14 d’abril 2010

¿Cómo llegar al orégano?

Una pareja de gitanos va al ginecólogo y habla el marido:

- Ayyyy miiiiire, dotor, es que tenemo un pobleeeema: mi mujel y yo queremo tene condescendencia y no podeeemo, pero no sabeeemo si es poque yo soy omnipotente o mi mujel es histérica.

Anteriolmente habíamo ido a otro dotor y nos dijo que mi mujel tenía la vajilla rota y la emperatriz subida, y como, ademá, la operaron de la basílica balear, no sabemo si eso puede haber influío...

También a mí, hace años, me operaron de la protesta, y a lo mejor me han dejado escuelas en el cuerpo. Nos recomendaron ir a un médico en la capitai, que era mu güeno...

En esa consurta, a mi mujel le hisieron una coreografía, y el médico nos dijo que no veía na raro, y nos recomendó que hiciéramo el cojito a diario. Entonses, 15 día ella y 15 día yo, estuvimo haciendo el cojito, pero ná de ná. Nos volvimo pa quí y otro dotor nos recomendó hacer vida marítima má endeseguío... y no fuimos a la playa de Sansanvador i a la den Con-arrugas, y en toas las playas hacíamo vida marítima, pero ná de ná...

Ademá, mi mujel hace tiempo tuvo un alboroto y le nació el féretro muerto, y a lo mejor eso ha influido. Pero yo creo personarmente que tol poblema eh que mi mujel es frigorífica, porque nunca llega al orégano...

14 comentaris:

ombra ha dit...

jai k buen dia... hazun dia esplendidor... p.e. pa ir a ver un partido furbol al descubierto o pa ir a una excursion a 500 kms en moto jaiiiiiiiiii... un rayo te parta!

i esta encapotadismo, mari!

Mossèn Pardelius ha dit...

Bon dia germans!!! Llegint el vostre blog aquest darrers dies intueixo que avui anireu al Nou Camp a fruir amb el joc de l'equip de messies Guardiola. Només volia recordar-vos què la carn és dèbil, ho dic perquè si en mig del partit el germà Anchova diu què marxa un moment al cotxe que ha oblidat el tabac, no ho creieu, segurament haurà estat temptat pel diable en forma de Shemale. Al tanto amb aquest nano Anchova pq sempre sucumbeix a les temptacions ja sigui en forma de alcohol, drogues o Shemales.. Aneu en pau feligresos

anchoa ha dit...

mecagüen sebastopol i santpetesburg Pardelius, ja ens has descobert i fotut en l'arie tot el nostre plan, Ombra, ja t'ho vaig adelantar que ens pillarien i que l'excusa del futbol no colarie i ara que fem? plan B en marcha no? lavabos i chaperos. I lo que vas dir d'anar a Cuba d'estragis amb lo de la excusa de la despedida del Ion ho haurem de posposar per d'aqui 1 mes, valen?

intenta portar-ho amb mes secretisme coions que tota lerida va plena de rumors rumors nanananana

ombra ha dit...

ets lo puto crack
estàs convocat avui per lo guardioleta?
molta guardiola pero cobra de collons eh?

Anònim ha dit...

este gitano esta tontao, que hinque bien el rabo y se deje de calentarnos la cabeza

GARZÓN ha dit...

el golpe de rabo te lo daremos a tí por ser un maldito anónimo !!!!!!!!

anchoa ha dit...

Bona tarda guccis luz, avui toca jornada continua per evitar amonestacions de l'alta direcció, aveam si aviat me posaran el patidifuso relojito de fichar i haurem begut oli i alguna que altra litrona calenta.

Ja estic fent estiraments fa rato, i calentant tambe, i unos bostezos a boca ampla de hipopotam que hi cabria una caixa 8 donuts sense desembolicar.

A quina hora estem convocats? es al braguitas Princesa reina Sofia?

Garzón, ahi bien, posant-t'hi ordre entre tant de anonimo.

anchoa ha dit...

klanker, ja tinc el bocadill fet?
mira que s'arrofredarà

cuanto de tirano lo blanc ...

ombra ha dit...

ei nastardes, on anem avui? al futebol? que us aprofito... gracies per no convidarme, es cariiiiism, i alego arriba a lhora de la ostia de tard... va... total... gracies!

ombra ha dit...

klanker ja tinc fet el meu bocata? mho vas prometre ahir, un bocata anchovas... va, esconxat i posa alguna goliveta, coi!

Anònim ha dit...

cotxe repostado, pestanya???

ombrastudiante ha dit...

garzon, hombre quants dies sense parlar, amic destudis garzon... mira, avui nem a bcn... ens veiem alli?

ombra ha dit...

mialnes i ion, alguna novedad? como vais de mojadura? no os la vais a encontrar pa pegar una meada al arie libre... mira que via dies eh? mira que via nits... pos ves k hi farem, sarna con gust no pica pero te moja!

Anònim ha dit...

gooooooooooooooooooool

Giveaway of the Day