30 d’abril 2008

he rebut aixòs

Hooooola, que tal!
Tu, no sé; pero yo començo les vacances d'estiu aquest dijous i fai pont el divendres que tothom quasi tothom treballe, i yo tinc festa fins no se quan, i m'han dit a la feina que me les mereixo i que ya m'avisaràn quan volen que torna, i que fins que no em diguin res yo vaiga fen vacances i vacances i que si un dia m'hen canso que els truca per a veure si ells están preparats per rebren, i tal i tal; i em sembla que es una escusa perque m'han fet firmar uns papers de no sé quin..... quito i m'han pagat un munté de cuartos i me done per compram un Audi A5 3.0 (gasolina) i canvi secuencial amb mandos al volant i quattro,.....quattro chorvas del copón bendito per que m'antretingon mentres posso gasofa i una d'elles me fregarà lo vidre del davant tipo pelicula guarra amb tots els melons ampegats al parabrisses i ella amb samarreta de cotó blanc ben fineta per que se li transparentin los mugrons (como dedos de mono) per que me posa com un mandril !!!
Bé, que el divendres tinc pont, i si vols quedar, pues me truques.
Au diós.
la pregunta es: m'he de preocupar? vull dir qsi m'he de preocupar per l'amic que m'ha envait semejante documento... tant malalt està? ostic, ajudeu-me!!!

31 comentaris:

Anònim ha dit...

doncs si encara no hi ha cap comentari, ja començo jo, collons que sembla que li tingueu po a aquesta maquina.

Anònim ha dit...

aveu canviat el format per fer els comentaris o es aquest ordinador que fot el que li dona la gana?

Anònim ha dit...

soc brik, es que no se perque no em deixa ficar el meu niknolt

Anònim ha dit...

no se qui ha escrit el comentari aviu pero crec que ho tens xungo, però jo ara que hi penso tampoc ningu ma dit que mespera al setembre, oi oi oi, poder qun hi vagi no em voldran quina peneta deu meu!
brik. i mira si no em volen sempre puc anar a fregar escales. (frase celebre)

Anònim ha dit...

QUINA POCA ACTIVITAT QUE PORTEU DAMUNT. JO MEN VAIG A LA PISCINA I QUAN TORNI VULL UN DESPLEGAMENT DE COMENTARIS AL BLOG QUE FACI POR SINO US FOTRE A TOTS ALA PUTA CALLE.

Anònim ha dit...

ei brikindans-antunez, com veus lo comentari davui? l'he rebut al meu correu i mesfarait lo fotut questà ket home... per cert, el papelico que diu que has de tornar al setembre a mi no marribat... ejem!!! que ña molts gastos eh? no jueguem amb foc!!! i que tampoc hi ha escales per tothom ni tothoma, eh?

Anònim ha dit...

Francament llegint aquest texte la conclusió és que el interfecto escritor està fatal, ja en la darrera fase. Recomano li donis suport i quedis amb ell per no traumatitzar-lo o entri en depresió cordillero cantabrico. O es un enamorat?

Bona sort

Anònim ha dit...

a veure brikidance si ara t'agafarà mala llet de brik caducat per tenir que tornar a la crua realitat, si encara falten un futimé de dies, venga anims i tirat de cap

Anònim ha dit...

namorat???? es un tio independiente ligado a no contrato pero sujeto a derecho de roce hasta de sinco veces por night... digamos que es un bohemio de la letra i literatura, de las celeraciones constantes i los servicios urgentes... un empresario de tomo i lomo i mitad... un un un un k-brong k divendres fa pont!!!

Anònim ha dit...

venga briki no tagobiis k si no te volen sempre podrem treballar al comerç!!!

Anònim ha dit...

o de suplent matinal de jefe junior

Anònim ha dit...

mugrons como dedos de simio?

fedemon demaneu ajuda urgent, li fa falta.

Anònim ha dit...

tu fas pont acnhova?

Anònim ha dit...

anchova... es pot llogar el primera linia per uns dies?

Anònim ha dit...

Això Anxova són un bonics diesper treure uns quartets pel primer línia!
Pensa bé que se te tiren al damunt un mun de gastos!
Per cert aquest paio que es peti les peles que la vida són 4 dies! o bé que es posi a procrear que ZP dona un bon peñizco!

Anònim ha dit...

pos em sembla que hi havia concurs d'acreedores per hospedar-se però puc reqüestionar i sondejar de nou i us dic alguna cosa al respecte abans el canvi climàtic faci la terrassa de amarre de la lancha

Anònim ha dit...

tu si que sabes... amarre a pie de terrassa... i per anar de habitacio a wc només te cal posar la bombona d'otsígen i baixar los gallumbos mollssuats... això es visió de futur i no los de federopticas!

Anònim ha dit...

i la tetabrikindans? sa kedat a la piscina calenta del keke? k? eh? k?

Anònim ha dit...

ei, ion de rues, tu ken penses de l'escrit que he adjuntat? tu ets un home reflexiu i ponderat... emet el teu judici de valor, si tens valor

Anònim ha dit...

llegint-ho bé, jo passo de quedar amb aquest berro-man el divendres, malgrat tingués pont, festa de gaurdar o vegília... passssando, malalt!!!

Anònim ha dit...

com sou!

Anònim ha dit...

com som?

Anònim ha dit...

Perdoneu, es que volia dir alguna cosa i no sabia que dir, aquest dies no estic xerradora, ni em flueixen les paraules, estic una mica espesa!
I jo si que tinc pont o siwi que fins dilluns a veure si les paraules tornen a brojar!

Anònim ha dit...

Doncs vajo molt be.

Es confirma -como sospechaba- l'overbooking en la primera linea lateral, fondo sur i tribuna. Aiiii, pena penita peeeenaaa

Anònim ha dit...

no et flueixen les paraules?? .....
............................
......................
----------------
jodeeeee, la EPIDEMIA SE EXPANDEEEEEE ............. ------------------------
todo se pegaaaaaaaa

Anònim ha dit...

no estàs xerradora ???? ....... ............


pormimadreeee
socorroooooooo

el síndrome de la sequedad verbal ...

Anònim ha dit...

sequedad verbal occipital aginal????
mare miaaaa
salvese kien puedarrrrrr

fas pont o no?

Anònim ha dit...

ei nasnoches... anchova el tema antivirus en adsl 3 megas es gratuito... si el vols be i sino res... el ke jo he fet es pagar una vegada 2'95 € pel tfon dells quedantmel en propietat i ja no et cobren 4'77 + iva cadames... lunic k el manteniment intern de la linia si falla las de pagar tu... pero quan s'espatlla?¿???
mai
+

au... informado...

Anònim ha dit...

s'agradece linforme

Pont? me preguntas si faré un pont? quant he fet un pont? no sé el que és un pont .... per cert divendres no aniré a currar, hi ha algún plan marshall?

Anònim ha dit...

PERREA PERREA



molt bona la fruita, i sana

CIRRERA CIRRERA

Anònim ha dit...

no curres??? empresaris si senyor... com sempre foteu canya als mateixoss, pues... dejame liberar... ben fet total pa tres dias dos han de ser festa...i el k no pues k aprete... mi caso... au... plan marshal? no... fesme una vesita si vols jajaja

Giveaway of the Day