10 d’abril 2008

VULL UNA MASCOTA!



Diumenge passat i inagurant la temporada primavera-verano a la urbanització alpijatina "averquientienemascosaseneljardindesucasa" i per fer el pistoletazo de salida, vam sortir amb la família a la terrasa de la nostra hause i, curiosament i com aquell que no vol la cosa, per la discressió de les cases, vaig poder observar a un dels nostres menuts veins, que portava una bola de pel blanca agafada entre les seves mans, primer vaig pensar que coi és això?, i desprès vaig veure que allò es movia i tenia vida i de repen van sortir unes orelles com daquí allà de color negre que deixaven veure clarament que era un conill (sí, com aquells que es fot l'anxova ben rostidets a la brassa), un conillet....blanc, rodonet, pelut, suau, gracios.....per un moment vaig pensar jo també en compraré un per les nenes......i al mateix moment vaig sentir una veu dins del meu cervell que resonava molt ja que tinc molt lloc degut a la poca materia gris que hi ha dins, que em deia ALTORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! ni parlar-ne, saps que passa amb totes les mascotes que arriben a una casa?: els primers dies son el centre d'atenció, tothom la vol veure, donar-li menjar, netejar-la, però poc a poc van perdent interes i allò que era una il.lusió, es converteix en un càrrega i es la mare o el pare qui els acaba cuidant, netejant i amb una mica de sort encolomant-los a algun amic o padrí en un dia tonto....
I com molt bé diu la meva amiga nadalquehartaestoydetodo: jo vaig comprar el conill pels nens i vaig agafar el gos pels nens i ara fot 8 anys que tinc un conill que menja, caga i fot una pudor que no saguanta i un gos que sempre que pot s'escapa i es va a rebolcar a la merda dels camps.... tant debó un dia el gos es mengi el conill i al gos l'atropelli un cotxe..... com no magradaria acabar pensant aixo he decidit no comprar cap vestia amb vida pròpia.

106 comentaris:

Anònim ha dit...

quina raó que tens, jo una vegada vaig tenir un pollet de color blau, que quan es va fer gran era una gallina rastanyosa a la qual passejava dins el carrito de les nines. Un dia varen venir els meus tiets de frança i la meva mare em va dir que a frança seria més feliç... al cap dels anys vaig decobrir que havia acabat fent un caldo molt bó.... quina pana no????

Anònim ha dit...

i en una altra ocasió vaig tenir un hamster que deixavam fora de la gabia a la cuina quan acabavam de sopar, la meva mare marxava histerica al menjador i un dia sens va ficar darrera de la nevera i va esser una odisea treure-la dallí sense ferli mal. finalment a l'estiu va anar a veranejar a la partida boixadors a una casata de joguines i va desapareixer el segon dia, cal dir que en aquella epoca teniam 17 gats.

Anònim ha dit...

abusones!!!!

Anònim ha dit...

EL pestanya va tenir rates blanques daquelles de laboratori, quan era ben petit i un dia li vam mossegar un dit i la meva mare les va fer desapareixer, no em pregunteu com, no ho se, ni vull saber-ho.

Anònim ha dit...

ranita gustavo se puede considerar mascota?

Anònim ha dit...

jo tinc un conill però crec que no es pot considerar mascota!

Anònim ha dit...

BRUTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Anònim ha dit...

bona nit, es una de les millors entrades que he llegit mai!

Anònim ha dit...

jo conec un de conill que canvia de look sovintet!!!!

Anònim ha dit...

la veritat es que jo hi era quan vam vore lo conill de la veina i es va sentir un:
- ays ke boniquetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttt

amb una mirada es va acabar la tonteria!

Anònim ha dit...

klanker tu tenies conill de petita???
amb akella peaso grancha anda que no thi cabien de conills... segur k fotiau pila tota la classelmatersanatoris i sus naveu a cuidar los conills alo magatzem del pater klanker... ke men dius???
ah, aixo no ho explicareu a la jornada de convenció comidadetarro que foteu lo dissabte on the tarde, no????

Anònim ha dit...

se comenta que un hombrechoiderecho tal anchova tenia una mascota de pequeño:
lo pajarito

quina vida va portar i/o com va acabar la seva existència?

Anònim ha dit...

se comenta que un hombrechoiderecho tal anchova tenia una mascota de pequeño:
lo pajarito

quina vida va portar i/o com va acabar la seva existència?

Anònim ha dit...

i la señà lucia? tenia mascota o con su churumbel encogío en tenia prou?

Anònim ha dit...

bueno... aixo es un festival del humor... deixem fenya pendent per demà... sobretot per la esplendidaencomentarios pumuky o pel chispafotentnomsalesfotos anchova... ah! també per la sosóklankerescuetacoño i pel matiner segla que avui ribae de Sueca (vida te pegas)

Anònim ha dit...

pumuky tu tens mascota?









(?)

Anònim ha dit...

te mueves menos k els comentaris del blog de buena mañana !!!

Anònim ha dit...

EL CONEJO DE LA LOLES

Canción chochinesco-arguiñana de tradición popular que nos cuenta la historia de el conejo de una chavala. Posiblemente una de las mejores alternativas al actual himno de España

"La Loles tenía un conejo chiquitito y juguetón
Que a los diecinueve años a su novio le enseñó,
Y el novio que era hortelano y vendía muchas coles,
Guardaba los tronchos gordos p’al conejo de la Loles."


Tradición popular

Anònim ha dit...

per això van crear els tamagochis, com alternativa a la mascota cagona,

Anònim ha dit...

A casa meva i durant molts anys hem tingut mascotes i altres animalons per casa -descontant al clon-. Puc casi fer una tesis mascotal però ja us adelanto la meva conclusió: MAI DE MAI I DE MAI, UNA MASCOTA, BITXO, ANIMALO MES, a no ser que porti piles i es puguin treure.

Anònim ha dit...

Hem tingut conills d'indies -una mena de rata- molt bonics i divertits -quant ets petit totes aquestes coses t'agraden-, finalment van anar de campaments al poble on van criar que te cagas, es veu que una superpoblació quan van tenir el desperter sexual, eren una parelleta fecunda.

Anònim ha dit...

Gats, buenoooo, gats, alguns van durar anys -els menos-, altres van durar lo que la veina els va deixar abans d'envenenar-los -encara recordo quan vaig saltar a casa la veina a recollir-ni un de moribundo i com el vaig trobar sec al dia següent-, i d'altres als 2 díes eren exterminats amb una injecció anestèsica -no relataré detalls-

Anònim ha dit...

que brutos, jo aquests que fan aquestes coses els penjaria dels guevos.

Anònim ha dit...

Recordo un dia que al carrer hi habia un gat estirat a terra. Apenes es movia i vaig pensar -ojoo peligrooo- l'han atropellat i està paraplejic o algo aixines. Jo que no puc veure un animal patir vaig decidir finiquitar el seu dolor i sacrificar-lo. Vaig agafar un pico. Una vegada estudiada la millor manera de eutanasiar-lo i l'angle optim per l'impacte vaig executar la maniobra piadosa.

El cop no va ser del tot exacte, vaig mig errar i només el vaig rosar una mica. I el moribundo va arrencar a còrrer amb uns bots de calample i a més em va embrutar la pernera del pantalón de sang, que cabró i poc agraït.

Anònim ha dit...

jo un cop vaig tenir un periquito que es va quedar calvo, ostic tu fotie un aspecte horroros.... però no sols del cap, de tot el cos.. el seu final podeu suposar quin va ser....

Anònim ha dit...

la meva mare una vegada va comprar unes polletes d'aigua per fer bonic pel jardi, ja em diràs que poden tenir de bonic unes polletes, i la nostra estimada taky (un alaska malamute pels que no tinguin el plaer de coneixer-la) les va aniquilar en un plis plas, i la molt bestia les va amagar per que no quedes rastre del delicte.... la meva mare gairebé em mata a mi del disgust!

Anònim ha dit...

que malats sempre parlant del mateix, que si conillets, que sipolletes... marranos!

Anònim ha dit...

Teniem un mixó comun, silvestre dels típics de la ciutat. Es deia Pipo, una màquina, molt apreciat, vivia dins de casa i menjava dels nostres plats.

Però ....
Un dia es va escapar, es veu que la dona de la neteja va deixar la finestra oberta i va marxar de viatge a veure uns parents.
VERSIO OFICIAL

I la versió REAL, explicada bastants anys desprès.
Sempre anava amb el pare, era el seu idol. Un dia el pare al sortir de la dutxa va trepitjar tou ... -no cal més explicacions, no? -

Anònim ha dit...

explico detalls o no?

Anònim ha dit...

per això a tu et vam batejar amb el nom de pipo al cap duns anys per tenir un record de tant apreciat ocell.

Anònim ha dit...

cagondena no me pises que llevo xanclas!

Anònim ha dit...

Brik, lo dels pollets si que es la monda i el timo. De petits una monada i al cap de 2 setmanes foten mania, migs desplumats, diarrea.

Em sembla que jo n'he menjat d'aquests que al principi son mascotes i desprès son caldo i sopa ...

Anònim ha dit...

una història molt similar em va succeir a mi. Quan es va morir el meu estimat TITO, un anec bulgar, bulgaris blanc que no se don cony va sortir, be don ou va sortir millor dit. Doncs per recuperar-me del disgut al poc temps em van comprar un altre anec, era groguet molt gracios i tot el dia estava amb mi, anava davant i darrera meu, i un dia caminant sense voler el vaig xafar i el vaig degollar, acte seguit la meva mare em va haver de pegar un parell d'osties ja que havia entrat en un estat de xoc histèric... que dura es la vida.... dels animalets vull dir.

Anònim ha dit...

ded daquell dia no vaig voler mes anecs petits, es pot entendre no?

Anònim ha dit...

També em tingut tortugues, d'aigua i de terra i una de les de terra ens va pondre ous, despres va desapareixer ella i els ous...la meva mare li va pintar la closca vermella per veure-la, i tot i això la tia va desapareixer, poder sen va anar per trobarse a si mateixa i descobrir si era una tortuga o una marieta tant roja.

Anònim ha dit...

ostic si puguessin parlar les pobres besties.

Anònim ha dit...

de vegades hi ha persones que semblen ben be una mascota, no?

Anònim ha dit...

la meva estimada amiga ariñotelaendiño, sempre em deia que feia cara de ratolinet... que graciosa.

Anònim ha dit...

No si ja fas cara de tenir una missis Jeckil Hide a dins, pobret anec, ho vas fer només perque era vulgaris i no de marca. I el parell d'hosties ven donades.

Anònim ha dit...

el meu pare va recollir un eriçó per la carretera i com no, el va dur a casa, ostic tu es fotie el pernil dolç que era un contento, la meva mare li va donar a la senyoreta de naturals perque deia que algun dia se li menjaria un dit del peu,, juo, juo, que catxonda la tia!!!

Anònim ha dit...

poder si que el meu subconcient va actuar concientment en aquella ocasió.
Si hagues esta el pato donald o lucas segur que no hagues passat!

Anònim ha dit...

i el tema peixos te tela també, un cop m'havien regalat 2 peixets d'aquests vermells típics, i vam marxar de vacances i mestre eram fora es van morir, i el senyor que es va quedar a casa encarregat de donar-los-hi menjar, va i els fot al congelador per quan arribes els pugues enterrar dignament, deu meu, on s'ha vist tal animalada!

Anònim ha dit...

Us recomano una mascota pel jardí, una que sigueu el centre d'atenció del veinat, una que no sigui comú i clàssica, una especial i poc usual, que fa companyia i no li cal garie manteniment, un hipopótamo enano o en su defecto al milanés.


juo juo juooo, los druidas de Sueca, que ens portaran de recuerdo? una torre effiel o un marsupial famèlic.

Anònim ha dit...

si algun dia em moro i esteu tots de vacances que no em fotin al congelador que hi fa molt fred collons!

Anònim ha dit...

home si fotem al milanès al jardi no estaria mal, però suposo que de vegada en quant el vindrien a veure la troupe i allò si que es tela...poder ens fotrien fora de la comunitat.. deixem-ho com està.

Anònim ha dit...

a sueca no es allà on porten unes sabates com esclops, i un casc amb cuernos i trenes.. si no?

Anònim ha dit...

el que quedaria molt be, seria una llama daquestes que xapelen, quan s'apropes el presi toma xapel....pero també deuen fer unes bones cagades... pero mira l'ombra tindrie el tema adob resolt.

Anònim ha dit...

pumu i tu com ho tens això de les mascotes? ja sabem que no ets molt amant de les besties...

Anònim ha dit...

exacte, i on cal vigilar la retaguardia per si ataquen els romanos sodomitas

Anònim ha dit...

eiiii, pero si he marxat amb 17 comentaris i mas dsoso k la leshe i ara ni ha mes de 40....leo i mactualitzo al estil ion i us dic alguna cosa .)

Anònim ha dit...

aaquest anava darrera d'un altre comentari pero com que la brik avui està en plan bombardero comentarista que ni el matias prats dosnc ha caigut en altre lloc. i ojo, esc4ric a tota maquina, pq ja ni haura 4 mes

Anònim ha dit...

Acollonant , lo nuca o colleja visto, des de 11'20 fins hores d'ara a comentari casi per minut


REEEECOOOOORD !

De premi pato a la naranja, que segur que encara els teniu congelats aquells que teoricament vivien de collons de mico a les comportes del barri marginal del riu.

Anònim ha dit...

ostic si, manrecordo del peirquito sidós... mala pinta pobre...

Anònim ha dit...

klanker, vigila kaskestos dos san creuat missatgets cada minut... aviam k ade pasar aki eh?????

Anònim ha dit...

jojojo també recordo les dos polletes... la taky les va deixar créixer un temps i un dia plujós, recordo k la vam portar de paseu a una dfira natura de la Mitjana i tenia una actitud molt molt rara... efectivametn, havia asssasssinat a les polles... i es temia un broncazostión del copon... lo mes dur fou trobar el lloc de lenterro... tot moll... la taky va alegar que nomes volia jugar a lescondite i no es volien amagar les molt pollardes!

Anònim ha dit...

cabronssssssss si ara pareu d'escriure us regalo una mascota a cadascú...



que us regalaria? al anchova un ruc català ben terco i dur de mollera... alli a la torre et serviria de vigilancia, els cunyaus ni satansarien, com son una mica espanyolets... juos juos

i pa la tetabrik... una au nocturna pa que lacompanyés en aquests moments de teta continua

no em doneu les gracies!

Anònim ha dit...

Els klanker's tenien unes mascotes especials i poc habituals, pesaven 500 kilos i un igual 900 kg i foteia unes cornades al menor despiste que feies de superman 6 metros sense la capa fumada de l'Ion en versió holandesa.

Anònim ha dit...

si i unes inseminacions ascollonants alego substituïdes pel braçpolla del joni tósfuerademicasa

Anònim ha dit...

jode brik, ja ha arribat l'Ombra, ara que anava tant be i sincronitzavam tant els comentaris, vinga, fins un altre rato.

Anònim ha dit...

jo jo joooooo, me partooooooo


hi hi hi

Anònim ha dit...

PRIMICIA:
perdoneu labsencia temporal de la tetabrik... la ONbrA sa despertat i lastá canviant

per cert, vegileu k fot un munt danonims (com ahir tarda) i jo pensant kera lanchova...

Anònim ha dit...

jijiji... i el titol de la foto? jijiji

Anònim ha dit...

es lloga per hores conill per sufocar desitjos interns de poseir una mascota peludeta

raó: Cunill Ingus
969 696 969
de 6 a 9 hores

Anònim ha dit...

no em delatis traidor

Anònim ha dit...

fent anònims, quina poca personalitat

Anònim ha dit...

i per liar la marrana


que també pot ser una mascota, i a més productiva, ja que desprès fa lechons i dels lechons, pernils. I montes una granja que fotrà una catipen bestial i convides als veins a butifarrada abans de que us denunciïn la granja escola il·legal, i l'estiercol, fem i merda a la gespa de la piscina que creixarà més que la fama de triunfador on the nigh de l'Ion

Anònim ha dit...

que bonic, com el conte de la lechera



i la lechera, que trenzas, que boinas de crema, que ... meriendas i que cuarto oscuro tenia a cambio de ... eh? milanés

Anònim ha dit...

jojojojo... esa lechera de la lecheria, no cabia detras del mostrador , que oronda....

Anònim ha dit...

ep, comentari nº 69...

Anònim ha dit...

pumu... i tu mascota?

Anònim ha dit...

se us ha menjat la llengüa el gat? el que teniu de mascota.


o el colibrí obés de 5 kg?

Anònim ha dit...

Bon migdia,

Taula parada i peix a la fregidora amb oli de cacauete.

Ja sabem que a la canalla els hi agrada molt això dels animalons però es cert que desprès toca apoquinar amb el tema, si ets una mica persona i no un filldeputa per abandonar-los porai, de passejar-los, menjar, netejar, cuidar, deixar-los a càrrec d'algú, enfermetats, problemes, la palmen .... i, sembla que ha de ser com a obligat tenir una bestiola a casa, una mica de moda potser i pels cernícals si pot ser rarito i que cridi l'atenció -serps, iguanes, granotes ....

ja continuaré ...

Anònim ha dit...

Ion, que no! que la moto no vale como animal de compañia

Anònim ha dit...

Jo de mascotes tambè n'he tingut, no massa perque a les 100 vaques i al toro no els considero.
Tampoc als 3 meus germans tocinos, ni als gosos caçadors del meu pare, però si que tenia una mascota tortuga que el meu germa pit de guatlla hem va comprar per la comunió amb 100 pts de bitllet que es va trobar pel carrer (si es era bona persona i tot), però la tortuga tambè va tenir la seva fi... al hivern hivernen no? donc feia dies que la tortuga no menjava ni es moia per tant està morta, la tirarem a la segla... crec que a la tortuga li vam fer un favor perque al cap de molts anys a un diposit de casa va apareixer una tortuga de les mateixes caracteristiques pero graaaaan, per tant va passar de viure en una trista tortuguera amb una cutre palmera de plastic a la llibertat de la segla.

Anònim ha dit...

De totes maneres NO CAURE en la temptació de comprar una bèstia a casa per molt que aleguin si ara vivim al aire lliure i tenim lloc, si es que algun dia ho aconseguim.

Anònim ha dit...

Encara que hem menjin lo tarro al colechidel'anchovanna! NO COMPRARE ni un peixet.
Per cert ombra, crec que nomès i anirè jo i t'encolomo l'anchovagran ok?
Així no transformarà a l'ombramaria jejeje!

Anònim ha dit...

Osti, quina quantitat de comentaris avui i quina animació, no em dona temps a llegir!
Doncs no, no tinc mascota i tampoc la vull, a mi els animalons pobres, coma que no.
Bueno si tingués potser un peix,si u peix, si em fa gràcia, pero gats i gossos com a que no!

Anònim ha dit...

De totes maneres crec que hi ha gent que pensa que els fills son com les mascotes que les tens una temporadeta i prou però seria millor pensar que les mascotes son com els fills per a tota la vida no?

Anònim ha dit...

el que te un gat és el Predicador!

Anònim ha dit...

Pumu els peixos tambè menjen i embruten l'aigua i tambè requereixen cuidados!
No t'etivoquis, cada cosa al seu lloc.!
I que consti que m'agraden les bèsties i no els hi vull cap mal!
Al contrari pel seu bé que estiguin al pesto!

Anònim ha dit...

Kina rago tens Klanker, però tambéhi ha que li donen més carinyitos al gos queal fill/a

Anònim ha dit...

Ara ho entenc com que l'estima tant parla tant amb ell que no te paraules per nosaltres!

Anònim ha dit...

S'han crusat els comentaris, et contestava al del gat del Predicador!

Anònim ha dit...

Ja però és l'únic animalet que entraria a casa meva

Anònim ha dit...

Vaig a fer una mica de feina alego torno!

Anònim ha dit...

A vore sie ns farem maltu i jo, però no em penso que no és el cas del Predicador

Anònim ha dit...

de totes maneres penso que els animals no poden estar en un pis han de tenir un espai per corre

Anònim ha dit...

jo tb, em retiro el deure em reclama

Anònim ha dit...

uumm, como? a ver, aquest darrer ... o no pillo o tu, Pumu, també necessites un espai per còrrer? es eso? pos venga, xandalico rosa, kedts negres i a xafar bancals

Anònim ha dit...

el predicado sujeto te un gat??? lo k me faltaba por ver, el acabose, el bing bang, un gatumilo??? ambvaparí!!!

Anònim ha dit...

un gatuto? aquesta espècie es caracteritza per ser solitaris i antisocials eemmm pero sempre hi ha una excepció que confirma la regla mensual o tomatito

Anònim ha dit...

quin joc que doneu avui xavalins com es nota que s'atansa el cap de setmana i tothom esta alegreT.

Anònim ha dit...

Tampoc als 3 meus germans tocinos


LO KA DIT

FARE UN CORTA EMPESTA AL BLOG GONIATOOOOOO

Anònim ha dit...

k te avore lo segla i la teva tortuga??? sentenien?????

Anònim ha dit...

ja ho deia jo k la klanker anava per monja... ostic juro l ma sortit sense voler!!!!

Anònim ha dit...

soy el coommentari record 96...



la chovanna??? jo tindre la onamofletes... i el nanieletterminator? con su pater bovitum??

podem kedar per nar al cine anchova

Anònim ha dit...

De momento, jo ja he endosat la compra jejeje amb l'excusa de son del anchovadanielet que dorm ...

Anònim ha dit...

es pensa que visc al nimbo aquesta, diu al arribar "si que has tardat?", tomanooo, ves a saber en quina tasca de mala mort he fet l'esmorzar, el cigarret i la premsa alhora que lanchovana es relacionava amb gent d'altra cultura i degustava un cus-cus.

Per cert, us fa por arribar al comentari nº 100? que passa? hi ha premi xungo? explotarà l'ordenador? entrarà un virus romano? ...

Bon dia a tothom. I si algú vol gaudir de la meva presència avui que m'ho faci saber, tinc, penso a càrrec al petitermineitor ...

Anònim ha dit...

ei pos ya ke te fas carrec del petitterminator, feste carrec de la onamofletes, val? vamos , asing van intimando, pero nada de roces eh? hastakipodriamosllegar

Anònim ha dit...

100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100
100

Anònim ha dit...

ala me sascapau por los pelos!!!

bueno... es comenta que enbocadill de maracas conlaprole, aviam si los viciarem eh???

Anònim ha dit...

Venga xeque-vos k farem tard!!

Anònim ha dit...

Jelou, mai nem is Anchoa. aim espic litel inglis. Aurevoire. Cada dia escric millor, dito alzehimen...

Aviat, quant tota la canallada estigui 100% operativa, semblarà el desembarco de normandia l'arribada al llocs

Anònim ha dit...

sip, aixo em digué lo joan de maracas quan li vaig dir adeu... "ostic tu, feu por tanta canalla!" la qual cosa no se si vol dir:
1.- em fotreu lo negoci juvenil enlaire
2.- com passa el temps
3.- cagondena em fotré d'or amb 70 anys quan tots akests plenin el maracas, el xtrasss, el tururú, el grouni...

bon dia

Anònim ha dit...

esactament, fa molt bon dia i sol solecito calientame un poquito ... anem a aprofitar el matí als recents latifundios adquirits i encara no pagats.

Anònim ha dit...

vajo bé, ves posanti la valla pq sino et trobaràs que allò mengüe a la velocitat del pet...

Giveaway of the Day