23 de maig 2008

el frau

hipp hipppppppppp hurraaaaaaaaaaaaaaaa
aviamos hippppp no havia un de sopar ahir a la penya txiqui-park-is a los champs elisees? hipppppppp
bruptttttttttt perdó
un fraude es lo que hubo, no havia dingú, hipppppp ni la direstiva dicharachera!!
però ques aixons? eh??? em volieu enganyar??????????????? hippppppppp
sort que a la penya del costat que no recordo com es diuen em van abeurar com si fossim íntims i super exaltados amistosament... hipppp
i em van donar de sopar una mica conill gatuno burupppppppppppptt i alego vam cantar los segadors, los pagesos i los pastors...
i per més inri on ereu al passacarrers?? eh??? aquest any per no haver no hi era ni lo boss tractor guia klanker... ni la merda ruc que un lisiao va axafar, hippppp... entre jo i un altre hem fet el pont a un dos cavalls i cap al riuuuuuuuuuuuuuuuu... per cert, la escarachapela tampoc mos lan posat... uns guardies calimeros hipppp mos han dit que anéssim a dormir... CONY, A ON??? SI NO HI HA DINGÚ A LA PENYA DEL CALDO BROU!!!! cagondena quina organització... sort de la internet güiski o güisfi o com se digo... au, ja vindreu... estic asmorzant al restaurant Tralarí que te vi.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

tic resacós... ahhhhhhhhhhhh... akest sol donantme a la cara... apagueu el sol!!!
kina chafegorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

bruptttttttttt ahggg l'ardor!!!

on sou?

Anònim ha dit...

hola arranca l'aplec! tots als seus llocs de partida!

Anònim ha dit...

Que tots esteu ja a l'aplec!

Anònim ha dit...

si ja hi som des dahir... va passar el predicador i com no et va veure, es va quedar... encara hi és... que diu que avui tenia festa de classe i de l'hortet... truca'l!

Anònim ha dit...

ah! weys això ja put a aplec, a pols, a fum, a sobac, a birra seca a la samarreta .. tinc un nosequé a l'estomag .. no deu ser dels nervis, millor aniré a fer un giny ....

fins ara

Anònim ha dit...

ei giny feliç
giny content
pero per lu menys
giny adentr

k diu que ens pagues uns viatges a les firetes vui??? home, un detallassssso... la rinxols i su amiga estaran agraïdes de tot cuore
jo vaig de rodriguez, tinc la tetabrikindans concentrada davant l'evento... ja saps que donar le pit es complicat i tenim una logística que solucionar. També tenim una boda al chuliol i no ho fotrem per menys de 1000 auros... cagondena...

Anònim ha dit...

cmpanys, companyes... u exito ... rotundo... pasado por agua pero exito!!!!
gracies i bona nit...

Giveaway of the Day