07 de juny 2007

brainstorming del blog: com el podríem millorar?

bona sera... brain: cerebro, storming: tormenta... és a dir, em prenc la llicència de preguntar-vos, a vosaltres, lectors patidors d'aquest blog, com podríem millorar aquest blog; estic parlant de disenys, estils, participació i tot el que vulgueu aportar.
de moment donat que tant el participant pumuky com el participant sistoletes han assolit un número de comentaris suficient i el seu nivell qualitatiu és alt comparat amb l'anchova i el meu, se us fa menció al títol d'aquest vostre blog

gràcies d'avantmà
ombra webmaster guan

21 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiii! ... que son aquests privilegis? .. nom i tot??? els hi has de passar el pressupost i han de fer efectiu la money trasnfer al compte de les Illes Kaimán, que inclou:
- Alta
- Manteniment del blog
- Propietat intelectual
- I+D+i
- Drets d'autor
- Un sopar alto copete.
- Samarreta commemorativa 3000 visites en edició.

Aqui ha de colaborar econòmicament tot quinqui, que no es una Ong's.
Dixit,

Anònim ha dit...

Vet aquí la meva aportació:

Hi ha diferents sistemes i mètodes de treball dins del camp dels enderrocs. L’aparició de nous materials i la incorporació de nova maquinària i equips han fet que el procès hagi canviat i evolucionat al llarg del temps. A la nostra empresa sempre hem intentat actualitzar-nos amb les darreres tècniques i materials.
Hi ha dos mètodes fonamentals d’enderroc, els mètodes manuals i els mètodes mecànics. Moltes vegades aquests es convinen dins d’un mateix projecte. Generalment s’inicia l’enderroc amb mètodes manuals i es finalitza amb mètodes mecànics.
--Mètodes manuals--
Els mètodes manuals són els més antics i tradicionals i es realitzen principalment en zones urbanes.
Permeten un major control i la recuperació de molt material per a la seva reutilització o reciclatge.
Amb eines manuals o petites eines mecàniques es poden enderrocar reduïts blocs d’obra, de manera que els cascots mai esdevenen gaire grans.
--Mètodes mecànics--
Entre els mètodes mecànics més utilitzats pels enderrocs podem enumerar:
Enderroc per empenta
Enderroc per “descalçament”
Enderroc amb explosius
Enderroc per bola
Enderroc per perforació tèrmica.

Anònim ha dit...

Conclueixo, amb el teu copiar-pegar, que la teva proposta es la de demolir el blog, proposta no constructiva ni positiva, o potser no sabies que possar. Gràcies ja sabem que es per nosaltres demolidor, ara si vols post aportar algo de material constructiu, toxanes, viges, marbre, la taça de wc guarda-te-la a casa i al tanto amb l'amorrana no et peti.

Valen,
A10

Anònim ha dit...

Jo soc del parer que sempre es pot millorar, falta veure com i que, i insisteixo partida pressupostària que tenim, que em fotran fora la feina i no sé on està l'oficina del H.IMEN ...

Anònim ha dit...

Jo tinc un joc de la Play 3 similar i parejo com el del titol ... Desertstorm i cal fer anar molt el brain i actuar com el Chuck Norris per no morir en la storm de la batalla, i hi ha l'opció d'agafar un paraigües si hi ha storm d'aigua.

Anònim ha dit...

Bé, molt bé... a veure si quan peti l'almorrana eixirà un altre blog... no seria el primer cop que això passa o succeix, estil big-bang de l'Univers pero en plan cutre...

amorosament

Anònim ha dit...

Ei, quanta destrucció, es tracta de crear oi??? ara que sempre per contruir s'ha de carregar algú alguna cosa o sigui que sistoletes, x si "acas" deixa apunts....
Aniré pensant noves aportacions al blog, per exemple sistoletes deixa pistes de ki ets, que ens tens una mica perduts i així potser podràs tenir una primera pàgina en aquest blog, amb els teus interesos, projectes o enderrocs favorits!!!!!!

Anònim ha dit...

3.000 VISITES a 0'03 ebros = a una pastochada, ja m'ha trucat el director de la central bancària de les Kaimán per preguntar on volem invertir ... inmobiliaria, Fondos Usd, Warran, guarras, manantial d'aigüa (aposta de futur i molt interessant, més que el pretoleo) ...

Déu Vos Guard (despedida estil Sistoletes)

Déu Vos Guard ... el pelo ... de las orejas (despedida al meu estíl)

Anònim ha dit...

Pumuky ... ja te hemos pillado .. canta abans sigui pitjor, encara pots arreglar la dualitat que practiques.

No has mirat els estatuts del bloc però parla d'expulsió indefinida.

Anònim ha dit...

Hola,
Prego canvieu la foto de la portada
ja que si s'amplia se'm veu manxant a la gespa (no diré en quina part) o ateneuse a les fatals consequencies.

Anònim ha dit...

benvolguts... després de llegir-vos arribo a vàries conclussions:
1. aquest blog és per a tothom, identificats i anònims, unilaterals o duals o triplex si cal, gays o homosexuals, lesbianes o bolleres, del mecanova o de pardinyes, de caspónt o de miralcamp, darpicat o de ronda... tanto se vale

2. pot ser caldria anar mirant de fer publicitat al blog. no ens costaria un duro i tampoc en treuríem res però riuriem molt... aixi k ja sabeu empresaris díscolos del blog... invertiu les vostres idees en aquest blog doncs ja son 3000 persones les k ens coneixen

3. els que tingueu alguna idea per comentar sis plau feu-les saber al webmaster i es publicaran amb fotos o vidios inclosos

4. cal escampar que aquí es parla de todo un poco.. membres com milánés, fp, pere, moreno, jardi and his boy, richis balans, embarassades amb adsl, madres recientes superatrafegadas i elements de tota índole i calanya.

5. por el culo te la hinc

gràcies

Anònim ha dit...

No, no, si jo ja soc construicutiu, tan cert com que un tal niel m'ha dit que ojo no se'm peti l'almorrana... despres un tal anònim diu que se l'esta manxant al riu... osti, si us plau mireu una mica al vostre voltant abans de nominar-me a miiiiii.
I lo de l'enderroc ha estat mal entès, teniu en compte que on ara veieu Lo Castell de Lleida abans hi havia la botiga de "La Higiénica"... que evidentment va haver d'enderrocar-se i traslladar-se a un altre lloc. No es pot fer una truita sense trencar ous!

Anònim ha dit...

... penso...

Anònim ha dit...

Tio, Sistoletes, tu més que contrictuctiu o com ho escriguis, ets constrictor, com la serp tipo boa, per que dones més tombs i voltes a les explicacions que m'hi perdo, no sé on començen i on acaben, on està el mig .... flipo.

Anònim ha dit...

A més no estàs nominat .. que t'han posat en lloc honorífic el teu nick (del que encara esperem l'orígen i fonament) a dalt, al títol del blog, damunt la foto del castell (que no el veig, igual que no veig l'anònim que diu que surt manchant).
La truita .. ni sense calentar l'oli tampoc.

Anònim ha dit...

Bon dia compañeros todos,

Anònim ha dit...

no era anònim, era jo, m'he equivocat de forat.

Anònim ha dit...

Bon dia companys,que jo no sóc sistoletes, que no tinc tanta berborrea, que no em vau conèixer ahir!!!!!

Anònim ha dit...

Intentaré resumir:

A l'usuari anchova-anonim: tranquil, jo un cop també em vaig equivocar de forat quan manxava la roda la bicicleta i vaig patir d'aires intestinals 15 dies seguits.

aquet missatge es curt i positiuuuu, nooo???? demano que no me se torni a nominar

Anònim ha dit...

amics tots... sa de reconeixer que tot i no saber lidentitat del sistoletes, tiene una chispa digna de destacar, ke no?

anchoa, si intimidem mes amb ell, li parlarem dakella vegada k tambe et vas equivocar de forat, val? pobre f.p. jojojojo

pumuky, les meves pesquises per esbrinar qui es el sistoletes no van cap a tu... jo el situo a pardinyes... alli on et poses MORENO de seguida que et toca el sol...

Anònim ha dit...

Ja vaig adelantar que venia l'estiu i calia posar-se MORENO, ja sabeu que possar-se MORENO és perillós, dolent i provoca molèsties i picors.

Giveaway of the Day