16 d’abril 2008

sopar "romàntic"

El dissabte passat el meu estimat em va convidar a sopar, era el seu aniversari i anavem a celebrar-ho, va reservar taula, en un Restaurant de la ciutat! Un bon Restaurant, petit, acollidor, poques taules i d'aquells carets que hi ha a la ciutat! La veritat la nit, pintava molt bé i en tenia moltes ganes!> vam entrar al Restaurant, bona nit Senyors, si són tan amables de deixar-ma la jaqueta!> I a seure a taula, encara no havíem tingut temps de dir, que bonic, que acollidor, que el metre ( que no cambre) és presenta amb una taula accesòria i ens deixa una safata amb tres peixos i un tros de bou i ens diu un moment!
- Senyors avui fora de carta tenim, llobarro, rap negre i lubina salvatge!
Comor!!!!! aquells pobres peixos, allà a la safata amb una peste i amb aquells ullets que tenen! I peix salvatge, salvatge d'on??????
- si em permeten un consell el llobarro el fem al papillot, però no un papillot qualsevol com podem veure en el llibre que hem publicat ( i ens mostra el llibre amb la foto del llobarro embolicat en paper de celofàna!)
Passem al tros de carn:
- senyors és un filet de vedella, que es passa després de morta 15 dies curada al natural i quan se li posa una capa de MoHO ( Cómor??? Moho?????) és comercialitza i és ven, tot de 1ª qualitat i fora de carta ( I tu penses, un pastón).

Però després de triar, queda el vi! I tu dius quin? El "metre" que també és Somelier, et fum un rotllo, de sabors, olors i gust, I tries, i et diu ben triat! I comences a sopar i un sopar bo, però escàs, i clar, una ampolla de vi que has d'acabar i un mareo que t'agafa! I quan acabes i marxes el metre-somelier et posa la xaqueta i tu no estàs acostumat i penses quanta tonteria.

I nois no cal ser tan pijo! no us sembla?

by pumuky

40 comentaris:

Anònim ha dit...

si el comensal pagano s'ho pot permetre, si que cal ser tan pijo i més... l'únic tema on vec discrepància es en el del vi, si no podeu amb una botella, sou uns FLOJERAS, el predicador más pq sempre hauria destar de suplent per si tu no pots amb la teva copa, ZASSSS, va ell i se la santhilaria sense preguntar... a més el vi fa sang!

Anònim ha dit...

i una mica de sang, no sem negarà que li convé! a mi em passava i des de que em van asseossorar membres tant iulustres de les guies chumiller (del ´terme llatí chumare chumarae') com goma milan, dr. pestanyal (te un vi en honor seu), anchova power i ion de rues of the junior chamber... doncs des de llavors he fet sang... jo no era axií senyor jutge!!!!!

Anònim ha dit...

o sigui que ... la vedella 15 díes al natural i una capa de "moho"??? andaqueno, menuda encolomada tòxica de carn en semiputrefacció, logicament anava acompanyada de vinagre, moltes especies i formaldehido per enmascarar sabors i olors sospitosos.

Anònim ha dit...

Anys enrere anava a una peluquería on al arribar em treien la jaqueta i al sortir me la posaven. Era una cosa que m'incomodava bastant i vaig deixar d'anar-hi, entre altres coses perque també ja no ho vaig necessitar, llámame rarito.

Anònim ha dit...

En una ocasió en una boda a la finca Pratsi alhora de sortir la jefa moños del local va insistir en possar-me l'abric, i jo, "que no, que no cal, que ja me'l poso jo" i ella venga a insistir i a intentar penjar-me'l als hombros, i jo "ei, que no, que no vull que me'l posi", alegant "que fa calor i que ja tinc braços", vam arribar casi a les mans i tal va ser el meu estat de nerviosisme davant l'agressió que a fora vaig ensopegar amb un pinet decoratiu i el vaig arrencar de socarrel i va anar a parar uns metres més enllà.

Anònim ha dit...

recordo, mismament, a l'illa tinerfenya de tenerife del timoexcursióndeballetas, un cop vam anar a un restorant anomenat "El pagés catalán" amb l'idea de fer país i menjar plats tipics d'extremadura. El restaurant era de certa calitat i vam tenir un paio camareta a la vera que cada vegada que asomaba un cigarret venia amb l'encenedor a darnos lumbre, cada vegada, coi si ja tinc mechero, i al costat del paquet -de tabaco- fins hi tot crec recordar que algú que no fumava en va treure un.
Finalment l'home en detectar que eram una colla de pasarells va afluixar en els detalls i es clar, li va tocar una merda de propina.

Anònim ha dit...

Amb tot això vinc a dir que, alguns no sabem anar a llocs de suposada calitat i bon servei, però tranquils amb la pràctica i certa cartera s'agafa ràpida habilitat. I al final fins hi tot gosses dir al somelier que una botella Sicilia reserva del 68 està pasada i put a suro .. con huevos, això si, de ánade normando francés aux fines herbes.

Anònim ha dit...

Felicitats Predy Maison ..de totes maneres prenem nota que ni una mala birra calenta pels colegues ...

Anònim ha dit...

Ei de flojeras res que ens la vam beure, xo va pujar una mica al cap! la veritat el menjar bo, xo una mica escàs! i clar el vi

Anònim ha dit...

Anxova, tranqui que tot arribarà!

Anònim ha dit...

unos flojerasi punto.. necesssiteu lo alcol per a divagar i parlar, si no es patxarana es vino gasosero i si es vino bueno jaa no te dic!!!

alc anonims

Anònim ha dit...

Bueno, ja tenim dos parts de la triología "Pumu and Predy. Romanticismo sumums", la primera part "Cinéfilas caricias", la segona "Apoquine en Le Bon Gourmet" i, ara ens falta la tercera ... crec que es "Pasión y desen.freno embrague frentel Comba".

Esperem la darrera part del coleccionable.

Anònim ha dit...

Y de regalo unas bonitas carpetas para archivar

Anònim ha dit...

I la gasosa? no dius res del més important acompanyament per un vi ... una GASOSA en su punto justo de frescor, medianamente gasificada, dulzor sacarínico ligeramente alto, fina y no picante en boca, con buen bajante de paladar, aroma suave a limones del caribe, ... fededeu no sé en quin pais vivim, on anirem a parar.

Anònim ha dit...

psspsss gasosa TOF !!!

Anònim ha dit...

ei mics... aixo s'assembla cada cop més a un culebron sudamaricón amb cinefilas tardes romanticas (clar como no parla pos vamos al cinema) o noches en restaurante caro que quien habla es el maestrechumiller...
ufff... no podem parlar de coses normals? o he de dir que sus anyoro molt molt i moltttttt...

Anònim ha dit...

que comenta (es un decir eh?) el tal invitador apoginador cuando la seva companya se irá de vacances amb altres????

Anònim ha dit...

bon vent i barca nova?

Anònim ha dit...

amb aquella collada de paterítics jo no vaig ni a pixar

Anònim ha dit...

tira, tira, i milles, yardes, kilometres

Anònim ha dit...

o, puc apuntar-me? em faria molta il·lusió poder anar amb tots vosaltres de vacances ja que sou un grup molt simpàtic i amable i a més m'encanta la canallla

Anònim ha dit...

pos apogina unos mil euracossss por barba, pero el poblema es k hi ha overluking i ja no hi cabem ni un més... ña un jardí on hi cap una iglú pero amb la calor que fotrà pos la iglú es desfaria i no seria plan, no?
asing k vete solo cony sea kien sigos, no?

Anònim ha dit...

Ei wapets! vaig a trencar una llança pelmeu predi! És molt xarrador,quan vol i la veritat, tenimmolts temes de conversa, tots ja sabeu que josóc un pou de sabiduría!
Però el noi doncs té que anar-se acostumant poc a poc, però és molt majet i bona person i molt agradable!
La llàstima és que no sempre dona aquesta cara!
En quant a les holidays doncs és lo que hay, segur que preferiria que em quedés, però qui pot renunciar, a unes vacances a peu de platja en un apartament ple de luxes i de criatures matineres, i el més important ple d'amics que....

Anònim ha dit...

Ja sabeu, el de sempre
Estimo, i estimo molt i m'agrada passar temps amb ells, encara que últimament les agendes no quadren!

Anònim ha dit...

Però ja penso, en les vacances, en la cua pel wc. En els torns de dutxa, en pensar qui s'acabarà l'aigua calenta i tocarà dutxar-se amb aigua freda!
En els menús, els plats de pasta,arròs i demés menús típics i tòpics de les vacances, la llauna de berberechos malaguanyada a l¡amanida de pasta!
I sobre tot ese bocata de nocilla a mitja tarda, per berenar!
Si renuncio a tot això és que sóc tonta!

Anònim ha dit...

No ploreu, jo tb us estimo!

Anònim ha dit...

Pumu estàs plena de romanticisme i se te nota en la parla (perque no et vegi) que stas namorada!
Però... no trenquis moltes llances i que el predi se nos tirè al ruedo i se les trenqui ell sol!
M'alegra que estigueu bè de veritat, tot el que et dic es per ficar una mica de merde, sino en borrim dona!

Anònim ha dit...

Tambè us tinc que dir que he pensat varies vegades en les cues del wc del estartit house! De les basures plenes de bolquers cagats ´(de fet a l'anchovadanielet l'asento al wc a veure si així ens estalviem uns quant volquers a la basura) però tambè us dic que l'antiguitat es un grau!

Anònim ha dit...

I que marica el ultimo!

Anònim ha dit...

si, panda d' insectes rastreros i desprès tot el bo i apetitós es queda abandonat en un armari com la darrera vegada als apartaments alhambra de ni recordo on.

Anònim ha dit...

per la vostra informacio, i si encara noheu vist lo vidio de la house estartitense, disposem de 2 lavabos cumplets i un wc, si?
a mes k jo sapiga no teniu ni el colon enritable ni cagalera cronica no? pos a cagar al maR!!!!

Anònim ha dit...

ay, jo també sus astimo... i sus enyoro csobretot a principi de mes quan cau la quota de la hiputeca i no coopereu una puta merda!!!

Anònim ha dit...

a alguns novatos se les va a ver patir este verano eh?

Anònim ha dit...

per cert, tinc unes tangues de primer amb remenat de puntilla rascadora, de segon unes calces a conjunt amb un bra de copa A, i de postre un culot jovenil rosa pastel

ah no falte palillos ni tanga hilo dental

Anònim ha dit...

Ja veig, que estem ben organitzats!
Potser cladria pensar ja en llogar una nurse per la canalla, potser sortiria amb bon preu! penseu que ja és un grup bastant nombrós, només som 7 adults contra 5 criatures, ho heu pensat això?

Anònim ha dit...

Bé us deixo i vaig llegir-me el fantasma de la òpera, que avui tinc examen d'aquest llibre a L'EOI i em falten dos capítols!

Anònim ha dit...

pos que sepas que al final el fantasma es el mayordomo i al rentar amb lejia el llençol li queda esgrogeït i es penja d'una lampara d'aquelles amb mil bombetes de 60w

Anònim ha dit...

SI I KE EL FASTASMA ERA UN GAY DEL COPON CON UNA SOLA BOLA

Anònim ha dit...

ei chusma
yo si que se ir de pijo
me pagasteis unas botellicas de buen vino a mi i a mi chorva sin que os diera tiempo de decir ni pío píoooo

saludos

Anònim ha dit...

jeje no endevineu ki soc eh???

Giveaway of the Day