02 d’abril 2008

Conocer a la suegra

He de confesar-vos una veritat amics del blog!
Què estava una mica cagada ahir a la tarda; de fet em vaig enrecordar molt del Anchova i els seus problemes amb l'esfinter i les seves grans explicacions escatològiques!
Si d'acord em van agafar 5 minuts abans les cagaleres de la mort que encara em duren una mica!
Però en contra de tot pronòstic, tot va anar com la seda, com apuntava l'estimat (mande???)Ombra, al matí vaig empegar tots els objectes que corrien el risc de caure per terra, però ni tan sols van perillar!
Va ser un encontre d'un 20 minuts, amable, tranquil, simpàtic, parlador,(impossible) si si i es la realitat, no somiava!
La meva mare encantada va dir : quin noi més atent i dolç és veu i jo pensava, comor? M'han dao canviazo a la madre i al novio!
Però la tarda no va acabar aquí, el noi em va acompanyar a fer recados i a comprar mitges, acabant la tarda, coneixent als iaios Ombra!
Vaig arribar a casa i no podia creure el que estava passant!
Nois és un somni!
Quant durarà l'encanteri!
si feu algun encanteri funciona xics, no pareu!

33 comentaris:

Anònim ha dit...

Dono fer de que tot l'explicat és la veritat i només la veritat.
Sin edulcorantes ni nada de nada!

Anònim ha dit...

teatre

Anònim ha dit...

No,home no teatre no!

Anònim ha dit...

teatre??? home creo que no... pero esas monas maternas... por cierto pumu, no san rebut dos entrades, nomes una

Anònim ha dit...

No l'altra és a la direcció d'abans excume.
Ara quan passi aquesta setmana de primicias i compromisos, haurà informació de bodorrio, de despedida con retarso, (fotos incluidas de estriptis masculino) i com el renascutbalanç és defensa davant de la familiy Pumuky. Si supera aquest mal trangol ( amb un bon trago ho fara millor) doncs haurem fet un bon pas endavant

Anònim ha dit...

i de la criatura que sabem? com es troba mare i filla?
com li va al nou pater?
Tot correcte!

Anònim ha dit...

una qüestió formal: la teva mare sap que ... tens un pis ... y este chico cena alli a veces????

Anònim ha dit...

sabrieu de casar!

Anònim ha dit...

A la vida no cal saber-ho tot

Anònim ha dit...

A pos m'alegro que estiguis tant satisfeta amb el moment. Potser s'avecinan vecinan altres d'altres, estàs en rachaaaa.

Per cert, aquest Balanx no tindrà pas una dualitat de comportaments i actituds així de l'estil sal i sucre, o Bonnie and Clie oooo ... com al más puro estilo Dr. Jekyll y Mr. Hyde.

Anònim ha dit...

Informació subliminal para cazar al vuelo del grajo que cuando vuela bajo hace un frio del carajo y el carajo de cognac como los hombres, de pueblo:

Esa curiosa circunstancia de comportamiento humano al más puro estilo Dr. Jekyll y Mr. Hyde. Personas que, cuando forman parte de una colectividad y se encuentran reunidas, muestran el clásico papel de "estoy hasta las narices", "esto es una mierda","esto no va conmigo", "aquí siempre igual", "no me immuto para nada"... Y, luego, cuando desaparecen de la escena colectiva y vuelven a sus íntimas moradas, son personas activas, comprometidas y que hacen lo que haga falta para estar bien.

Es un "pourparler" estret d'internet, que no va al caso, creo.

Anònim ha dit...

Jo també sembla que soc una mica hekill i hide, o un super hits de los 70's, si es queeeee ... raros semos todos según el punto de vista i tiro con que se mire.

Anònim ha dit...

se te ve n'amorada, eh?

Anònim ha dit...

uno diu .. sabrieu de casar!

Pumu contesta ... A la vida no cal saber-ho tot

O treus terra al asunto i disimules o no has pillao la directa casoria ... quien sabe.

Anònim ha dit...

NA TARDE... resevo ya unas tangas de casamiento o k? pal novio... calzoncillo clasico desparto que su madre le compre... yo paso

Anònim ha dit...

excuseu a la tetabrik
em comenta que te feina amb lo de la neboda, ja sabeu, es novata en ser tieta, en malcriar, etc... pero napendrà... aviam si a la nit li faig saludar, al estil Ion, por cierto no sesabe ande está!

Anònim ha dit...

el dr. predicador - dr. mudito te molta feina a fer... per ara ho ha tingut fàcil... ja vurem el dia la boda de la hermanisisisisisima... se va a giñar...

Anònim ha dit...

pregunta: en que vehiculo irà? a k se sale con la suya i la pumu no tiene modus de convencerle que conduzca él?

Anònim ha dit...

jo aposto per a que duia uns copazos de pacharán de alitro, que entonces se suelta, sociabilitze i te palique.

Per cert, el canut de Holland va desaperèixer ..... lo Balanx fuma?

Anònim ha dit...

La primera prova superada, era fàcil. Com diu l'Ombra tangera la prueba de fuego, la superprueba, la hecatombe de las pruebas, la PRUEBA DE TODAS LA PRUEBAS es a la boda. Allí si que caldrà que desarrotlli i desembolupi tot l'arsenal legal i ilegal amagat que gasta.
Ahi estaremos para cubrir la noticia, y para cubrir a la que haga falta.

Anònim ha dit...

EI, HORARI del bodorrio i localizacion, si no mos lo dius anirem igual igualmente. Fotos i vidios no faltaran, pero el patxarana tapoc aixins k el predimotocultor estará en su salsa... deu k trist lo de lalcohol no? no ho via pensat...

Anònim ha dit...

AL CESAR LO KES DEL CESAR
un aplausodiment per pumuky per la seva aportació promesa i personal d'avui; altres vegades mos lem carregat per no complir amb la seva paraula (despedida) pero avui cale facilitarla...
tambien se facilita al ION por ser como es... vamos, por actualizarse i no hablar, total , nada de nada , quien lo cree? vols dir k sap llegir???

Anònim ha dit...

SOLOS YO I MIS TANGAS?

Anònim ha dit...

si, fectivamente, cada pilatos con su palangana, la Pumu ha complert amb la seva paraula mas o menos i la seva paraula ja val quelcom -que lo encontraras en los todoa1Eu-

Anònim ha dit...

Est migdia una representació oficinal de la tribu anchovera ha viatjant amb els corresponents aguinaldos, incienso i birra a la Pepers Sonors i ha rendit pleitesia a la newnata i als satisfets progenitors.

Anònim ha dit...

Se han tirado unas fotos oficiales y con consentimiento que estan para descargar de un peaso de movil con gps, internet, correo electrico y que també sirve para llamar y recibir mensajes y/o llamadas. Un todo en uno.

Anònim ha dit...

que per cert el poso a la venda per que no te una merda de cobertura i es sent -referit a la oïda- de ppena.

Escolto ofertes.

Anònim ha dit...

bones bloggeros, anem per parts, ja soc tieta i això es tot un aconteixenment que aquesta setmana m'esta xupant moltes hores..
per altra banda estic assumint que dijous i divendres ombramaria marxa per primera vegada de colonies, i això com a mare es una prova de foc, a part de la preparació de motxilla que es un conyàs...

Anònim ha dit...

a mes la meva filla onombra tamb� est� per marxar de colonies o la far� marxar jo perque no em deixa dormir ni una nit sencera desde fa quatre mesos i mig i el cuerpo empieza a resentir-se....
despres el cultivo al cuerpo, pa poderme poner el banyador, o con mucha suerte el viskini in the summer...
total que no me queda temps per entrar al bloqueo, pero lo meu home em fa un resum amb actualitzaci� diaria.

Anònim ha dit...

mireu si estic fatal que no mavia enterat de la presentació oficial del predicator...quina canya.. quins collons tenen algunes, jo me cago!!!, pero ja ha passat i es veu que tot ha anat de conya, malegro molt.....

Anònim ha dit...

malegro que tots estigueu be i animadets i que aviat puguem fer un brindis per tanta celebration, fins aviat guapets!!!!

Anònim ha dit...

pero akesta tetabrik don surt? malegro k no se k... guapets... conyàs... mes entrar sovintet i menys halagos pelotils!!!

Anònim ha dit...

vaig a veure si li faig corregir l'actitud... jeje

Giveaway of the Day