13 d’abril 2008

el dia després

El dia després d'una boda, és un dia de resaca, de mal de cap, de pensar que aquella última cervesa no tenies que pendrete-la, en el meu cas les dues últimes! Però aquell dia després si pots quedar-te a casa dormint la mona, és un dia meravellós, aixecar-te tard, amb mal de cap però tard, fer el ronso dins del llit! Oh quin plaer!

Però en el meu cas va ser tot el contrari, per començar, el meu llit, estava ocupat i només em quedava el sofà, això si un bon sofa, ample i comodísisim, però no ens enganyen un sofà! Després xivarri de canalla per la casa, que és el pitjor remei per la resaca, i per últim una dutxa ràpida, perquè tens una cua de gent darrere teu que també vol fer el mateix i no pots disfrutar de l'aigua calenta que cau amb força ( Que ningú es posi tonto)

I apa a preparar el dinar que tens 42 dues persones a casa, (comidas casa micaela, económicas!!)si si com ho llegiu, la casa semblava el camarote dels germans Max, vagin passant i seien si tenen sort!
I apa aguanta gràcies de tiets i cosins i canalla corrent per la casa i vagin fent torns per dinar!
I despré quan tothom marxa i fas una ronda de tropocientos petons....
Recull i durant aquesta setmana continua recollint i recollint i posant rentadores....
I jo penso: - ella a Nova York, i tu planxant llançols!
Espero que quan torni no s'oblidi del regalito!

56 comentaris:

Anònim ha dit...

42 persones!!!!????
pero on viviuuuu???
espanya pofunda!!

k vajon a lhotel cagondem
ben tipets del dissabte night... i encara volen dinar!

Anònim ha dit...

ah! així que ereu vosaltres els del pis patera de Al-Capont que va sortir al diari, ja m'ho va semblar ja. Mala coartada la de la boda, que era? textil, pirateria de cd's i devede's, lloguer lowcost a l'estil camascalientes, falsificació de perfums ... vamos, negocietes ilegals.

Bon dia weys.

Anònim ha dit...

I si, no hi ha res pitjor que tenir la casa invadida per hordes de parents besuquejadors que apareixen per qualsevol racó. Que vas al bany ... ocupat, o pestazo de algun disimulata anterior, o pitjor ... frenazoooo; que vols seure al sofà .. agafa el ticket i espera; que vols un iogurt ligh de pistatxo i cogombre ... ja se'ls han fotut tots; que vols canviar-te ... ja hi ha algú que t'ha fotut lo xandall rosa i la samarreta de la jelou kiti i a més el deixarà tacat de ketchup de l'hamburguesa que es jalarà al menjador deixant-ho tot ple de molles; que vas a la cuina .. el fregadero arrebossar de instrumental brut ... fededeu, a veure quan foten lo camp.

Anònim ha dit...

VIVAN LOS NOVIOS, per cert

Anònim ha dit...

i vigilar, que sempre hi ha algú que aprofitant les massificacions es cola a la casa a viure uns dies de gorra, i penses .. "i aquest que coi es?", "deu ser el marit de la Paca Garse?", son els anomenats xupopteros tant habituals als aperitius i ballaruques de les bodes ... per cert, a la de la germana es comenta que n'hi havia 2 que circulaven per alli, molt sedientos i mal forjats.

Anònim ha dit...

I els nuvis ja han canviat de destí a Cancun amb la seva pulserat de to incls!!!!!!! que suerte la suya

Anònim ha dit...

pulserat de to incls!!!! AIXO QUE ES ? L'INDENTIFICACIO DEL CORREDOR DE LA MUERTE O L'ENTRADA A PATODISNEY? pulserat de to incls? no surt res al google standard ni al maps ni eart .. deu ser algo molt important

Anònim ha dit...

Perdó, volia dir: " todo incluido" amic anònim!
Això vol dir tot el beure i menjar que vulguis!
Todos los mohitos que el cuerpo aguante!

Anònim ha dit...

k tal, com esteu de tranquils?
Com va anar el sopar de dissabte? Com li va sentar la sortida al nou membre del grup?
Què van dir les veteranes de la nova adquisició?
Com és van comportar els pares de la criatura?

Anònim ha dit...

anchova, tot inclòs, k ecollons de lestartit o lestertot... un tot inclos, bebidos comidos i te la comen... cancun for everrrrrrrrrr

Anònim ha dit...

mande? sortida de ddissabte??? bé... força bé... no com altres que sen van a lhort... jeje... i la nuevo miembro... perfectament... con su güela paquiderma... ah posike?

Anònim ha dit...

les veteranes a su aire... i los nuevos padres ni una llamada de control a la agüela... aixo es criar coi!!! ei, i sin roce en camastro posterior... un maestro!!!

Anònim ha dit...

serà calistro...

Anònim ha dit...

El sopar? bien, una mica fosc, alli no saps si moseges el teu bocadill, el del cumpany de taula o testas jalant la servilleta de l'ombra empastifada de maionesa i ketchup.

I un quejica proteston que rondinvava perque el apettitefordestrucción choveta penjat d'una cadireta a la punta la taula li pegava unes continues padadetes a la cama a modo de salutacions.

Mentre que un altra petitona ombraestornudadora li va fotre la camisa engatillada de saliveres a un bonifacio que l'agafava uns instants per primera vegada, qui a més es va quedar amb sensació de gana desprès de menjar-se el seu entrepà, un troç de truita groga fosforito despechada pel pataditas bajomesa i la mitad del sanvitchs de pajarilioana.

Anònim ha dit...

I ja saps que, com es habitual i tradició sinequalo, qui no hi es en les trobades pille que te cages ... jo jo jo, de cap a peus, de dreta a esquerra i de nord a sud, et va saltar pels aires lo timpano?

Anònim ha dit...

qui va pillar? no em vaig enterar... amb lo blau que porto a lo genoll i lo fort que rebia els cops crec que m'ha afectat també al timpa... tu, com a pare progenital, has de respondre subsidiariament, es a dir, em pagaràs un subsidi menstrual cada mes...

Anònim ha dit...

Ei, ja em semblava a mi? per això vaig fer aquella patinada només entrar al Restaurant i que gràcies a Déu no vaig caure, no eren les sabates, ereu vosaltres!
Però tranquils us perdono!
I podeu rajar a gust ja em defensare quan sigui el turno adequat!
Però jo us he enviat una crònica del meu soparillo i vosaltres si no pregunto no solteu prenda!

Anònim ha dit...

La família Pestanya és una professional ja té canguro, i això a 15 dies de naixament!

Anònim ha dit...

A quin lloc fosc vau anar a sopar?

Anònim ha dit...

pumu va pillar? bah, lo normal, el predi una mica més... pero va ser suau la cosa, no?

Anònim ha dit...

es va sopar al cau maracas ben pronte, sin naide a lo local i alego se enllenó mas

la que vas faltar vas ser tu eh? vas preferir lo mutisalagabia que a nantros... bé bé

Anònim ha dit...

encara es hora k parlis de la teva despedida hermanisima

Anònim ha dit...

que devia passar a la despedida que no vols contar???

Anònim ha dit...

fede10 si fotessim altres lo que foten alguns... les creticades interesssades plourien sobre los mostres caps...

Anònim ha dit...

Doncs mira que et paguin el sopar, estar molt bé, i un cop que passa s'ha d'aprofitar coi?
Ara vaig a trencar una llança pel predi, esta molt carinyoset i no se un altre aire! Deu ser la primavera!
que duri

Anònim ha dit...

Però que consti que us anyoro i molt!
I es vero, molto vero!

Anònim ha dit...

ay jastem amb lo danyorarnos... coi, k ja no cola...

Anònim ha dit...

anchova t'enyoro

firma: l'auliva verda

Anònim ha dit...

Que vol dir que ja no cola?

Anònim ha dit...

Com sou! ja no cola!

Anònim ha dit...

que musha emociong pero no cola, cocacola...joojjooj... digo yo

Anònim ha dit...

A veure on es avui el senyor Primicia, m'agradaria saber quina va ser la reacció de Papito al separarse per primera vegada de la carne de su carne!
Ja se que no hubo trucada, pero una lagrimilla calló o no calló

Anònim ha dit...

eso, eso

Anònim ha dit...

Bé nois, fins demà

Anònim ha dit...

auliva verda, sóc lo anchoa, estic emocionat, podríem quedar?

Anònim ha dit...

hola ancho-vaaa
quedem on vulguis pero en boles... per no anar amb romansos... tu de físic com estàs... jo com a bona auliva ben redona...

Anònim ha dit...

EI, ALTO, usurpadors, quina m'esteu liant ara ... jo no vull quedar amb ningú i menos amb una oliva replena de pebrot en lloc d'anchova resalada. Demano pefavó una mica de serietat.

Anònim ha dit...

eso eso... si no hya berberechos nada... punto en la i, colla de vermuteros sin escrupepelos

Anònim ha dit...

pumuky... no et conec pero tu coneixes papito? si? pos ja saps la reacció que va tenir en separar-se del seu nounat

Anònim ha dit...

a que se debe el acaramelamiento que SEGUNS PUMUKY tiene lo terminator predicatore??? lo habremos de llevar a algun pogramasso de tarde pa que prometa su amor???

Anònim ha dit...

quien sabe ande para lo ion de rues? en cual delegasiong esta realisando sus suplencias o en k clientela intenta arremeter contra usted pa salirse con la suya?

Anònim ha dit...

ande pilló lamericana de astracan vendedor densiclopaedias caducadas al estil monitor o larús el tal ion de rues? en lo corteinfiel o en lo Nardow (ex-Arrow)? i las coderas?? son de la fanny... de lafany de ser un demodé, volivem dir?

Anònim ha dit...

i el goma milanesa? on sa fotut akestes matin que tutonc el buscava i nomes trobava el contestador utomatic??? acàs no curra o pot ser es que curra massa?

Anònim ha dit...

i la tetabrik? andepara esa madre? andestà que no puede ni decir hola en este nuestro blog? acàs la tiene enserrada su enmaridoquelaquiere ombra?
acàs a cumensat a currelar?

Anònim ha dit...

i esos ausentes de lunes postcomer que por hacer siesta debida a que es lunes no entran en el blog? eh klankataklanker?

Anònim ha dit...

i pal aplec? haurem de montar algo espestacular tipo performance en la servitud cubatil o ostiarse con un co-socio mosso de la penya?

el tema caidas del burro sesgotó de un plumasso, mejor dich dun costellasso con broncasso adjunto!

Anònim ha dit...

quien es la liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiistisma persona que enviava enviava i enviava entrades a un correu que no corresponia per a que es publiquessin itsofasto? i mira que se li ha dit en variades ucasions, pero en tre despedidas, bodas, cenas embaucadoras, maitres de paco tilla i el vinacho del bueno que hace mucho... no esta por la labor!!!

Anònim ha dit...

Ei em pitaven les orelles i aquí em teniu! Primicia tens ragó, m'estic donant compte que estic fatal de lo mio, esa dislexia que em van detectar de jove i creia havia superat, esta fent estragos de nou en mi!
será per la pubertad, o per la menopausia o per l'amor o per la primavera, pero com diu la meva germana estoy fatal del calamar!

Anònim ha dit...

Realment penso que potser si que em van regalar les opos, xq no hi ha explicació, ni excuses

Anònim ha dit...

Bé adio m'en vaig a anglès!

Anònim ha dit...

El refranero del populacho es sabio. Si te les van regalar pos ara ja "a caballo regalado no le mires el dentado" o sigui que si et regalen un cavall menudo problema tindreu a casa entre parents, el cavall i l'ortodòncia caballar. Ja ho diuen "Cria caballar y te quitarán los ojos"

Angles? doncs que vajo be per Girona ... a buscar un cavall potser?

Anònim ha dit...

Bona nit a tothom! Ombra no sempre dormo a les migdiades que lo sepas, més ben dit casi mai dormo a les migdiades la meva vida a canviat i desde que existeix el blog més! Perque hem paso el dia pensant quina cosa amb gracia us puc explicar i de coses en penso moltes però de gracia...
Per tant tinc un estres mental que deu ni do. Però entro amb tota la meva soso però entro.

Anònim ha dit...

Misión cumplida comentari del dia publicat, uf ja m'en puc anar a dormir tranquila!!

Anònim ha dit...

bono not, klonkor, quo dosconsos. Boono, osporom ono proporo ontrodo do lo omoc Ombro -jo jo jo Ombrooo-,jo tombo voog o ostoror-mo, fons domo woys.

Anònim ha dit...

copollo
ognoronto
choporo
cogolló
morcoologo
jojojoojoj

Anònim ha dit...

bon dia pocoyo's, pato, pajaroto, lila i altres singulars personatges del blog. El dia amaneix fresc i les temperatures en augment, rofredats al canto.

Pardiez, una entrada nova ...

Giveaway of the Day