06 d’agost 2007

El secret de l'Anchova Power

L’àrea d’investigació i desenvolupament del blog ha fet una descoberta que pot provocar una convulsió anal en més d’un lector. És per això que els prevenim de continuar llegint aquesta notícia si no tenen massa clar el que pot passar als seus órgans defecadors (cura amb els holandesos porreros jeje).

Efectivament, es tracta d’un dels objectius mai declarats d’aquest blog, es tracta de descobrir que s’amaga darrera d’una de les alma maters salvatoris del blog, d’on prové, amb qui es relaciona, perquè es rebaixa a parlar amb nosaltres…


Fruit d’anys d’experimentació, investigació i observació podem concloure que el co-webmaster ANCHOVA POWER es el primogènit succesor del que veieu a la foto… el reconeixeu? més pistes… resulta que la investigació ens porta també a descobrir un germà del senyor Anchova Power… efectivament… el de la foto… tot s’acaba sabent…


Però “no se vayan antavía, aún hay massss…” hem descobert, en rigorosa primícia que el famós anchova power canta de collons de mico guerxo… efectivament, els que només l’hem sentit cantar a la dutxa (i de lluny, malpensats) hem estat objecte d’una maniobra disimulatòria… i hem descobert que no canta sol… de fet podem afirmar que canta a una germana seva que nostasmal com ell descriuria… sense més dilacions i circunloquis podem afirmar que ANCHOVA POWER CANTA AMB LA SEVA GERMANA ROMINA POWER i no ho dissimula i a més porten el mateix jersey de punt. Noteu també que canten en català i es prometen un amor fraternal que pensem que pot anar més enllà del tema familiar... seguirem investigant!

* (el que surt en blanc i negre es Tyrone Power, cinèfils)

ombra aquihihatomàquet

33 comentaris:

Anònim ha dit...

primera

Anònim ha dit...

he de felicitar a l'equip d'investigació perquè realment són clavats i no només amb el nom

Anònim ha dit...

Jo no sabia que Tyronne Power hagués tingut un idili amb Rossy de Palma!

Anònim ha dit...

gracies per les felicitacions, yesmyausenting... ja et votes a lenquesta? pq tens rivals forts, el k no sé es don surten 50 vots... coi... ankest país, k tot ho haguem de fotre malament eh? ....

Anònim ha dit...

yesmydarling, prova a enviar un missatge tal com s'explica al missatge de mes avall... al que diu pel blogmaster del agost... si? ????

Anònim ha dit...

I el de la foto de color i les ulleres qui es?

El que esta amb la xorveta de baix es una replica del Marianico el Corto amb ulleres, pero aquest no contava acudits en lloc de cantar?
Ostras, comprovo la afoto i ja me l'han retocat, es la censura no?

Anònim ha dit...

Es un gran honor per mi ser tema de portada del blog, encara que ja hi estic habituat i es generalitzat el fet de rebuscar en els meus origens, errades, punts fluixos ... tot per debilitar la meva fama de Playboy trencador i gran persona.

Bona tasca & bareto d'investigació però no és complerta ja que hi ha mancances importants, normal tractant-se dels aquihaytomatina ... asi que, de power to power -de poder a poder- detallaré altres creacions meves:

- Creador de la filosofia Flower Power o lo que es lo mismo " parlar, parlar y no decir nada" ... y "donde dije digo digo bebo" ... "lanzar la piedra, la sombrilla o el orinal y escurrir el bulto".

- Ingeniero del programa de gestión y simpatia "mecagüedjaxso, el poder es mio y si no gusta a qashqarirla y punto" que coneixeu amb el diminutiu de Power Point.

- Les cançons amb la Ramera Power son per cobrir l'expedient, a mi el que em va es el Power metal, subgénero del heavy metal derivado del speed metal creado en Alemania y Escandinavia. Como precursores podemos citar las bandas de Heavy Metal Ion Maiden de Rues y Pedazo Judas Ombra Priest. Además, la banda británica de rock clásico Queen, y el álbum 'A Night at the Tito's'(1975) con su líder ladilla de la ceraenfrente AbuMen, bigotito y mallas repretadas estética metal.

Salutacions amigos i especialment als Power Rangers.

ombranchova ha dit...

risotadas aparte... tremendo documento escrito el tercer punt desenvolupant el tema Power metal jojojo... Ion Maiden de Rues, Pedazo Judas Ombra Priest i Queen Abumeng...

jojojojojojojojo

pero ta molat eh? com va lo teu? jat coneixen a la nit santsalvadorense ? ja vec el cartell del europpe... TONAIT ACTUA ANCHOVETA POWER I SUS POWER TOFFFS TOFFFSSS... des de lescenari de la terrassa del seu apartment...

Anònim ha dit...

Crec que la que li llogare una habitació d'hotel per a dormir, ja que a casa nostra no dorm ni dios, sere jo, ja que estem canviant el ritme de la nostra vida, fem unes caminates per casa TOTA la nit que deu ni do.
Bon dia a tothom, es agost i crec que ja podre anar entrant a saludar.

Anònim ha dit...

hombreeeeeeeeeeeeeeeeeeee benvinguda clanquer a esta tu casa... sembla que el sonambulisme està de moda a casa anchova... dir que el dia 18 el sonambulisme es deixa a lleida, pq sino podeu acabar fent funambulisme pel cable del tfon de la choza de alcoceber jejeje... a més si tu no tusses que faso guardia el tussidor anchova pater no?

Anònim ha dit...

Tu tranquil ombra que jo no tusso, i ja he fet cura, pero l'anchova pater en un gest de compartir-ho tot amb la seva senyora, vol que m'en dongui conte que esta tussint i comença a donar salts pel llit encara que marxi, pero jo ja m'he despertat, fins i tot el pobre xoveta daniel aquesta nit se'n a donat conte que xova pare tussia, crec que es el moment de canviar-lo d'habitacio je, je !!!
Jo procuro no respira quant tus el xova pater, pero durant mitja hora tu creus que aguantare? o la palmare?.
Ara que ja estic tractada millor respirar no?
Pel 18 tots curats, sino vindre xovaanna i jo vale?

Anònim ha dit...

ostia... dos comentaris en un dia. clanquer sestá colocant ben situada per ser la webmaster del agost... ays no... k marxa de vacancing...

ja mel sé el tema saltos nocturnos del choveta... jouna vegada em vaig sentir tant amenaçat que vaig armar-me amb un pal desquiar rovellat per defensar-me de l'atac de l'ós grunyorugidor anchova... tremendo...

per lo de venir a tema playil... parlant de tot un poc... pot ser que nessim a apoginar algo no? jejeje... etnen 400 aurelios en su poder pero falten alguns aurelios més...

Anònim ha dit...

canviar dabitacio? al anchova pater??? k dormiu junts? ostic... doncs si si ... canvial... fotlo a la dutxa aixi sentretindrà.

Anònim ha dit...

Aqui el que hi ha és molt marica marginador i racista antimalalts, aneu al lorito amb el correu ordinari -com vosaltres-, paqueteria o pizzes entrega domicilio que vaig a per vosaltres, us enviaré un sobret tipo al-qaeda amb antrax megatossidor i a veure a qui li fot gràcieta treure la melsa i l'intesti gross rebutit de materia per la boca.
Vinga, continueu amb el xoteo, vinga.....
Tofff toooofff !!!

Anònim ha dit...

Que apoquine los aurelios la abuela ....

Anònim ha dit...

mucho de pedir y poco de dar

Anònim ha dit...

aurelios pendents??? juo juo juo lo tienes claro, samaritano

Anònim ha dit...

Repeat: qui es l'anormal que vota sistoletes ...

Anònim ha dit...

i ki vota al segla???? cony
te una flota de gayslesbianos que li voten sense pregutnar? pq fa aqiests horaris tan raros? moltes preguntes ...

Anònim ha dit...

i un tema actual: pq el segla fa de tap davant vots a altres candidats del seu mateix team? el pot sancionar la FIA (federació d'inutils alonsians)? pot patir una rebaixa en els seus vots que el desabanquin en la carrera pel podium? pq sofereix per pintar habitacions a les 12 la matinada i les 6 del matí del mateix dia? no tenia fenya? o ja la iba fet? pq no parla darrerament al darling? pq tampoc tecleja?
moltes questions dubtoses per lider davui de lenquesta... el comité de crisis de lenquesta vacacional es retira a deliberar


sabem que sens titllarà dabusons, censuradors, pucherazos... pero mos la pela, davantmà.

anchova... connectem els nostres pecés i parlem... aixo no es tolerable... I KI COLLONS VOTA AL SISTOLETES, OSTIA????????

Anònim ha dit...

EL SECRET DE L'ANCHOA ES LA SAL I QUE SIGUIN AMB ESCALA, FACIL GAMS.

Anònim ha dit...

gams? gammarus? gambes?
jeje

perdó pero i ki collons vota la clanquer... si es k estara de vacances tambe oostics yaaaaaa

Anònim ha dit...

Ombra, jo creia que les vacances les costejaveu vos. ja que aquest any us heu lliurat del cost terrassa a la resi d'alpicat, us podriau marcar un detallet no?
El tos i jo creiem que ens ho mereixem pel intentar treurens el trauma que ens ha creat tindre que esta apartats de la societat durant aquest periode estival, jo no se perque pero aqui sempre em toca el rebre.Com diu el xova, metres i hagi rucs anirem a cavall, je je!!!
Que consti que JO ESTIC BE EHHHHHHHHHHHH!!!!!!!
PER TANT PUC FER EL QUE VULGUI INCLUS ANAR A VEURE GENT.

Anònim ha dit...

Company webmaster, conectem-nos-hos els pece's de colores i divagem sobre l'enquesta. Treu l'identificació dels votans a traves de linux i segueix la pista de la farsa equestre que lodestraler ha organitzat desvirtuant la seriosa proposta.
A més afegeixo que la yespirating també està involucrada en el muntatge corrupte.

Pucherazos a l'olla ... cagonsidem o sigui cagonslolla.

I JOLINES, CLANQUER, CADA VEGADA QUE ENTRES T'AUTOVOTES, es vot perdut ...

Anònim ha dit...

nen, que ens xafarem les titoles publicant a la misma hora.

Anònim ha dit...

Yesmidarling sóc el xova ... volia preguntar-te ... al segon comentari ... que vols dir en que som clavats? a quina foto et refereixes ... aclara aquest dubte que tinc.. ah! una cosa més, només a titol anecdòtic ... ... jo a les bones .. bien ... però a cánticos vigila .. que us canto la cucaracha sotal balcó cada nit a les tantes de la matinada ... que igual faig un passeig pel pis que m'arribo al vostre suburbi proper ... al tanto que va de canto (igual quel Pestanya que quan s'embriaga també va de cantó)

Ja diràs quelcom o el que ...

Anònim ha dit...

Nens, hora de dinar .. avui toca palter de verdures i merluza al microones ... delicattesens culinaries pal cuerpo.
Bon profit!

Anònim ha dit...

i de postre, fruita madura ... o això en diu la clanquer de la podrida ... quanta miseria!!!

Anònim ha dit...

jojojojojo, jo em pixo... de vritat, gracies...
per cert, se mos va descongelar el conchelador per si vos algo de postre

tb hi ha el pernil una mica de mohoo si k te pero es treu i punto no?

Anònim ha dit...

No fotis, quina desgràcia més gran, no? lo del congelador ... a ver avisat .. apreta el botó cap on posa ON a veure que pasa i vigila els glaçons ... si ja no tenen forma cuadrada tiral's .. s'hauran fet malbé.

Del mohoo fes-ni sopa de galets ja, la poses al congelador amb el botó en Off, per quant convidis als bronzellat's al Nadal.

Anònim ha dit...

Ion de rues, he demanat informació de lo que em vas consultar i es una estafa, un timo enorme lo de la colonia de feromones que fa que triunfis pels descosits amb el pavam ... t'han timat, ho sento, no ho diré a ningú, a més només van ser 235 euros el potet. Nopasares, jo tinc una pòcima que si es 100% efectiva per això i més barata 230 euros, ja pasaràs a recollir 18 ampolles.

Fins ara.

Anònim ha dit...

coi, no passis tu, ion k et delataràs, envia alguna agència de transport urgent, es me anonim...

Anònim ha dit...

Ancho.......de coll cap a dalt, no cal que em guardis el serúmen aquest del laboratori "LANCHONS" que sembla que el que em vai posar té efecte retardat, i ara tinc tantes ties al meu voltant que semblo un furullo de vaca montanyesa voltat de mosques, t'ho juro!!!

Siusplau quan vaiguis de vacances deixat la tos a casa que aquesta cansoneta de la toseta comença a fer pudó, com la del furullo de vaca montanyesa; la cuestió es tocar el botet!!!

Giveaway of the Day