16 de setembre 2008

sembla que fos ahir...

fectivament, sembla que fos ahir i han passat... vora 3.000 dies junts... i mirate'ls!
el dia de autos, a les hores pactades d'avantmà i amb menys puntualitat de la que ell hagués volgut, es van trobar en Anchova Power Moncheta Bebesinseddelafont i Klanker de las nieves Klanker Vuelavuelapaaaaaalomitacoloma per unir-se en sagrat martirimoni a lasglèsia dels suors montserratins, al costat de la partida que els ha d'allotjar fins que tinguin néts ben nets. Lo mossén pàrroco els hi va prometre que l'arie condicionat fungsionaria amb total solvència però malgrat tot, lo anchova power, membre viril del Suor Fàcil Team, va fotre la suada de la seva vida suportant les mirades de milers d'invitats i els comentaris facilons dels amigachos de comidas sabatiles (que per cert, lo estamos dejando??).
La klanker iba con su vestido blancosatén bien maqueada i con cierto sudor frio no por la temperatura sino por lo que podiera haber pasado si sus hermanísimos subieran cansat i haguesson montat un sarau dels seus, és a dir, chintónis, crits i crítiques vàries i a dojo i actuación estelar peineta.
El viatge de noces canadenc es va desenvolupar entre canvis automàtics i cascades a dojo, sense resultat filial, pensant tothom que lo anchova pot ser no valia per allò, i retornant a la terraferma per establir lo seu pis marital nidito d'amour. Dos xurumbels, dos! han nascut de l'amor que es professen en públic, sobretot si van un pelín tajadets, com acostuma a passar en època d'aplecs i darrerament cada dissabte; d'una banda rinxolets d'or Anchovanna i de l'altra el cantant, hereu del star peinet, chuchuà Anchovanielet. Ells són els seus tresorets i per ells verteixen llàgrimes quan a l'escolamatter solets i samparats els deixen...
Des del blog no podem fer res més que felicitar tant marcada anomàstica i desitjar que la cosa es rego bé properament, pq ja sabeu que a nantros la brassa ens fascina i també els calçots o els caragolets (amb allioli de compra, si cal). Del vi no cal parlar pq segur que l'aigua carbonatada gasosa serà bona.
FELICITATS!

51 comentaris:

Anònim ha dit...

felicitacccccccions per la parella que vaig casar fa temps i ell suava i ella tamé i laria anava a tope i el telefono sonava i lo testimoni sajupia...

Anònim ha dit...

parte de bajas: el dia de hoy la escolar ombraria no ha plorat a cole, ha fet fila i ha somrigut a la yayaportacanallaalcole. Otracosa ha sido en casalosyayos ande sa ñorau de su mami su papi i su ona... ay 10 deu re10 fede10...

pas a pas...

i vantros? bueno, sent lhora que és el anchova no harribat a fenya ni de conyyyyyyyya

Anònim ha dit...

qui portava plànols de cases aquest matí ben de matí quasi sense sol a lhoritzó en dependèncias públicas i se lan caido pol suelo con nervios???? no seriven de cap casa de torre???? i figuraien parets mestres eh?

Anònim ha dit...

felicitats!!!

Anònim ha dit...

Homeeeee, quina bona memoria que te aquest blog, eeeefectivament, aujord'hui celebrem 8 anys de matrimoni legal. Ja es una bona temporada on ens ha passat de tot ... el més destacat:(+)la descendencia suficient i satisfactoria i que ens omple el cor i el temps i ens buida la cartera i (-) els pelotassos immobiliaris fallits que ens portaran a la bancarota.

Anem a per les plata, ni que sigo en bany superficial.

Gràcies amics, vosaltres que sabeu estar al nostre costat, a les bones i les madures, a les crues i a les salades, a les dolces i a les amarges ... zenkiu.

Anònim ha dit...

Avui ha estat la meva sinyora qui ha portat, en el seu darrer dia de vacances, la prole al colechi. He rebut el parte i avui la cosa a anat millor que ahir -lo petit no ho va pasar garie be-, la rinxols cap problem i aixo que ha marxat de la ma de una mena de fantasma vestida de negre de cap a peus, de fet no sé com no els hi fa por pq son com fantasmes dels contes pero petrolejats. Respecte al chuchuá ha fet la seva protesta logica pero sense gaires ganes ni motivacio.
M'alegro, que dema em toca a mi, solo antel peligro.

Anònim ha dit...

a veure quan fan a la tele un pograma que es titola "La sudada de mi vida", se d'un que pot presentar-s'hi

Anònim ha dit...

jo en se dun altre filtrador aquós!!!

Anònim ha dit...

encara recordo tot els show dels preparatius i especialment al mamon del restorant i el seu compinche el canijo llepaculs "hhuy, si, aqui cabeu de sobres, pos no hem fet bodes aqui amb mes gent.. " serà hjoputa i total, en unes poques hores tot finiquitat i consumat el matrimoni, plats, canapes i vinacho.

Anònim ha dit...

si que consume, si, el matrimonio, como un testarosa a 250 km/h ... un desgasteeeee de órdago

Anònim ha dit...

vas consumar el matrimoni al restaurant del cara mustio barbilllón????

tu ets un depravat tio... pos no hauran fotut bodes alli, sota lo marc de la porta d'entrada... buenooooooo

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Klanker-Anchoa i Anxoa-Klanker!

Anònim ha dit...

ei, ladrona de lsd, com va la cosa? i la collita? bé? i la colita? bé... ay k me repito... bueno, no entris comentaris ttant llargs que mos astressem

Anònim ha dit...

gràcies Pumuky, per cert avui he sentit que un nou decret llei està apunt de ser aprovat per els Corts repecte al tema audivisual i tal i que penarà fort als que facin us il·legal dels medis privats com paraboliques, hiperboles, telefonia, adsl, .. menos o menos tots els que us enchufeu a les costelles de cabrit dels altres, por descuido, solidaritat o el que es vulgo.

I jo estic d'acord, hombre, a la meva comunitat i adredaños zona mohama no hi ha ningú solidari, es més estic sospitant que algú m'està fotent uns megaherzios dels que apogiñem cada mes.

Anònim ha dit...

ENCARA QUE ESTA EN LLETRA PETITA SI ES SR.CERT QUE LO DELS DINARS DE MENS JA FORMA PART DE L'HISTORIAL

Anònim ha dit...

pero molt a lhistorial eh? nhi ha un k mai proposa... bueno dos... un altre k passa pq sace pesao tant organitzatiu... un altre kes keixa k no es fan pero no fa res per organitzarlos... i un altre... k... él i sus motos... fede10

Anònim ha dit...

sort k a dos mos keda el blog, pq un ndiu k no entra i si ho fa, nomes llegeix, laltre si entra llegeix don es va kedar i per tant ja no se on va, i laltre.... tenia fenya i ara en te mes ays deus meus

Anònim ha dit...

aki no curra ni deu de tarde? es per saber-ho...

Anònim ha dit...

Bona tarda a tots i totes, ei no em foteu tanta canya que la mini entrada ha estat del tot legal sense aprofita'm de la bona voluntad de ningú.
De tota manera penso que potser la red que agafo és una red solidària per a tots aquells que de moment no poden concractar la línia ADSL.
Perquè no pensem en la bona voluntad de la gent? De fet quan la pesco diu, conectat sensae remordiments!

Anònim ha dit...

pumuky.. tu veus la minientrada? pregunto

Anònim ha dit...

a k no?

Anònim ha dit...

llavors?

Anònim ha dit...

avui jani ha una dentrrada, si? pos tot arribarà coi, no adelantis acontaixements... ostic... es k sus ha desplicar tot pero pot ser tauries de ver fixat en que la minientrada no hi és... ejem... bé la canalla?

Anònim ha dit...

Ombra, perdó em tingut un error de conceptes a minientrada em referia al minicomentari anterior el del migdia de no tinc temps per res!
Jo no vull adelantar res ja ni m'enrecordava millor dit pensava que ni havia arribat!

Anònim ha dit...

Em penso que he perdut ritme bloggero a veure si em poso al dia!

Anònim ha dit...

recupera el ritme... nomes cal posar-hi bastanta estona i no pensar... deixar fluir la imaginació... vamos , com lanchova...si? au... vaig a fer una mica desport dequip... 700 calories gastades i alego sopar del copón... així no farem res eh? au... fins després

Anònim ha dit...

K vagi bé! gasta totes les calories que puguis!

Anònim ha dit...

suspension de pagos de ADSL'S SIN FRONTERAS

Anònim ha dit...

dos minipuntos per la mini entrada dels mini trons, mini_stres

Anònim ha dit...

Ostras bloguers això es memoria i MOLTES GRACIES!!!
Que no sabeu que hi ha dies que no es pot dir segons quines coses, ja m'heu fet tornar a emocionar! Que una està pelin sensible hi coi tot arriba al cor!

Anònim ha dit...

Demà el dia sera mes dur, començo a treballar i els meus dos xurumbelets abandonats de la meva ma!
Dura vida.

Anònim ha dit...

Be us deixo, vaig a fer alguna cosa, fins demà!

Anònim ha dit...

alguna cosa? serà possible, donarli a la blanda per tfon... i no poc rato nooooooooooooooooo

Anònim ha dit...

Klanker, vinga a la feina com diu el Arguiñano amb alegria! i sense remordiments!

Anònim ha dit...

on està pumuky avui:
opcio A: dormint pq el veí no ha deixat lliure el canal d'adsl

opcio B: a lhort

opcio C: rentat-se el cabellsparto

opcio D: al wc

Anònim ha dit...

ostia ha sortit del wc mentres escribia el meu missatge

Anònim ha dit...

Això va per mi, més aviat la grandmoher Pumuky que avui li ha donat per trucar a l'extensa famili

Anònim ha dit...

no... no va per tu... lee bien "alguna cosa"... si ja ho diuen k akell any foren molt facils...

Anònim ha dit...

Estic aquí però ladsl va lo ràpid que va, però no es qüestió d'exigir!

Anònim ha dit...

i no dorms encara? mira que demà no valdràs res de res... jo aviso!

Anònim ha dit...

No encara no es hora, a part estic treballant, encara que me les hagin regalat, m'ho tinc que currar

Anònim ha dit...

Tot en ordre en ca Ombra-brik?

Anònim ha dit...

sip siop... ara veuré lo barçal k me gravat en bvidio... i au, a fer nonons... aixi k no em digueu com han kedat... ay no, abans he de anar a comprar al plus... per linternet clar!!! onanight!

Anònim ha dit...

ara assitirà la brik... kestà per baix valls sur!!!

Anònim ha dit...

Bé nois, continueu amb els vostres "quehaceres" domèstics, parlem demà!

Anònim ha dit...

A Brik, records desde Palma de Mallorca d'una amiga que tenim en comú

Anònim ha dit...

Nanit!!!!!

Anònim ha dit...

pumu redeu que no saps que durant la franja horaria de 7:30 a 9:30 les families que tenim canalla que es dutxa, sopa i popa no pot fer res més. som esclaus!!!! el telefon le sentit , el mòbil també.... ah i la trucada de la tarda també però era mi momento fisio.

a les 10:30 te trucat 10000 vegades i tota lestona comunicant, que foteu?, jo estic excusada però tu...............................

Anònim ha dit...

parelleta sus felecito... espero una mariscadeta al cardalleira, convida el balanç!!!! pero no vindra... juo, juo!

Anònim ha dit...

que deu sus beneeixi a tots plegats

Anònim ha dit...

aviam klanker no te fassos la marassa k ja sabem ki ha criat al anchonielet, GUC!!!!!

i a lanchovanna... tamé ho sabem aixins k menos lobos caperusita i a currar sense plorar eh., k com te vegui lo sincu es capaç de fotret fora... i llavors el crahs bursatil financer està mes que assegurat!!!

Giveaway of the Day