10 d’agost 2007

SIN COMENTARIOS



5 comentaris:

Anònim ha dit...

ara entenc lo meu en referència als plors i reclams de la canallada petita ... cojones però si no apareix ni en un Tac electromagnètic i menos rectal la glàndula del despertar nocturn ... em quedo molt més trànquil, uf!

Veus Klanquer? i això està estret d'una pàgina tècnica i professional de la medicina i no de qualsevol tugurio de pàgina, està documentat.

Anònim ha dit...

servicios medicos bisturítararíqueteví:

se curan hernias cerebrales, ideal para webmasters hipercreativos

precios especiales a grupos y parejas

vuelva a pensar comentarios en tan solo unas semanas de tratamiento

Anònim ha dit...

por lo que pagais. Ya ma habeis devuelto todos el primer recibo de 10.000. Hoy se gira el segundo.

Anònim ha dit...

ascolta desta, tu no estaves a la feina treballant? Ara repes berenen, vaig abuscar a la que està de vacances i després podem tirar cap a la pisci, oi???? Tinc bossa teva cotxe meu.

Anònim ha dit...

k no es banyo k potser se li humiteja lo tarste i ke fotrem?????

Giveaway of the Day