25 d’octubre 2007

Castanyada

Estimats,amics i comentaristes blog.(Encara que sembla que la gent hagi fugit d'estudi aquests dies)

Que hemde fer aquesta castanyada!!!!
Hem de menjar-nos les castanyes i els boniatos, tots ben juntets i calentets o cadascú es cou les castanyes a casa seva!!!
Jo proposo fer com cada any i que ens reunim, ofereixo la meva casa encara que l'última vegada vam tenir quasi un part!! I aquesta vegada també podria ser!!!

He de dir-vos que la família Pestanya s'ha oferit a portar les restes de bous de mar i nècores que tenen al seu congelador!!!
O sigui que apunteu possibles menús o aprofiteu a treure restes dels congeladors com la família Pestanya, això si de la mateixa qualitat, i no val treure torrons del nadal passat, que ara és temps de Panellets!!!!

26 comentaris:

Anònim ha dit...

Vinga nois animeu això una mica i a buscar per dins del congelador!!!!, jo al meu recordeu tinc cosetes d'algun dinar, que tenim pendent!!!!!

Anònim ha dit...

jo tinc bastants glaçons i una bossa palitos cangrejo, ho portaré i farem una mescla amb Campari com a cocktel de bienvenida Peres.

Anònim ha dit...

Molt be Pum, així m'agrada, iniciativa per CATstanyada i al blog. Demostrant que ets encara la lider espiritual de la secció femenina.

Anònim ha dit...

Pos si que ens podem trobar de nou amb parturientes i contraccions ritmiques d'Ona, jodéee menudo chou de distracció que sempre monteu.

Anònim ha dit...

Un vasito moscatel per la Panx i tots els boniatos a la clínica a menjar castanyes. Boniatos somos y en boniatos nos convertiremos.

Anònim ha dit...

Proposa canviar l'habitual show que fem a la canstanyada de les contraccions per un karaoke aixines participem tots dels cantics regionasl i coreografies joteres. He dit.

Anònim ha dit...

nantros aportarem flatulències i contraccions vàries... no estan congelades , seran del dia...

Anònim ha dit...

ostic, ara seriosament... tenim restos de congelador de quan l'antic congelador "frist lein" es va decidir a deixar de congelar... podem aportar-ho... total entre embarrassades devoratodo i anchovas famolenques , jo crec que tindrà surtida... també caldria fer-se amb unes mascaretes de gas doncs les vam guardar al costat del contenidro de rebuig de color verd i tufejen un pel... nomes una mica, i els gatets i misinos de la zona ni les han tocat, que més volem?

Anònim ha dit...

el tema contractual va vientre en popa, es a dir, per seguir la tradició de lanterior ombretamaria, no s'ahn donat ni una de les contraccions tipiques del part; jo avui nit he tingut una revinchillada que no crec que conti, no? a més ha estat sense producció final, el que es diu un petet vulgar, vamos!

Anònim ha dit...

panxa, on ets?

Anònim ha dit...

portem llenya pel foc a terra o tens prous marcs de finestres i portes querats per la tradició de fer les castanyes amb foc de fusta? ja diràs... anchova portarà lo mechero

Anònim ha dit...

te collons que hagi d'animar jo aquest blog... con mi gracia actual...manda h...

Anònim ha dit...

Ho sento estimat ombra, res de menjar castanyes al voltant del foc i explicar històries de por ( això si cal ho fara la panxa, si ens dona una sorpresa i trenca aigües). Les castanyes es couran o bé paella o bé al Microones.També algú podria portar-les cuites de casa i ben tapadetes en paper de diari, tipo escalibada.

Anònim ha dit...

cony, pero si no es res... ja portem la fusta nantros i alli al raconet entre la tele i el fofà, sota la finestra per a que tingo bon tiro... pos fotem la chereta per les castanyes... ja li encomano la funció a la panxasincontaccions que de fer foc en sap un ou

Anònim ha dit...

Ok, però qui porta la cabra? i el ruc?, i qui es posa a ballar el garrotín? la música ja la poso jo! que ja sabeu que el tema lolailo me va, me va, me va!!!!!

Anònim ha dit...

sea

Anònim ha dit...

Però avui que passa,on esta la gent?
Panxa avui no ens saludes?,panxeta ahir tampoc vaig veure, a superdona penitent, no podia, a aquest pas el regalet per un altre!!!!!!

Anònim ha dit...

per seur el regalet, hi ha tarifa amigos, oi ionderues?

Anònim ha dit...

anchova estas baixes no? amos hombre, tira parriba estoooo

Anònim ha dit...

Bona nit a tothom!! Fins ara no he pogut dir-vos res, i encara ho faig entre mossegada i mossegada. Jo de contraccions no en tinc però de contractures d'esquena un rato...
Estic d'acord amb ombra que les castanyes al foc tenen més bon gust, així que pumu esconxat un mica vale??

Anònim ha dit...

klan la papito te un telefon de no se qui per aquestes contractures.
Pumi jo ja t'ho havia dit per seur i ja s'ho fara.
Lo dels restos de congelador no em de d'antojo. nosaltres peti qui peti portarem pernil de feria ben tallat. No soporto la tufa de berro que fot.

Anònim ha dit...

era jo

Anònim ha dit...

la paella per torrar les castanyes la portare jo si la trobo.

Anònim ha dit...

la paella per torrar les castanyes la portare jo si la trobo.

Anònim ha dit...

podriam fer un menu i decidir que i qui compra. Ok.
Estic estresada tant escriure. adeu.

Anònim ha dit...

portaràs dos paelles per castanyes ???

Giveaway of the Day