14 de maig 2008

el cursillo

hom sap que el món actual requereix un cert esforç en reciclar-nos i formar-nos; la celeritat amb que es descobreixen nous productes i noves informacions fa que haguem de fer cursos i mastersdeluniverso per tal de no quedar-nos endarrerits.

però moltes vegades la nostra urbe capital no dóna massa opcions i ens hem de desplaçar a la ville du barcelone per tal de realitzar les actualitzacions que calguin. El procés no és fàcil:

- primer troba un curs que només pel títol i el temari s'avingui al que necessites

- troba el moment d'anar-hi

- no trobis cua d'entrada a la capital, perquè nosaltres, els lleidatans, no estem acostumats, a no ser que visquis a viana's prince

- troba l'hora idònia, ja que normalment haurem de matinar un ou

- acaba del curs i torna, i no trobis cua de sortida

- arriba a casa i fes bona cara

la veritat es que també podem anar amb el AVE, o el AVANT o dis-li com vulguis però no s'atura ni una estona a Plana de Picamoixons per fer transbordo i llavors la cosa perd encant, ni tampoc estàs aturat a Sant Visente de Calders sense saber perquè...

el blog proposa no agobiar-se i proposar noves idees per tal de actualitzar els nostres coneixements sense que sigui una gesta medieval ni una kilometrada... ans al contrari i no sense reconéixer la labor de tots aquells que van a martorell com qui va a buscar el pà, o aquells que es mouen per Solsona de seurvicio en seurvicio com si res en su buga.

23 comentaris:

Anònim ha dit...

Quanta ragó tens, Lleida la gran oblidada! Perquè aquests cursos tanyt interessants es fan a la gran ciutat i aquí no arriba ni l'apuntadaor!
Perquè hasde pedre temps i diners si vols uns bona formació?

Anònim ha dit...

tens ragó benvolguda pumuky pelo pinx... però... que hi farem... i ves per on, el anchova es deu haver quedat a bcn pq no diu ni mu... bueno, no se k diu una anchova realment, mu diuen les vaques... les vaques de la vaqueria, de la vaqueria que acaba de tocarle ... (poseuli la veu com al un dos tres) i que va adjunta a la super choza a reformar en la partida sanuy towers gemelas de lleida!!!!!!!

plas plas plaaaaaaaaaaaaaaaaaaassss

Anònim ha dit...

ancho.. on pares? hem de parlar de negocis i de oci

Anònim ha dit...

ojala lloviera le dijo un ciego a otro ciego...

Anònim ha dit...

ep, amics, cotxe net.... pluja segura!!!!

Anònim ha dit...

Bé tarda de pluja, últimament estem com el temps una mica pansits!

Anònim ha dit...

BONES TARDES, UN SALUDO, QUE NO SIA DIT, EN RES ESTIC AMB VOSALTRES, QUAN M'ASSEQUI

Anònim ha dit...

AGUANTEU, AGUANTEU, AGUA CAU DEL CEL, TORNAREEEEEEE

Anònim ha dit...

ja no cau aigua i estem esperant...

Anònim ha dit...

va anar be lo tema barceloní?
i el tema basquet com el tenim?

Anònim ha dit...

ña algu?

Anònim ha dit...

Bona nit! Jo hi soc, una mica atrasada, perque encara no havia ni llegit les critiques de la meva hucha, Teta ja parlarem tu i jo que vas ser l'autora de la afoto no?
No tenies res més bo que fer u k?

Anònim ha dit...

Tema basquet ja tinc 4 entrades si voleu convidar algu vosaltres mateixos!
S'ha de fer bescanvia a guixeta però això ja ho fareu vosaltres!

Anònim ha dit...

Vaig a fer el sopar no se si tornarè que tinc més son que un pastisser, ja que ahir reunió d'aplec a les 10,15 de la nit! No es pot ser membre d'una junta que la resta son com a xuts! No tenen mai son.
Clar ells arriben a casa i dormen jo a les 4 he fet una imaginaria fins les 5,40 una mica de son si que tinc!
Per cert als que no ho sabiau o no us heu enrecordat avui es SANTA PAPITO, correu encara esteu a temps de trucar a ca la Pakifond. per felicitar!

Anònim ha dit...

hola güeis, tenim antrades pel basques??? jo em sembla que vaig sol...

Anònim ha dit...

santa gemma?¿???? ah si? pos jo en se dun k no tenia pressa per nar a felicitar ,, vols dir???

Anònim ha dit...

4 entrades? el anchova, jo i ...?

Anònim ha dit...

I els k vulgueu!

Anònim ha dit...

uhm... poden ser chorves????

Anònim ha dit...

de tota índole i /o calanya i/o presupuesto????????????????

Anònim ha dit...

NO!

Anònim ha dit...

Bona nit, vaig acabar de sopar i al sobre.
Fins demà!!

Anònim ha dit...

i el anchova? piltra ya?

Giveaway of the Day