28 de juny 2007

El reciclatge

disposem-nos a parlar d'un tema actual com és el del reciclatge, en general... El mon diuen que s'acaba però aixo no es nou, ja en el segle XIX es parlava d'aquest fet i encara estem aquí... pero no volem discutir d'aixo, volem parlar de les diferents formes de reciclar... hi ha qui ho recicla tot, es un reciclador nat, la seva raó de ser, arrenca letiqueta de la san miguel per posar-la al contenidor del paper, no guarda el xiclet mastegat al paper per la mateixa raño i fins i tot buida els condons pq una cosa es organica i laltra plastic... despres tenim el reciclador mig, ho fa bé però si un plastiquet de res cau al paper doncs no passa res, pensa "que es guanyin la vida els Eco parques on separen la brossa" i després tenim el no reciclador o me la pela el tema que actua com fa vint anys sense importar-li la merda de món que deixarà als seus fills reconeguts o no.
Després entre els tres grans casos tenim altres com els/les que reciclen pq sino algu del primer grup el/la vigila daprop, o aquells que ho fan pero sense tenir en compte el vloum, es a dir, al plastic els briks sense plegar, i per ultim hi ha aquells que reciclen perfectament pero a l'hora de llançar la bosseta al contenidor correcte es troben amb que per la vorera passa un/a noi/a tremndo/a, es despisten i als dos segons es donen compte que el plastic ha anat a paper, les ampolles a lorganic i les restes del condó al vidre.

17 comentaris:

Anònim ha dit...

pues nusotro lo rechiclamos too lo mas la chatarra la cargamos en la fragoneta y nos en dan 60 auros lo 1000 quilos todo lo otro sus tiramo po la ventana abajo que hay mucha sucieda de los negratas y moracos mu mala gente toos er paper no dan nada enantes adaban mais pero aora no y la botellas tampoco naada pero nusotro semos limpios cada dia pero no los moracos mu sucios i mala gente
Men dais algo? vengaaa dame argo ....

Anònim ha dit...

jo reciclo de collons de mico africano, cada cosa a la seva bossa i despres totes les bosses al contenedor verd quel tinc mes aprop del portal, els altres estan 6 metros mes lluny

Anònim ha dit...

jo fa un meset mes o meys era recicladora, al darrera de larnau... snif... i ara mira... ningu confia en mi... nomes uns quants... snif... el meu marit a bcn... i jo sense reciclar pq ja no em crec res...buaaaa

Anònim ha dit...

com va la cosa febril de la anchova anna, anchoveta? dona-li una mica d'aigua que amb tanta salabró que teniu a la anchovas family...
peligra el tema dominical me supongo, no? es ke... si no som uns sou uns altres, esta de criar... aysss... alguns ja els tenen grandets i no han passat per aquest tema...
salutacions i bon auguris
(per cert, avui tinc sopar de basquet jeje, vens?)

Anònim ha dit...

aqui el que cal reciclar és el contingut de la pàgina ... consistent en vinga fotos catxondes de la penya fet posturetes i cotxinades varies i veureu com puja el nombre de visitants. L'altra opció és comentar que farà el Rodrigo Rato ara que deixarà el càrrec gerente-director del FMI (del zumo fruta PMI y el primo Zumosol) per a pasar a política o empressa privada.
Decidi'm objectius i direcció a agafar ...

Anònim ha dit...

L'anchovanna és igual que jo, fisicament, de caracter tirant a agri i també en el tema malaltia, quan hi ha algo previst i interessant ... plas .. una fiebre, cagalera o nas suquejador i feina feta.

Veure'm ajordui com respira el tema, tinc esperançes (basades en analitiques, experiència, estadístiques, microbiologia i astronomia) de que vagi endavant i puguem asistir tots en pleno corporatiu... sino hauré de venir solo como el musolo (annexat en algun cotxe patera amb espai suficient per tornar estirat i no vale al maletero, eh?).

Anònim ha dit...

tu si que vius bien, no pares de donar-me enveja (pecado capital - no desearas las piscinas de ajenos) i a més de restregar-me-ho-lui per la xepa ... ahir que si piscina .. avui que si soparet ... cagon10 endivia amarga me das ....

Anònim ha dit...

FELICITATS ABU NENG, AVUI ES TU SANTO SEGONS EL SANTORAL DEL SEGRE I DE LA MEVA AGENDA
IGUALMENT AL DTROR PESTANYA, AFTERSUN, POYA I LEO-NARDO ..

Anònim ha dit...

Gran i detallada descripció de la realitat recicladora, jo afegiria que després hi ha el atosigador, ostigador i pressionador del reciclatge, tipo jo, que on va sempre pregunta, puntualitza, aconsella, assesora i corregeix. Al principi, i parlo per experiència, se m'escolta, després se m'ignora, que si que si i finalment m'envien directament a pendre pel cul conjuntament amb la matèria orgànica ... encara i així conciència minimament ecològica tinc i jo erre que erre (com el red wine 3R tres erres)

Això és apol·logía del reciclatge...

Anònim ha dit...

lilo lilo lilo ....
jodé on està la penya?
això d'escriure sol sembla de tarat ....

Anònim ha dit...

falta un cubell de color rosa pistacho per reciclar els sarases tipo star, el dela neu i al milana que en Turol no hi ha cobertura.

Anònim ha dit...

Hablando de sarasas ... Milanés ... ya nos mandarás unos sms's para concretar hora de salida destino Chueca de Isábena.

Saludos del armario

Anònim ha dit...

em nego a semblar el tontolcul, el Klin Esbood de solo antel peligro i l'antisocial que té un blog en exclusivitat ... pulutant fins que no hi hagi minim 4 folloneros més en acció permanent em retiro a l'estil pumukià ... bon estiu.

Anònim ha dit...

na merda, tu aki a fitxar i punto

Anònim ha dit...

CONIO PASA???? QUE HI HA CENSURA?? HA DESAPERGUT LA ENTRADA COLOMINA I EL KOPON DE COMENTARIS ... WEBPASTER DE VAMOS A DENUCIAR A CONSUMO E INDUSTRIA COMO NO ARREGLES EL DESAGUISADO, TXAPERO

Anònim ha dit...

I SAPASTRE

Anònim ha dit...

yastaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Giveaway of the Day