26 de maig 2008

lo systema

(adaptació)
Quantes tardes… quantes nits… quantes festes… quantes cerveses… quants cubates… quantes il·lusions… quantes vomitades… quantes borratxeres… quants lentos… quants “te vols enrotllar amb mi?"… quants primers morrejos… quants primers beures… quantes arronsades… quants vodques amb taronja… quants magrejos… quantes trastades… quantes tancades al lavabo… quantes esperances… quantes rialles… quantes melodies… quants ritmes matxacons… quantes dolces melangies… quant maquillatge desperdiciat… quanta canya… quantes intentones… quantes aigües… quantes llàgrimes… quantes cues… quantes llums… quants vidres… quants buitres… quants bultos… quantes paes… quantes paetes... quantes nostasmal...quanta VIDA!
I mira’l ara: trist… abandonat… fetmalbé… xapat… barrat… grafitat… sol… perdut… trist… pobre…
Systema… t’enyorem!
Torneu a obrir-lo!

24 comentaris:

Anònim ha dit...

snifff... enyorança... snifffffff

Anònim ha dit...

ressaca? son? ñoña?
avui que parlin els que no van anar a l'aplec!

Anònim ha dit...

que bonic, al Systems jo no hi anava, no era de categoria jo ho canvio pel Padrí, aquella tasca o barot de mala muerte del casc antic en mig soterrani, 108% humitat a l'ambient i a les parets, taburets i taula de fusta maziza, les birres sempre calentes a 50 peles, el orinari ni parlant ... quantes pages setmanals finiquitades ....

Anònim ha dit...

ep! nois, ja estic operatiu, eh? .. des de casa, eso si. Dia personal, sabeu?


personalment, em quedo a casa ...

Anònim ha dit...

ei anchova, ja questàs ociós i sense canalla pos... curra't una entradeta desas de resaca... d'ardor!!!

amos hombre...

Anònim ha dit...

bon dia... a les 11'59 ja està bé aixecar-se fede10

Anònim ha dit...

on està la gent? encara no s'hus haveu aixecat?

Anònim ha dit...

ostics kin morro... ni ha k viuen de collons eh? i aixo k no treballen a la pública ni a la púbica... fede10

Anònim ha dit...

Bon dia a tots i totes. el systema, gran disco-pub-bar!
que l'obrin, però penseu que ja no tenim edat per anar-hi, que seran les vostres filles, les que viuran tot el que dieu, o sigui que...

Anònim ha dit...

Anxova tu que estas a casa em pensava que tindriem una entrada aplequera!
On és?

Anònim ha dit...

K bé s'esta sense fer res oi??????????????

Anònim ha dit...

Penseu que com més "llocs de diversió" hi hagi oberts més i voldran anar els nostres fill/es!
Per tant ja està be tancat!
Per cert jo nomès hi vaig anar dos cops al systema, crec que estaba ple de bultos segons deien.

Anònim ha dit...

Avui si que m'en vaig a fer migdiada!
Li dirè a l'anchova que ja que ell està descansat que hem fagi el relleu! A pesar que m'ha dit que li agafa son TINDRA MORRO!!!!

Anònim ha dit...

Per cert com sempre ni ha que diuen que a l'aplec no hi tornaràn més cada any igual, mas de lo mismo.

Anònim ha dit...

Ombra que dorms?
Avui hauràs marxat abans a dinar no?

Anònim ha dit...

l'ombra al peu del canó, encara no he dinat
tinc sed... jeje

per cert, klank tens correu al ozú sobre tema yolanmater

Anònim ha dit...

perdona, klanker lo gosfastigós que no tornarà l'any que ve etc etc etc es el que te festa avui??? pero a la tarda anirà a currar no??? aquesta empresa no es el que era...

Anònim ha dit...

Bona tarda des del tajo.
Rius plens, pantanos i balses a tope i ara vindran les riuades, ja te trons la cosa.

Tinc agulletes a la ma de tant empinar el codo, en serio. Diria que no m'ha faltat un got a la ma en cap moment, renoi, quin sed.

Anònim ha dit...

Avui he rebut dos mails des de la seu del trucks industrials. joo joo, un lo milanés preocupat per la meva salut post-aplec - quins amcis ...- l'latre lo directiu, amb un recordatori de fotos d'un sopar de men's .. quin fotograf, fededeu, quina posició de l'objectiu, quin lloc de colors i de llums, quina de contrastos amb l'optica, quins models més fuleros .. per cert, un amb camisa blanca i bigoti? no l'he sabut identificar ... ostras Ion, estàs molt degenerat i abandonat, cuida't home.

Anònim ha dit...

oleadas de lluvia y orín por doquier

Anònim ha dit...

orin el dios de los pixats

Anònim ha dit...

ey weys aviat a nonón? si, serà que el pater bomiscum anchova no ha dormit avui... kgonrediez... aixi mantenim lo país... per cert.. esas fotos directivas scanisticas???

Anònim ha dit...

teniu correu, morosos!!!

Anònim ha dit...

BONES,

Intentarem liquidar el deute abans que els interessos usureros ens esfonsin més en la misèria.

Molt guapa la fotico del riu, ja estàs cansat de mirar per la finestra com els patos les estant passant putes ...

Salut..

Giveaway of the Day