16 de maig 2008

l'esmorzar

hom sap que aquest és un país de pandereta
això es pot comprovar anant un dia qualsevol a esmorzar a qualsevol dels bars que puguis trobar. Hi ha diferents perfils:
perfil 0: "uys, jo? esmorzar??? que dius, no tinc temps tinc molta feina, treballo molt, uff, esmorzo a casa un cafe i aguanto fins a l'hora de dinar..." la conclussió és que miente mas que habla i que si pot esmorza com un campió/ona però com que mai l'ascolte ningú pos alega que te tantiisisisisisissima fenya.
perfil 1: el rapidillo: "un café", beu (i es crema) paga i marxa (fumant sovint)
perfil 2: la o el del règim: "un entrepà vegetal i una ampolla d'aigua fontvella lemon" després d'haver-se fotut uns dolços regionals que ha portat un company de feina
perfil 3: el 30 minuts: "un entrepà, un cocacola i un café, ràpid... ah el diari si us plau"
perfil 4: el desfrenau: "què foteu per esmorzar? teniu tapetes d'algo? venga pues... una tapa callos, una mica cecina amb pantomata, pop a la gallega i... ostics una mica bacallà amb chamfaina" ep, per veure no cal ni dir-li... vinacho tint i gasosa a dojo, com si portés una sed sahariana... i de postre... va, de postre res, que engreixa, o si, va, un músic però el moscatell en porró gran. Carajillo cognac de hombres i una faria. La cosa es desmarxa al primer glop de vi, i ve a durar entre l'hora i l'hora i quart. Òbvia dir que mai va sol a esmorzar, sempre troba algú amb qui compartir, perquè en el fons el perfil 4 és una persona generosa en tot, sobretot amb kilos i colesterol. Alego no cal dir que a currar, of curs, i ho foten bé eh? no se'ls hi nota que van una mica contents... només que la gent fa un passet enrera però res més.
De quin perfil sou? qui ha motivat l'escriptura d'aquest post és del perfil 4... i estava que se salía!!

19 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo estic en un terme mig, tinc machaques que me'l porten a l'oficina, un cafè amb llet i un bocata, generalment entre quarts d'onze i les onze, més tard hem treu la gana!

Anònim ha dit...

Tinc més coneguts del perfil 4 que del 1 o 2.

Anònim ha dit...

pos jo m'inclouria en un paripé o cocktel mescla entre l'opció 1 principalement i la 2. De fet l'opció 4 és la que més mola però desgraciadament no tinc amb qui disfrutar d'aquest modelo d'esmorçar.

Otras, no sé qui pot ser ... però algun comercial de la bona vida, ja descubriràs semejante vividor

Anònim ha dit...

ostic... jo també voldria ser del perfil 4... però te el problema de la salud i amb qui poder compartir-ho... de fet amb mitja hora fitxada de rellotge its imposibel, i llavors aniriem dins de la ilegalitat...

Anònim ha dit...

efectivament qui m'ha motivat per fer el commentari ha estat un comercial... de tomo i lomo, daquells de solitario o buscaminas mientras hablan con lo cliente... si?

Anònim ha dit...

m'ha quedat per definir lopcio bocata de casa i trago agua botella litro medio en cuartucho zulo con cafetera nesspresso...

firma: ombra power esmorzing

Anònim ha dit...

je je je ... i ja imagino de qui parles, del comercial alt del buscaminas, menudo, clar després no te mai pressa per anar dinar, no mp'estranya rien.

Por otro lado, de que faras lo bocadill d'avui?? una mica mes grande i amb més fato, truita a poder ser i de patates ..

HOHASSENTIT BRIKKKKKKKKKKKKK, escontxat una mica, weya

Anònim ha dit...

la brik la tinc en tasques de neteja de piscines... un nou món empresarial al nostre davant! sino on et banyaràs el cuerpo cebaocomolmio este verano algun dissabte? eh?
nobstant he de dir que pot ser que no portem bocata doncs si hem de nar fer el idem alego del partit pos serà massa embafador no? proposo un bocata guarro en maracas... par de birras i mas contentos que un chinchol, k?

el pestanya està sent preguntat , ja dirà el què... pero per mi que serà un sopar de gays, you & me... k lovely...


Anònim ha dit...

hi haurà copa, café i puro? o a les 3 com les caponatas cap a casa

Anònim ha dit...

a les 3 no... a les 12 o antes... sic

per cert, pestanya confirma su insistencia, tal com via semese sa informat al anchova... k no contesta los smsmsmsms

Anònim ha dit...

algun gafe planea sobre el barris nord... dos partits dues derrotes... ejem!!!

ara ese bocadillico posterior con canyota, brupppp... bueno, otros han forzao el bacon... esperem no soni lalarma

nanit

Anònim ha dit...

segla, ja tas aixecat?

Anònim ha dit...

El nostre proveïdor d'entrades, m'ha comentant que ja no ens en dona més degut a les derrotes consecutives.

Anònim ha dit...

està clar, hi ha un gafe sin gafes de verdecerca

Anònim ha dit...

i melenudo, per més dades

Anònim ha dit...

Sempre va acompanyat, per mi que es gay.

Anònim ha dit...

segur k es gay
i maricon

Anònim ha dit...

per cert... cada cop tinc mes clar k retornarè el dillluns que ve el rrebut meu de laplec... vaya meriendanegros... es comenta que alguns ja sopen avui a la porta don es posen les vaques per la firasantmiquel... 100 € ...

Anònim ha dit...

es lloga pis a ronda, 70 m2, 2 habitacions, parquet, lavabo giñador, menchador pa comer, cuina a prova de fum i foc, terrassa solarium, traster amb sostre abuhardillat, be de preu...

Giveaway of the Day