28 de maig 2008

las meonas

tancant el tema APLEC 2008 ens hem adonat que un nou fenòmen ha sorgit entre les fèmines del lugar... festivamente el tema es la pixera... s'han tornat unes pixones, una meonas!!!
només un detall: en arribar divendres night la tal klanker notaria va espetar un "anem, anem ties que em vull despejar!!!"
tots sabem que volia pixar a pierna suelta. No contentes amb la primera pixarrada acte seguit alego de sopar, pammm segona! i espera... Tota la nit pixant, de veritat, T O T A !
Les preguntes que es plantegen son moltes:
  1. pixaven?
  2. tanta estona? i tantes vegades?
  3. a qui anaven a veure... pixar?
  4. es tant alicinant el fet de pixar com per imaginar veure fum i cadires volant al pavelló?
  5. i si els mascles haguéssim patit de bufeta tant com elles? les crítiques haguessin estat tan equànims com ells van tenir amb elles? ein?
  6. usen Tena Lady?

amics globeros bloggeros... ho deixem aquí, parlaríem massa, com sempre i reconeixem que divendres nit ja ho vam parlar tot... malgrat no recordar-nos. Bona pixera!

27 comentaris:

Anònim ha dit...

perdoneu que avui no mhi pugui dedicar al blog... us deixo sols... bueno, com fa uns dies vantros a mi...

Anònim ha dit...

Bondia, ja tens raó, ja. Aquestes pájares van estar tota la nit pululant cantonades, taces brutes i entrecotxes buidant la bufeta. O, sospitosament i posiblement van estar deambulant en busca del famós caganer alt, ros, llarg de palabro i amb la agudesa visual d'un topo sota terra.

Que no ens mamem lo dit .... aspavilades.

Anònim ha dit...

Pixones vale, però pajares no!
Una mica de respecte!
Jo he de confesar-vos que sempre he estat una mica pixona i que les emocions i els nervis doncs em fan venir ganes de fer Pipi, O pepi com vulgueu, però he de recordar-vos que les meves companyes de pixera han estat mares recenment i això comporta certs problemes d'aguante!
Però val a dir que tota la culpa la te la cervesa i el trist detall que a la nostra colla no hi ha un wc!
Així no les trobarieu tant a faltar!

Anònim ha dit...

Junta DIMISION

Secretaria DIMISION, especuladors, tiranos, dictadors i malversadors de fons i caudals publics

ala, jastá dit

Anònim ha dit...

menudo entrecott que es va engollir amb unes herbetes amanides per disimular la brik, fededeu quin saque i això que davant la pressió de la resta comensals es va veure obligada a compartir algunes menudencies nerviosses .... i la resta ... conill, sempre hi ha classses.

bon prufit

Anònim ha dit...

val a dir que un dels del torn de feina de diumenge va aplicar una tàctica prou reconeguda ... només arribar, ni bon dia i a rastrillar tota la brossa amb maestria deixada per la nit ... però després va moure menos la barriga alicatada birres que un llangardaix al solet.

Que no ens mamem el dit, manta.

Anònim ha dit...

un pofesional le llaman al del torn de domenge!!!

Anònim ha dit...

lo del entrecot no va fer efecte... presi no compres a los soci@s no semos tontos ni anal-fabestias... (menys algun mayalero) no podràs callar bocas!!!

ande vas sin conejo??? andevas sin pollastre????

mas tuperwarres i menys comensals!!!!!

Anònim ha dit...

ostic si... inclús un ruizo vilanovenc va tastar lo entrecuix que va ser cuinar entre la sargento sanchez i la mati.matica i va dir que allò era espestaocular...

Anònim ha dit...

per cert, bon paper el del nuevo miembro ruiz en la plenya aplequera, bon beure, bon apetit i bon profit marrano que et vas rotar mil vegades!

Anònim ha dit...

com dius pumuky???? ke pierden pepí?????????????

ala lo ka dit, ho hau llegit???????????????????

Anònim ha dit...

com que ultimament no em menjo ni una rosca, doncs almenys li foto a lentrecote!

Anònim ha dit...

Vos asseguro que tot hoi haver tingut dues criatures jo no en perdo de pipi, ai`´o els hi passa a les que pareixen per on sa de parir!

Anònim ha dit...

pumiki no et passis ni un pelo!

Anònim ha dit...

va parí !!!!

Anònim ha dit...

bona nit, algu hem pot explicar perquè en aquest blog ara només parla un? on està el díscolo palabrero i vociferador de la cucaracha anchova power?

gràcies i seguiré lllegint alli on estava, he de recuperar

Anònim ha dit...

encara funcionen els centims d'euro?

Anònim ha dit...

i jo dic bon dia, i jo dic hola, i jo dic... mas solo k la una... i jo dic pues audios i jo dic pues ke incognitas planteadas, i jo dic, finde amb pluja i jo dic plan B i jo dic parlo sol? i jo dic aniré al pepsicoleg o al pepsiquiatre... i jo dic... pagueu!!!!!!!!

Anònim ha dit...

neng, que no has rebut una money transfer des del al-Natixis bank? ep, que nosaltres hem apoginat amb celeritat ahir o abans d'ahir ... ja diràs quelcom o quelcony

Anònim ha dit...

Bon dia, lo IncOgNito era qui era o era un usurpador? clarifiqueu pls


Demà toca bacanal Romana, banys d'olis al templo de la patata ... aquest cop no hi assistiré ... estic de resaca i dissabte toca matinar per anar a PortUrraco

Anònim ha dit...

quants cops m'ha tocat literar a mi sol, no protestis tant i canvia la foto de la finestra que el riu baixa menys carregat

Anònim ha dit...

pocs cops has currat solet... reconeixu

vantros hau pagat, vale!

porturraco??? porturraco plujós??? esperem previsions

incognito deu ser el ioncognito??? esa redaccion... no se

la foto no es foto, es la webcam actualitzada al minut, mira la data... adalt... on posa THU no vol dir el soroll dun japo al ser llançat, sino thrusday = jueves !!!

Anònim ha dit...

arreglat link metelacat

Anònim ha dit...

on son les pipis.calzaslargas?

doneu la cara ... i foteu-se els entrecotts que ja voreu los triquinis vacacionals, ja.

Anònim ha dit...

mica en mica s'omple la pica ...

gota a gota, la calça esgrogeida ... ostrastu, quina xusma orinadora

Anònim ha dit...

ep, i tu et suques la goteta??

Anònim ha dit...

coi, amb lo calçotet

Giveaway of the Day