29 d’abril 2010

el facebook i el seus grups

el fenomen feisbuc està arribant a límits impensables; no obstant, tot es tant efímer que en un parell d'anys ningú recordarà la seva presència com ha passat amb tants altres avenços informàtics com el buscador altavista, el terra, el llenguatge Basic, el MSX...
No obstant, m'identifico amb alguns del grups que s'han creat al facebook, i inclús n'hi ha alguns que han estat promoguts pel blog com es el "nostasmal", creat per lo Milanesíco amb gran acceptació a la red; alguns altres són els següents, preguem rigueu lliurement:

•Yo tampoco sabía qué coño hacer con el color blanco del plastidecor.
•Odio que me despierten preguntando si estoy dormido.
•Yo también he utilizado alguna vez el móvil como linterna.
•El día que Alex Ubago tenga novia y sea feliz, se acabó su carrera musical.
•Pidas lo que pidas, el peluquero siempre hace lo que le sale de los cojones…
•¡Yo también canto las canciones en inglés como me sale de los cojonees!
•Para los que nunca saben si es el timbre o el interruptor de la luz.
•¿Por qué viene una tía del futuro a explicarme cómo funciona la lejía?
•Todo lo que me gusta es inmoral, ilegal o engorda.
•No entiendo como la gente duerme en el metro y se despiertan en su parada.
•Señoras que se quedan dormidas con la novela pero si cambias se despiertan
•Mi mujer también me dijo ‘ como vaya yo y lo encuentre… ’ ¡Y lo encuentra!
•Yo también creo que en humor amarillo moría gente.
•Me acabo de enterar de que SUGUS es capicúa.
•Mi mujer también dice: ‘ ¡esta es la primera vez que me siento en todo el día!’
•Yo también de pequeño decía ‘ inglish pitinglish’ .
•Siempre quise subirme a un taxi y gritar: ‘ ¡Siga a ese coche!’
•Seamos realistas; nadie hará una fila y saldrá en calma si hay fuego
•Vivo con el miedo a que uno de mis contactos me lleve al diario de Patricia.
•Yo también dije ‘ mañana me levanto temprano y estudio’ .
•Yo también he visto como los demás escribían hojas y hojas y yo no tenía ni zorra de la pregunta del examen.
•Para los que cuando tocamos timbre y preguntan ‘ ¿quién es?’ , decimos: ‘ ¡YO!’
•Señoras que riegan las plantas de marihuana de sus nietos sin saberlo.
•Señoras que dicen almondigas y crocretas y fambruesa.
•Yo nunca he terminado una goma de borrar, antes se me pierden.
•Ojalá tuviera por la noche el sueño que tengo por la mañana.
•En todo examen hay un alumno que pregunta qué día es.
•Caerte en público y levantarte a la velocidad del rayo como si nada.
•Yo también me quedé aislado porque mi madre fregó el suelo.
•Señoras que temen que tu compra se meta en la suya en la cinta del súper.
•Señoras que se pelean por los caramelos en las cabalgatas de reyes.
•Yo también creo que Google y Hacendado dominarán el mundo.
•Mi cuarto se desordena solo.
•¿ABRE FÁCIL? ¡Los cojones!
•Los cortes de digestión no existen, son los padres.
•Me he muerto 19.985.322.486 veces por no haber reenviado cadenas de e-mails.
•Yo también aprieto mas fuerte el botón del mando cuando se gastan las pilas.
•Yo también digo NADA cuando me pasa ALGO.
•¡Siempre se me cae un calcetín cuando llevo un montón de ropa a la lavadora!

22 comentaris:

ombra ha dit...

bon dia... creem uns altres feixbuc-grups:
"jo també plarava amb dancing days"
"gent del barri for ever"
"a mi me robaron el vespino"
"yo tampoco sacaba buenas notas pero mis hijos no lo sabràn nunca"
"solo la puntita"

ombra ha dit...

ostic, el plastidecor blanc, el gran infrautilizado!!!!

Anònim ha dit...

nhi ha super bons eh?

ombra ha dit...

bueno ese bondia?

Anònim ha dit...

massoloquelauna.com!

Anònim ha dit...

estic agazapado, un poc de feny

anchoa

kina gana tinc! ha dit...

nostarás preparant alun menu de dinar de dia del trabajador? ja saps, algo de brassa i caragols, sempre triomfe!!!

anchoa ha dit...

Be, venados, mes calma, chicha casi

Aixo del feisbuc no puc opinar masa donat el meu desconeixement ja que a mi les redes sociales ni fu ni fa mes que res i sobretot per que no se de que van. L'unic que he vist es que surt una foto d'un animal, objecte en questio i a vegades d'alguna persona o semblante a huma i a su vera una serie d'amics que segurament ni ho son, ja que, si els parents, germans, algun conegut, la dona, la amante, algun semipersonajillo famosillo de merda per donar-se-les d'important davant la société i com sempre alguns que t'hauras d'afegir com amigos donada l'insistencia cansina i repetitiva o la pena per que no tenen amics
i ves probre chiquet/a no te amics feisbuquianos i m'e'l he annexad.

Cabrons, malamics, gentuza, envieu-me una invitación al fasbuc del trons, no vull ser un marginal sense sortir al fasbuc ni tenir redes sociales per apuntar-me a amigos de tantes bestieses com "comer con jambre, dormir con sueño y follar que es?" o alguns dels anteriors redactats que de gracia no n'hi falten i de realisme pos tampoc, pq efectivemente el plastidecor blanc pa que? a la puta calle els vandalos de marqueting del plastidecor per no eliminar el blanc abaratint cost o al menos substituir-lo pels colors tradicionals que un cop o golpe s'havien trencat a miques petites no hi havia ma formosa que els pogues utilitzar sense deixar-te la pezuña uñar en el intento.

Be, venados, estic obert a noves histories pretecnologiques multitudinaries pero ja vaig fer un intent amb el messenger i potser soc mes del Correos tradicional, sello i asperar que arribi, mes obert i mes personal, sobretot les postals que les llegeix tota la veinada anonant comentaris i impertinencies abans arribi a les meves mans.

Judes pretecnologics, quant temps fa que no rebeu una postal??, deixo una pregunta en el arie, o tambe, podeu incloure-la com a grup "cuanto haces que no recibes una postal?. L'unic grup qeu conec es el famoso "grupo gafitas" famoso en el mundo entero mas alla de bonaire cansalada fregida.

Saluudos, gent del blog

weys

Profeta Anófeles ha dit...

Fumar en exceso es malo
Comer en exceso es malo
Beber en exceso es malo

Ponerla en adobo en exceso es... ¡¡imposible!!

ombra ha dit...

juas juas
profeta anchoA, ets un crack, pero no cal rebre una invitació de fet no es reben invitacions, t'has de donar dalta i punt.... facebook.com
au.. ja tens feina,

a mi no em busqquis que no hi soc!

ombra ha dit...

ep bon dia... dirvos que hom xateja de nit... ojito al parx... que hi ha chenteta que ja pensa i planeja per l'aplec!!!

anchoa ha dit...

ep bon dia tots ... renoi, preparatius a dojo, abonant el terreny per vore si creix quelcom

salut

Anònim ha dit...

anchoA, k vols dir? ja fas brassa?

anchoa ha dit...

ei brasas, cap de semana de titelles, a veure si ens alliberem dels fils i cadenes maritals i sortim a arrasar locals nocturns, al nostre estil ... rocle seguretat per mig

bon dia ombrVa

ombra ha dit...

ei, estas en tot eh puta... anchoA
pos lo de la nocturnitat titellaire no es lo nostre, el rocle es el rocle, ja saps, i les titelles, pues no sé... no se quin plan hi ha... te puc trucar?

Anònim ha dit...

si no se surt, pasa de mi

anchoA ha dit...

ah, anonim, no tens valor a firmar eh? cobarde pradera

esto no lo diras en el jeto de las correspondientes enmujeres

jolines laputadoros, ja toca una escapadeta no? ...bueno, reservem-noshos per l¡aplec, nomes falta 3 setmanes de bellon

Anònim ha dit...

ja me comença a fer mal la costella fisurada en recuerdo de fa uns anys, mes mal que el fisic me fa el moral, niuuna disculpa ni nada,

"ho sento, no ho volia fer, ha estat un accident, la culpa meva, la fireta d el'infern, lalcohol i la falta d'equeilibri han estat els culpables, les meves condolencies, te cal res?"

va, nomes cal que ho firmis i quedara en el oblido, pasarem full i etapa i mirarem al futur amb renovat optimisme ...

juos juas

Anònim ha dit...

no se que reclames, ja ha prescrit, mes de 5 anys

ombra ha dit...

SNIF LA PUTA COSTELLA, al blog pongo por testigo QUE NUNCA MAS PASARÉ JAMBRE!!!!!

i el blog ha llegit any rere any des de 2007 cada maig que hom, pet, petarró, empetat, borratxet, arcolitzat... va caure al toro mecanico propietat de un indio por el oeste jau jau jau... i va resultar ferit lleu ná de ná, fisureta de res (no com lo ronni k sa petat dues de cuajo) en costillar lomo de engorde por un amigocompanyero idem de idem en situacion arco-olica sin pena ni alevosia ni obligatoriedad de declarar en frontera, señora juez, no hice nada... él se metió debajo con semejante cuerpotorito jau jau jau...

perdonnnnnnnnnnnnn, siusplau, perdonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

el juez ha dit...

Veredicto: guillotina de melena y indemnización de 3 caja quintos

ombra ha dit...

no tels acabaras!

Giveaway of the Day