caga damunt, ell no ho nota... dios meu... ni les mosques el volen aprop... les mosques sofenen amb aquesta pudor... el sindicat de mosques va fer una queixa per aquest paio... per abusón!!!
vaig al wc... pot ser gomito... oh no, per a colmo no hi ha aigua a l'edifici... i la gent continua pixant... pot ser l'únic normal siga jo???
help me!!!
BY OMBRA RADICAL

60 comentaris:

Anònim ha dit...

ets un exagerat, per un petit flaire sobaquil i una resta de frenada tot aquest show? pero tu has fet la mili? a la brigada motoritzada Vanity Fair o la Marie Claire?

Anònim ha dit...

una merda!!!

Anònim ha dit...

el tio era una merda andante!!!
tu churo!!!

Anònim ha dit...

que fots responent a un anonim amb tanta familiaritat?,

per cert, que no teniu control d'accesos al vostre garito? un tio amb porra que faci de filtre per molt lloc pel ciutadà que sigui i olor a chera i sardines no feia? es tipic d'aquesta mena de gent,

Anònim ha dit...

i les dos zagales que esperaven l'ascensobus, que se'n sap? estan be?

i paio.. menos basquet i mes pujar a peu cada mati, hora d'esmorzar, retorn del mismo i hora sortida i fotràs unes cuixes de dopoatleta

Anònim ha dit...

i 5 pisos, si no hi ha parada intermitja, podies tranquilament aguantar la respiració

Anònim ha dit...

i, com resa el titular "quina ofensa", això es el que has fet tu al pobre home que, avui per fer tant importants gestions, s'havia pasat una toallita humeda per tot lo cos i pentinat sense necesitat de gota gomina

Anònim ha dit...

y despues dirás que no hay crisis, entre otras cosas, pregúntale al susodicho estercolero a ver que opina


y da de comer al hambriento
y da de beber al perpetuo sediento
y viste al que duerme desnudo
y refriega l'entrecuix con jabón al sucio ... un poco de porfavor y da humanidad

Anònim ha dit...

ostic tio, k ma ofés, en serio... tant com saludar un xtrail sin ser tu el conductor, cony!!!!

Anònim ha dit...

les noietes han sucumbido a su fragansia, serna la feromonas o las mierdomonas pa ser mas exactos... eran 1 pelin guarrillas tamien!

Anònim ha dit...

ei, bailongo, jastás de festamachó?? ?vegila k no et coneguin tamé a serós... k alli son molt brutos i cansevol majorala et fot un home dret i empinat... au , vajo bé... nantros demàs iniciem la temporada batejoscomanions... a les 12 p.m. hora del angelus santa teresina in concert comunion... i alego dinarillo estirao en CTL

Anònim ha dit...

bon dia i bona diada... catalans!

Anònim ha dit...

Bon dia a tots i totes i bona diada.
Ombra jo et comprenc, a mi em va passar el mateix amb una mare que segur no es renta desde el dia que va néixer! I jo no em vaig poder escapar, va ser el la tutoria més ràpida de la meva vida.
I després aquella olor es queda al teu nas i ofen, i ofen ja de digo si ofen

Anònim ha dit...

Bon dia de diada a tots! Ja esteu mudats i repentinats qual nantros ahir?
Per l'hora que es ja ni hi sou no?
Doncs jo tampoc hi tindria que ser aqui tindria que estar dormint perque ahir vam fer tard, molt tard, i això que vaig puguer estirar a l'anchova del cutre recinte de penyes que ell amb poca estona s'havia fet seu!
Joder que social se ha vueltoooooo!!!!
Anchova, no calia que n'aprenguesis tant dels teus klankercunyaoooos!

Anònim ha dit...

Aixo que la festa nocturna se li podia haver anat al garete quant molt habilment el meu nebot petit del meu germa gran, tira un ninot de peluix per sobre la taula i amb una punteria que no ha tingut mai mes en la seva vida, m'engatilla el carajill de baylas que tant a gust m'estaba bebent damunt del meu super pantalon BEIGE, i nomès li diu Javier hara l'unic que has fet es que m'en tinc que anar cap a casa, ja veieu el que li va preocupar les meves taques i humitats fins al regatill.......!

Anònim ha dit...

Relax klanker relax

Anònim ha dit...

I jo que ahir anava preparada perque venia de la torre apareixo al cap de cinc minuts canviada de dalt a baix jejejeje!
L'anchova respiraba tranquil, i lo meu oncle nomès diu ja m'estanyaba a mi que gairebe be no s'havia ni inmutat la xica!!!!!

Anònim ha dit...

Masa festa veig aquí, a veure si no podrem seguir el vostre ritme el dissabte!

Anònim ha dit...

Pumuki bon dia, ja esta be de xoriçar la linea que aixo es delicte dona!!!

Anònim ha dit...

Això klanker ho pots redactar en forma d'entrada!

Anònim ha dit...

perdona es generositat!

Anònim ha dit...

No t'en preocupis que el dissabte ja vindrem resacosos de lo primer bateix!!!

Anònim ha dit...

Com ho tenim el planing per dissabte?

Anònim ha dit...

Si dona aixo alegau davant los Mosills jo no queria agente que me l'han dejau, a vore que et diuen.

Anònim ha dit...

Anem a tot arreu a les 5-15 fixem a un fem un petit acte de presència a l'agape pica pica 2 o 3 birres rapides i anem com a rayos cap a la hipica a montar!

Anònim ha dit...

Home sense exagerar el tema piratillo,jo no tinc la culpa que la gent sigui confiada

Anònim ha dit...

Ara torno que vaig a ficar alguna cosa al meu delicat estomac.

Anònim ha dit...

Bé molt be organitzat, no com nosaltres dos que anem d'un tema a l'altre sort que només estem les dos

Anònim ha dit...

Molt bé wapa un s'ha de cuidar!

Anònim ha dit...

en portadaaaa
tomaaaa esteladaaa


... se m'ha posat la gallina de piel


VISCA CATALUNYA!!!, i hipoteques gratis pels calvos, HOHASSENTIT!!! MONTILLAAAA CALVOROTAAAAAAAAA

Anònim ha dit...

si et fa cas em rapo! ara mateix

Anònim ha dit...

I tu anxova que en penses de la festa quina versió tens dels fets?
Per cert avui la familia ombra, tenia aquella comunió que no sabia si tenia?

Anònim ha dit...

fededeu que si arriba haver-hi vaquillas salto al ruedo ... i avui en primera pàgina de sucesos

Anònim ha dit...

Sort qe no em van contractar

Anònim ha dit...

Es busca vecino solidario que ofrezca ADSELE GRATIS pals ANCHOVA'S, no cale 24 h, solo horas no laborables, hasta 23 h, sabados, domingos, festivos y e guardar

Anònim ha dit...

la meva versió dels fets? només puc narrar fins al segon cubata -zaquique claro- o màxime 3 sorbos del tercer -que va ser un gintonico-, a partir d'aqui delego la narrativa a algun altre present, per mi que em van fotre algo raro al beure

Anònim ha dit...

això es enveja! cadascú té com a veí el que té, jo veins solidaris, altres veins que van despullats!

Anònim ha dit...

l'eterna culpa a l'alcohol en mal estat!

Anònim ha dit...

jopeta, de comunió?, buf! quin Festival Party Commodoro 64, menudo planazooooooooooo

Anònim ha dit...

pero no eren ateus ?

Anònim ha dit...

Anti-Religious Apparel, Anti-Religion T-Shirts, Atheist Bumper Stickers, Atheism Products, Heresy Hats, Infidel Jerseys, Sinful Sweatshirts, Heathen Mugs ...

Anònim ha dit...

ep! alto!, soooo -que direm dissabte a l'hipica- aquest blog és apolític i no volem comentaris subversius o sigui al loro que va de canto -o algo aixines-


ah! i VISCA LA REPUBLICA I VISCA CATALUNYA LLIURE, bueno, amb una corda llarga que permeti certa llibertat de moviment

Anònim ha dit...

quin domini de l'anglès

Anònim ha dit...

buenooooo, zenkiu wey, jo war ju? gutmorning Pumu, comment sa va?

Anònim ha dit...

English is a West Germanic language originating in England and is the first language for most people in the United Kingdom, the United States, Canada, Australia, New Zealand, Ireland and the Anglophone Caribbean. It is used extensively as a second language and as an official language throughout the world, especially in Commonwealth countries and in many international organizations.

Modern English, sometimes described as the first global lingua franca,[7][8] is the dominant international language in communications, science, business, aviation, entertainment, radio and diplomacy.[9] The initial reason for its enormous spread beyond the bounds of the British Isles where it was originally a native tongue was the British Empire, and by the late nineteenth century its influence had won a truly global reach.[10] It is the dominant language in the United States and the growing economic and cultural influence and status as a global superpower since World War II has significantly accelerated adoption of English as a language across the planet.[8]

A working knowledge of English has become a requirement in a number of fields, occupations and professions such as medicine and as a consequence over a billion people speak English to at least a basic level (see English language learning and teaching).

Linguists such as David Crystal recognize that one impact of this massive growth of English, in common with other global languages, has been to reduce native linguistic diversity in many parts of the world historically, most particularly in Australasia and North America, and its huge influence continues to play an important role in language attrition. By a similar token, historical linguists, aware of the complex and fluid dynamics of language change, are always alive to the potential English contains through the vast size and spread of the communities that use it and its natural internal variety, such as in its creoles and pidgins, to produce a new family of distinct languages over time.[citation needed]

English is one of six official languages of the United Nations.

QUE? COMO TE HA QUEDAO EL CUERPO????

Anònim ha dit...

pos jo només he entés algo de que una lengua se beneficia al David Bisbal ... Linguists such as David Crystal

Anònim ha dit...

pumu, ets tu qui ha fotut aquesta literata??
qui més està ara al blog? SURT DE L'ARMARI, TXAPER!

Anònim ha dit...

ja saps que no tinc tant domini, però vamos això tb ho podia haver fet, un corta i pega del googel

Anònim ha dit...

Però no juguem al despiste que avui no som tanta gent! o si hi ha algú més a l'altre costat!!!!!

Anònim ha dit...

Sempre pasant-se la culpa d'uns als altres estira la piedra i esconde la mano!

Anònim ha dit...

Crec que al nostre carrer i a una veritable mostra de catalanisme desde el balco i sense sortir veig ondejar tres senyeres!
Crec que es per deixar ben clar que habita la vivenda i mostrar al public que no hi ha inmigració a l'escala!

Anònim ha dit...

bé nois us deixo per un ratet!
Fins després

Anònim ha dit...

com? humitats sabor a cadajill bailas????

Anònim ha dit...

jo ja vaig rapat de baixvalls, vale=====?????

Anònim ha dit...

ui, ui això s'anima

Anònim ha dit...

pumuky sal dal armario.... k golerás a alcanfor!!!

Anònim ha dit...

vuelve el liendre al corte ingles... cagondena... fede10 k com mantera don surten los poys... me cagontot!!!

Anònim ha dit...

bona nit amics pudents!!! i pudorosos alguns! el dia de comunio ha estat un exit, malgrat a la missa una projecte d ejuligan quasi fa petar els vidres dels crits aguts k fotia!... au... nanit... demà traballo!

Anònim ha dit...

Au bona nit a tots, jo demà també treballo!

Anònim ha dit...

Ah! és informació única i exclusivament, no una queixa!

Giveaway of the Day