05 de juliol 2007

diari lo segre


fonts no governamentals han confirmat que davant la inminent subvenció estatal de 2.500 euros per cada nounat, membres del blog han avisat que "s'ha obert la veda". En concret s'ha vist en ple acte forniciador a una parella aprop d'una segla a pardinyes; també a la partida torres de sanuy, darrera Madres Sanatoris, a una altra parelleta que ja tenen la parelleta però com hi ha quartos pel mig pos venga... borraxemnos i palante; a alpicat la cosa va frenada donat que l'encarreg jastà fet i quasi bé tenen domiciliat l'ingrès. No hi ha novetat sobre altres actes sexuals sense protecció però es continues fent gestions, salvo un que es va fer en un taxi del qual no disposem confirmació.

44 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja, ja, molt acte asesual porai i també molta corruptela des de organismes públics es el que hi ha, a saber, l'amichi Ombra colocat (de vi) entre les altes esferes socials convençut estic que tenia informació privilegiada en referència als eurillos vinents per criatura vinent i que va guardar per el seu uso y disfrute, sense fer corre la veu cap els demés que van precipitar i adelantar el coit fecundant desconeixent la nova llei. Pulutant, insisteixo en que aquesta aportació dinerària ha de ser repercutida d'alguna manera amb els desfavorits amics ... o haurem de parlar en altres termes una mica més agressius i convincents.

Saps, i pregunto per lo bajini, si hi ha algun plan preveer pel canvi de muller ... estic plantejant la posibilitat d'adquirir una brasilenya 4x4 i 96 kg i uns 3 crios, el més gran de 22 tacos i integrant tatuat de la banda ñjetas.

Anònim ha dit...

Informació confirmada:
Sistoletes i Enfermera en espera tenen relació amb el webmaster Ombra carnívora, alea jacta es.
S'obre la veda.

Anònim ha dit...

obviament la enfermera en espera estava clar des dahir, tontet del cul
sistoletes no, ignoro qui es
ombra dixit

Anònim ha dit...

canvi de muller? no cridis massa no sigui k canvion d'home... aviso... i si el rio suena no deja dormir jojojojojojo

Anònim ha dit...

ep, canvi de muller? plan prever? tants kms porte la teva? ja serà menys eh?

Anònim ha dit...

jjojojojojoj kin aviso tan fotut anchova...

Anònim ha dit...

anchoveta ostics, donde comen 2 comen 3 churumbeles... ke no sera k tagobias tant con la fenyada ke donen ostics... a mes tens los clanqueral i los peineta pa cubrir possibles vacios de vigilansia... animo i a por los 2500 aurelios...

Anònim ha dit...

segla i yesinmybedroom deuen estar fent anar la makineta de fer cuartos no? com no diuen res... au, 2500 € per canviar de cotxeeeeeeee

Anònim ha dit...

si alguna vol una nena jo dono garantia 100%. si surt nen me'l quedo i tornem-hi

interessades ja sabeu aont soc. si s'entera la meva dona en el millor dels casos pot acabar en un trio, (cosa bastant improbable).

Anònim ha dit...

Trio!!! trio de nates que et fotré. Tu no ets a la feina treballant. Ja ho veig, ja, per5què no apareixes per casa. Tu ves oferin-te, a veure si haurà alguna que et voldrà, i llavors què?

Anònim ha dit...

Els antitaurinos es passejen per Iruña en semiboles en protesta contra les corridas de banyuts, convoco aquesta tarda a totes les noies formoses i deshinibides a la plaça lorenzo cae Dios, frente al Iruña restorante i tapeo a la protesta lleidatana.

Es prega portar la tanga neteta, merci.

Anònim ha dit...

Amb 2500 euros els mohameds polígamos, poligonals i promiscuos es faran d or

Anònim ha dit...

tambe es poden invertir en una nit romantica amb la parella, lo cualo de tant en tant toca i dóna bona rentabilitat, als 9 mesos aprox 2500 més.

Anònim ha dit...

anchoveta, k es el fum k vec des de alpicat, vec inclus flames... collons, es per mecanova?

Anònim ha dit...

anchoveta tio deixa d efumar coi... no fotem...

Anònim ha dit...

to solventau... el choveta no sabia com cobrar del seguro i ha cremat unos palets de ná, unos 5000 pa f er una mica fum... a la zona alta del mecanova (si es k akiella zona pot tenir zona alta jeje) near the gasolinera and... ups... LA NAVE DE SERMAN PORT ??? cony... vaya pastelon

seguim informant... l'anchova diu k esta pposant la manguera en dcio al foc aviam si desimula enl esnurt k ha provocau. hi ha bombers hasta de linfern, tu... acollonant...

Anònim ha dit...

en serio, el anchoveta en primicia en el lugar de lo hechos informa k la cosa parecia descontrolarse pero ya no... flames ascollonants de fins 12 metres (como ho ha medit?) i la empresa al costat... buff k mogollon, tb comenta que estava suant del copon, i aixo k estava a 300 metres... no obstant ell ja es de suar per tot, osea k no es novedad... menos mal

segla, k es veu des dels frares? o estas amb el tema trio? informa collons...

Anònim ha dit...

demà os faré la punyetera crònica del collons, ara vaig cap a l'ambulància camí de l'Arnau a curar-me les cremades de la cara fetes al estar tanta estona mirant el foc i de tant aprop ... el deuquemvaparir!
Tinc afotos, documentació gràfica del foc i d'un cameltoe i upskirk d'una xorva magranera però no sé com treure-les de la merdal mòbil.

Anònim ha dit...

gran feina la del heliocoptereses, mogollón de soroll, sirenita acústica i 20 tios treient els caps per la finestra escopint i altres pixant, supereficàcia.

Mogollón de xusma acumulada als càrrers xafardejant, foteia por, no el foc, no, tenia por de quemfotesin el mòbil, la cartera o els calçotets que justament avui no els portava nets.

Anònim ha dit...

Tanco sesió per avui, aprofitaré per encolomar als del seguro les pèrdues econòmiques del meu business en els darrers anys, multimillonaries per cert i preguntaré sobre indemnizacions pels danys morals en la meva persona ocasionats, en aquest cas, pels meus amics, a veure que puc treure.

Anònim ha dit...

estem mes tranquils al sentir les teves paraules... amic!

fdo: de la mon-tanye

Anònim ha dit...

quin fart de patir que m'he fet aquesta tarde quan lo meu home m'ha trucat i m'ha dit que es cremava mecanova, he pensat demà d'enterrament i jo con estos pelos, per si de cas a la tarde he anat a la peluqueria. Quan he arribat a casa i m'ha dit que tot havia quedat en res he pensat en la clanquer, la pobra haguès quedat ben apanyada amb los xurumbels i sense el cap de cony de la família (aquesta afirmació és deguda a que sempre pensa en el mateix).
Ara que ja estic més tranquila i amb molt de carinyo m'acomiado.
Aquells dos de pardinyes ojo el que feu a veure si en comptes d'un ni vindran tres o quatre....i el presupost del govern s'en anirà anorris o norres o com se digo.

Anònim ha dit...

Despres de la tarde tant estressant i amb els nervis m'he deixat de signar el document anterior.
Bona i llarga nit (per algunes.....)

Anònim ha dit...

Ja havia vist una mica de fum des de casa de l'alcalde, però no sabia que era.

Sort en tinc de vosaltres que m'informeu de tot

Bona nit!!!!!

Anònim ha dit...

ay collons... encara es de nit? el pont vell k vec des de la meva finestra te sol, i a la foto de nit... uhm... i la yesmyswimmingpool escriu vora les 3 del matí... coi coi... segla, no ofertis tant el teu espermatozou femení que luego se desvelan i ke pasa, ein???

per cert... hauriem de nar pensatn en un ranking de comentaristes... mesesta ocurriendo una cosa...

Anònim ha dit...

Gràcies, no puc més que agraïr les mostres de suport rebudes ahir vía teléfon, sms i la majoria personalment, que vau fer cap al mecanova a oferir un cop de mà per si la cosa descontrolaba, cubells, trajes ignífugos, equips electrogens i de pressió (tiradors de cervesa concretament), extintors xorats de les escales i parkings dels vostres pisos, etc PANDA DE JUDAS ISCARIOTES

Anònim ha dit...

reclamem una entrada nova informant del succés

Anònim ha dit...

moltes gràcies panxacontenta pel teu suport i especialment per les grans prespectives que tenies en referència a la meva supervivència davant els aconteixements candents ... mecachis ja!
Anchoa a la brasa, casi.

Anònim ha dit...

ombra il·luminada, que és això del parking de comentaristes que projectes?

Anònim ha dit...

JEJEJE PUES EL K MS COMENTA, EL K MENOS, EL GRANDE, EL PEKEÑO, EL FELIZ, EL INFELIZ,EL CHAPERO, EL BUJARRA... ETC...

Anònim ha dit...

VALEN, MAJUSCULES, EL MS DIFICIL DE CALIFICAR ES ABU MENG JA QUE ES TIPO GUADIANA APARECIO I DESAPARECIO TATLMENTE

Anònim ha dit...

Anchova, ja saps que jo em vaig preocupar tant per tu que sino arribes a ensenyar-me el video ni m'en entero, ja veus que estic sempre pendent de tu i del teu negoci, pero donades les mostres de suport en vers la nostra familia per l'ombra i la panxacontenta (que tens tota la rao amb lo dels 2500 €), jo ja estic tranquila del tot.
Per cert panxacontenta bon dia a les 11,23 del demati que suposo que ja estaras en marxa i ociosa amb la descendencia ombra-panxacontenta, com va tot?
Ara us deixo una estoneta perque m'en vaig a esmorzar, ahi perdo, a treballar, fins ara!!!

Anònim ha dit...

No començeu amb parkings ni rampes perque aqui hi ha gent amb molt de temps per pensar i escriure i els altres que aprofiten nomes un segonet per saludar i perque sapigueu que existim, sino em dedicarè al sabotatje vil eh!!!!

Anònim ha dit...

Xoveta per cert quant arribem a casa parlarme del plan prever vale o sigui que vinguis preparat d'excuses com jo no he sido, que m'han obligao etc!

Anònim ha dit...

Afirmo: algú va boicotejar-me i va firmar farisiosament amb el meu nick.

Per cert, alguna ànima caritativa i amb habitacions de sobres pot oferir-me hospedadge pel finde? amb un llit gran, llençols nets, accés a bany individual, sopar de categoria a taula, rentat i planxat de roba i un massatge i un conte abans d'anar a dormir en tinc prou, ja m'avisareu. Merci AMICS, US ESTIMO ....

Anònim ha dit...

ei, chusmeros ... que collons pasa amb les invitacions?? no os acumuleu ...

Anònim ha dit...

pots vindre a casa meva, anchova... lomeu es teu.. es a dir, les birres que vas portar laltre dia encara hi son, quan les acabis, finish..finito...end joojoj

ja te pots preparar colega, la ket caurà, tot i k com tens una parella tant i tant i tant i tant treballadora i ocupada pot ser no tindrà temps de discutir, no hay mal k dure 100 años bisiestos. En aquest país tothom te una feinada... ohhh... tremendo... pero a tothom trobes o esmorsant, o de bancs o mirant una coseta a internet o per tfon o a port aventura o al titos o a madrid a llevar un camion o a ca larcalde... no som sincers!!!

Anònim ha dit...

Choveta, ja que busques casa, intenta col.locar els 2 xovetes petits i deixeu-me dormir per unes hores, va, que si feu aixo prometo no discutir i el dilluns podeu tornar tots tres a casa, jo crec que ombra i panxacontenta tenen que anar fent pràctiques, ja que sino arribarà la petita i no sabran que fer, torna a insistir en un cap de setmana per a tres ja compartiras gastos a casa seva home.

Anònim ha dit...

ja veus Ombra, dificil panorama el meu, tu dirás, jo amb la caseta plàstic del jardí tinc prou, bueno i un parato d'aquells que fot fresca incorporat. Entenc que 3 ja es una invasió bàrbara rey però amb el xovetà petitajo podreu preparar-vos, instruir-vos i organitzar un cuadrant de relleus i imaginàries nocturnes tipo ensayo general.

Anònim ha dit...

BON DIA ARA SI QUE EU VEGUT OLI, EL CABRO DE LA ANCHOA PODER

Anònim ha dit...

ein??????????????? no fotis, qui ha estat el capullo?

Anònim ha dit...

ANUNCI: és lloga habitació en molt bon estat, amb sortida de la finca independent, assoleiada, espaiosa, amb possibilitats. Preu a convenir. Ideal caps de setmana i famílies.

Anònim ha dit...

uffmilady, tu vols fer negoci amb el drama familiar de l'anchova, uff, lleig.

Que vol dir "amb possibilitats"? que pot fer: una festa, pintar-la, possibilitats d'agafar alguna dermatitis ... detalla plis.

Anònim ha dit...

coi sera possiblitats de trio, curt!!! ke ho van dir laltre dia, el segla es un lanzauuuuu

Giveaway of the Day