05 de novembre 2007

Post-Castanyada

Ei, encara ens dure la resaca de la festa de dimecres!
Quin fiestón!
Va ser una nit de diversió, encara que una mica decepcionant, ningú es va posar de part!
l'anfitriona de la casa, ja tenia aigua preparada per bullir i tovalloles a ma. Però no van caldre!,
no senyor no van fer falta!!. Ni una sola contracció, ni un Ay!!!
Ara el millor de la nit, va ser la conversa animada que va dur a terme el nou membre de la colla Richi Balanç, o la diversió personificada, com l'anomenen els seus coneguts i allegats.( Que estic deduint que no som nosaltres!!)
El menú va ser variat, i tot de molt bona qualitat, tot i que al principi teniem els nostres dubtes.
El vi el millor que hi havia al supermecat, la millor oferta.
Però el més bo van estar els típics Panellets i les pastes que va aportar la Panx.
Bonísimes...
Val a dir que la família Panx, es va descuidar el seu tresor, un pernil de pata negra que sera retornat en breu.(Tinc la cuina entufada a berro).
Bé una salutació i tots els presents al sopar podeu comentar o callar per sempre!!

Una salutació especial per l'Ombra ànim wapo.

31 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei. wapos a comentar, sense compasió, vinga que això esta molt soliatri

Anònim ha dit...

Finalment Pumuky s'ha decidit a fer una entrada digna desprès de intents fracasats i falsos avisos de fer-ho. Com a anfitriona li pertocava fer-ho.

Es comentarà el tema oportunament ... vaig a casa.

Anònim ha dit...

et comunico k la pudor a berro no marxa ni amb salfumant amb ambientador...

Anònim ha dit...

No dubtava que les meves postres fossin del vostres agrat, tot s'ha de dir que sou molt complidors i os ho empasseu tot!!!!
Però els pinxets de xistorreta i llonganissa juntament amb les dues truites estaven buníssimes....

Anònim ha dit...

Pel que fa a les converses jo ja vaig fer el meu comentari l'altre dia i m'hi reitero. Que ens està passant? hem d'obrir nous camps, hem d'estudiar alguna carrera més per pujar el nivell? quin és el nostre poblema?

Anònim ha dit...

jo pensava que érem la familia ombra.. pero vec que ara som la familia panx... espero que sigui per la panx de la panx i no per la meva...

Anònim ha dit...

i gràcies per les mostres d'ànim! us deixo el blog per vosaltres uns dies ,val? feu-lo créixer...

Anònim ha dit...

ah, perfecta i adient entrada amb critica cotilleo inclosa

Anònim ha dit...

Ei, panx, res d'estudiar més carreres que ja tenim una edat, penso que això és qüestió de borrachera,si tots ben empetats que fa dies que no ho fem, i tot flueix!!!!
Ah això del berro, va de debó o el rematem o el remato!

Anònim ha dit...

Ei ombra, estas segur del que fas? Segur que deixes el blog ? pensa que pot passar de tot? estas segur?

Anònim ha dit...

Tal i com s'ha dit les nostres festes ja no son el que eren, ens fem grans i ens tornem responsables (que els hi ensenyariam sino als nostres fills que sempre estan presents per tot arreu ara). Ja tornaràn els vells temps (espero) es per treure ferro al asumpte, perque realment... no se que pasa.
A mayor abundamiento cabe decir que l'àportació del nou membre es 0 (gero o cero patatero) jejeje !
De bon rotllo pumu!!

Anònim ha dit...

Panx veig que no tas quedat al hospi, que encara estas verda u k?
K ens faràs esperar molt aquesta vegada?
Jo que ja li havia anunciat a la xovaanna aquest mati que aviat veuriam a la germaneta de la Maria!
Ombra molts anims de veritat!!!

Anònim ha dit...

Ei Klanker, si no m'ofendo, més aviat em queixo,que ja veig que no tinc l'alegria de la huerta a casa, però cadascú amb la seva creu!!
Tranquis tot té el seu moment, lo important és passar tots junts per aquest!
I no t'arrisquis a fer porres, que aquesta nena està molt b a la panxa de la seva mami.
No se d'on han tret la vergonya aquestes nenes!!!!de la familia ombra

Anònim ha dit...

Eso que cadascú aguanti la seva creu o en plural creus, ja que algu en carrega més d'una i que bufi la vela de cada barco con su vela que donde hay patron no manda marinero i sense arros no hi ha pañella.

he dit!

heu entés? .... suposo que no, pero da igual.

Anònim ha dit...

A vegades el fet d'anar petarró dóna la sensació d'haber-t'ho pasat millor i es un espejisme fraudulent com els dels oasis al desert i per contra al dia següent fot mal el tarro que ni amb dotzena d'alkaselsers desapareix.

Anònim ha dit...

eso ultimo es mio, eh? lo i ditxo jo.

Anònim ha dit...

Al Balance el posem com a membre annexe del grup, sense veu -o poca com s'ha vist i demostrat- ni vot, al menos de moment fins que es guanyi els turrons de nadal, caducats o recien elaborats això ja no té importancia.

Anònim ha dit...

Estic d'acord amb tu xoveta, de moment sense veu ni vot.Fins demà

Anònim ha dit...

es menjarà el turoons? (al estil futbolistic, jej) pensa que no tens res escrit...

Anònim ha dit...

qui sap, lo mismo se jarta de turrones i mazapanes que no llega a fi de mes como molts o te suminsitres per variados i llargos anños i neules també.
La interesada tidndrá al go mes diinformació del sunto.

Anònim ha dit...

Home, ara no parlem de torrons, que encara hi ha panellets per casa.
Bé m'en vaig a fer anglès que això si es el futur.

Anònim ha dit...

si, ara es hora de menyar castanyes i de fotren alguna sempre es moment.

Anònim ha dit...

Vi d'oferta?? ostras, ara si que m'he decepcionat, jo pensava que era una elecció meditada, fruit d'una acurada selecció del caldo i aconsellada per algun somelier de categoria, com que no va ser necesaria el rebaixa'l amb gasosa ...

Anònim ha dit...

Me las piro fraudes, tinc al anchovaniel reclamant atenció i la chovanna insitint en videos del yutub.
Adeeeeeeeus

Anònim ha dit...

PREMI A LA PENSADA DEL DIA:
guanyador: anchova power
cita: "si, ara es hora de menyar castanyes i de fotren alguna sempre es moment."

enhorabona i a continuar pensant!

Anònim ha dit...

pos si no hi ha res mes a dir, pos good nait k ja es hora... dema sera un altre dia... oi? un saludo

Anònim ha dit...

Gràcies pel premi anònim desconegut totalment, on el paso a recollir? porto cotxe gran per carregar-lo? i ajudants? toro? elevador? o funciona a motor?

Anònim ha dit...

Fectivamente, bona nit i a descansar sobretot la ment, amb aquestes històries no hi ha Déu que la faci parar quieta i sempre dale que te pego al mateix tema.

Anònim ha dit...

Lo dicho, demà tinc una altre enterro, a veure la bona noticia Panx si la dones ja que prou falta fa i hi ha algo per celebrar, cagontot.

Anònim ha dit...

collons...

Anònim ha dit...

també ...

Giveaway of the Day