01 de maig 2008

HE REBUT AIXOS (2)

No sabia que aquesta setmana era la Setmana Oficial dels Ajuntaments i les cartes certificades. Si, prole, cats i gams, és la setmana dels avisos certificats de correus. Afededeu n'hi ha per llogar cadires i montar un negoci tumbones a la platja i ampliant a sombrilles, que al damunt tens que anar a buscar-lo a l'oficina de Fernando.

El propasat dilluns ens arriba a la bústia abonyegada per algun subnormal un avís de carta certificada de correus, be eren 4, i de l’Axuntament mamonejador d’aquesta city –cria cuerpos y te sacarán las lorzas- por suposat res bo. Mala noticia, apogine al canto, clar que no esperava que em convidessin a un cocktel per entregar-me la medalla Sant Jordi o la de Sant Cotofato ...

I ahir, mismament, va arribar un altre avisito del Exc. Ayuntamiento de la Vila de Zaragoza–Gran Scala. Y en estooo que la Klanker me pregunta con ceño fruncido y cara de pillar al mentirosoooo: quan has anat TU a Saragossa?” ... jo que trago saliva, penso i aflojooo, una verdad “jo fa 1 any que no chafo la capital maña”, "aleshores? que és aquest certificat al teu nom d’alli?” .. i se m’ocurreeee .... creo enrecordar que no fa massa, varies cunyadas, en un coche a mi nombre pero que nos mio, se acercaron por la zona en busca de cojines, mohadas, paellas y guardabolsas” i queeee "camino del IkeA se pasa por una zona de 50 km/h con unos de radares instalados” ... o potser “un semaforito endespistao?” ... ja veurem, no crec que em donin un abono descuento 50% pel Gran Scala, que per cert es un bulo com una catedral – però això ja és farina d’un altre costat-.

Foteu-me, foteu-me, que un dia agafaré l’escopeta i vureu .....
Fdo. Un cabreao

13 comentaris:

Anònim ha dit...

fede10 amic anchova... damunt de la carada que tan fotut... era una multa ikeana!!!!
tothom sap lo de la zona de 50 de la rondahispanidá!!!

pardillas

per cet, dia del trabajador... asi k no se k feu k no entreu!!!

Anònim ha dit...

ona nit, omb. Tu si que vale, si no fos per tu ....

Anònim ha dit...

como lo sabes, rondda hispanidá, ruta criminal, la he fet en alguna ocasió i mes val donar tot el tomb a zorragoza.

Anònim ha dit...

wey,,que ja tinc els meus cd's pal cotxe gravats amb un pupurri psicodelig dels meus gusto.

Anònim ha dit...

ara venim de les Sanui Towers, dinar, camintata, birretes, ballaruca michael jackson que me gasto i ara una mica de Dire Straits, con su tema tunnel of love que es un solta lagrimal en el meu cas. viejos tiempos en mi casa con 18 años i unes birres al damunt ... lorito cagate

Anònim ha dit...

emvaparí, llegeixo el que he escrit i no ho pillo ni jo mismo, endevé con los peces de colores i las birras i cubatas al sol, mañana viernes .. al sol ... Viernes al sol .... oh! pe.liculon de lo idolo de la pum

Anònim ha dit...

tu, mic omb, no tindràs uns m2 pels monegres per montar quelcom aprofitant lo Grain Eccala i viure en plan hippie?

Anònim ha dit...

itch! que mismamente m'apunto a una secta ... ojo!




weys

Anònim ha dit...

nicht niente, nor... ni un metrocuadradosecarral en los monegors... sientolo

per cert, ja te deixaras els cedeses per si me graden... bueno... vaig a donar de dsopar la ona i la mengol k me tienen asclavizau... per cert... cada 4 hores

bueno... jo demà al peu del cañó!!!

Anònim ha dit...

Na nit!
Dia largo aquest del dia del treballador, més hem valdria haver anat a treballar, no estaria tant cansada!
Entre tot anchovadanielet està MALALT com no a casa nostra febre i mocs molts mocs, demà anchovapater tornarà a fer una vesita a cal pedia a veure que diuen!
Si no saben que dir diran ES VIRIC COM SEMPRE!!!!

Anònim ha dit...

Al anchova aixo de dinar al sol ni que sigui sota toldo no li prova, ja que desprès es casca unes balleruques dignes de gravar i penjar al youtbe!
Els seus klancunyats li diuen que no s'entregui tant i ell erre que erre!

Anònim ha dit...

Dema posible apice de resaquilla!!



JO no eh?

Anònim ha dit...

ápice??? pero si ahir nit ja estava resacós... si linvito a una motoesmorsada el diumenge i me solta que LI QUEDA MOLT LLUNY LO DOMENCHE... ja anava resacós... alego no se kem diu del basket de dissabte i automaticament es retrau contrau cual piel capullar i renega del k ha dit... ahir estava fatal... això si... li haurà tocat fer alguna imaginaria avui nit, no? com avui no curra.. pos podrà recuperar no?

Giveaway of the Day