16 d’octubre 2007

CREO QUE ES EL ANXOVA

20 comentaris:

Anònim ha dit...

sense cap dubte, amb la seva PEUGEOT LINDO VARIO trucada amb peces del seu citröen VISA MIL PISTAS de 700cc i també alguna peça de la vespa dun amic que li va deixar per desfogar-se amb un altre amic... (jeje)

Anònim ha dit...

localització: carrretera Andorra, no hi ha cap senyal dempeus, totes apuntalades...

motiu: després duna noche loca sen va anar a esquiar, el seu esport preferit...

vestimenta: el seu mono d'esquí multifantapentacolor!

Anònim ha dit...

una cosa es clara... jo no era! no per la velocitat, no... sino pq diguem que no m'agraden les motos amb el marcador digital...

bon dia

Anònim ha dit...

Vaja, si que soc protagonista, eh?, estic pillant per totes bandes de música folklorica tradicional, semble que he agafat el testigo de Pumu i ara em toca el rebre. No problem, tinc un aguante que ni la pinya dels castellers de Castellserà que son 3 i un va volar.

Anònim ha dit...

Jo que estava allí, puc dir que no era L'Anxova, el que em conduia, tots sabem que té problemes amb el seu control d'esfínters i amb la velocitat que anava no hagués pogut aguantar la presió. Però no diré qui és, els meus cilindres estan callats!!!

Anònim ha dit...

Moto, te voy a quemar la rueda y soltar el tornillo del caballete, txap.

Anònim ha dit...

Quina roda, davant o darrera?

Anònim ha dit...

algu em pot donar dades de localització del tal anchova? i de la moto?

fdo. mossu descaire

Anònim ha dit...

pues direm sinyó mossu que aki ens enfotem de tots una mica, i que no tenim la localització ensacta del tal anchova... més que res pq algun dies està per cal príncep, alrtres es mou per sanuy, uns altres està pel poble murallat de murella, i altres inclús lan vist per torres... Sinýó mossu no es MATER per trobar-lo

Anònim ha dit...

A mi no em busquen oi?Jo "soy un Mandao!!!!!!!"

Anònim ha dit...

aixos no te ni peus, ni roda ni cap

Anònim ha dit...

Ei, com va el matí? pobra anxova! però anxova tú domines el tema moto, les dues rodes? No en tenia ni idea que t'agradava la velocitat!

Anònim ha dit...

el rei de la velocitat... pim pam, rapidillo i a dormir

Anònim ha dit...

si que està fluix aixo si... en part mea culpa, ando emboriat i a les tarda nits impossible... prometo redreçar-me

Anònim ha dit...

Muchas promesas y pocos hechos ombra!
Si ara vas enboirat, esperat d'aqui a uns quince dies, no pretenguis conectar-te a partir de certes hores a no se que sigui amb els deambulars nocturns al igual que naltros jejeje1!!

Anònim ha dit...

Bona nit que ja vaig tard avui!

Anònim ha dit...

BON DIA MATINERS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

premi al matiner: segla destraleration....
premi a lausente: yesmysueñing

Anònim ha dit...

per cert... convocatoria sabado?

Anònim ha dit...

??????????????

Giveaway of the Day