30 d’octubre 2007

segueix la colecció...

una més, una foto més... seguint les directrius aclamatives de les fèmines del blog, aquí va una afoto més!!!

temes a destacar:

.- el de la dreta, el primer... es el mes amaneradet ,no? o això o es que tenia una almorraneta rabiosa que no li deixava eixarramplar l'asunto

.- el següent per la dreta continua semblant el cul vacú arropenjat en posició "entomeu-me i k sigo lo k 10 vulgo". Va caure del pi i així es va quedar, sense torssió de tronc.

.- el central... vull dir l'imberbe... que fa? semble que estigo al pati amb los pantalons abaixadets després de fer un pipinet...

.- i el 2n per l'esquerra? aquest em sona del canal XY del satél·lit... fijo... quina actitud més provocativa

.- i el moreno? que treballa de paleta sin samarreta o k? o es molt baixet o no gosava ensenyar lo seu regatill...

21 comentaris:

Anònim ha dit...

Webmaster, neng .., això sestà marxant de les mans, està agafant una orientació dubtosa ... tios casi morrejant-se en portada, insistencia en mostrar-nos les posaderes del personal ... jo perque soc hetereosexual sino em pensaria en quin blog estic conectat.

Anònim ha dit...

etereosexual mismamente que el gas metano, inerte i matador.

Anònim ha dit...

tu perds mes oli que un tractor de torre neng

Anònim ha dit...

tens raó pero em vec abocat al tema pq me sestà forsant per part de les fémines que diuen que sempre reben elles en tots els aspectes mundanos de la vida... procuraré canviar la trajectòria però serà complicat... per parlar de concrecions ahir night vaig trobar unes fotos dun dinar alamusiense que fotien riure i petarse a lhora.. .acollonants.. jojojo...

per cert, i ci es convoca un dinar de mascles per reivindicar la masculinitat pel dissabte 3 de november??? ara fa un futimé de tiempo que no fem cap , no? i si hem desperar a nadal... ke? convocas???

Anònim ha dit...

tinc un bateig de cara a la tarda, mal sunto i tinc que reservar-me.

Anònim ha dit...

la trajectoria ja es correcta, pero bueno, no se, falta sensibiltat femenina, en resum algún asomo de pesón i tal pascual...

Anònim ha dit...

ei anonim, tu tens bateig tb el dissabte 3? o podries venir dinar... aixi doncs k anchoa ... na da ná pues?

Anònim ha dit...

Ei,jo no dic res,però tant cul, ja fa una mica de mania?
Per cert quina obsesió teniau en ensenyar el cul!! Sort que ara ja teniu descendència o tindreu i aquestes coses no les feu.

Anònim ha dit...

jo em sembla que em retiraré a un paradís fiscal a pensar en las abutardas pq aquí o et tallen les ales o no es queden tranquils... per tant, MISSATGE PARA LOS QUE SOLO COMENTAN I NO ESCRIBEN NI UN PUTO MENSAJE GORDO EXTERNO CON FOTO: O SUS ESMERAIS EN MENSAJES CON CUERPO LITERAL I FOTO/VIDEO O AKI EL K SUSCRIBE SE TOMA UNAS VACACIONES DE COMENTARIOS GORDOTES, I SOLO COMENTA AQUI, VALE???? ASINKEESO

Anònim ha dit...

facil es creticar cony... k si muchos culos k si mutas nalgas... sagraïdes...

Anònim ha dit...

i damunt no fem dinar de mascles???

Anònim ha dit...

Escolta! que senseibles! als comentaris, potser si que té raó l'anxova i això esta agafant un aire una mica Gay.

Anònim ha dit...

bufff... sigo con la siesta

Anònim ha dit...

ho hi haura ningu que destaqui el pixelat de la foto de entrada, no.. no us preocupeu.... a la moñada i la tonteria.. visca lo patxaran... brrrr

Anònim ha dit...

pur cert, que mal que està la foto de portada i a mes a la cara semblen les venes del instrument musical o zambomba.

Anònim ha dit...

cuanto nergumeno... i ara la foto????

Anònim ha dit...

ei, ei que està pasant aqui? altooooo, que me situe ...
i la foto anterior? que es aquesta vinyeta? si es per atacar al clero educatiu i apoltronat d'acord, menuda pandilla els seniors serts i senioneres garcia ...

Anònim ha dit...

Alguna cosa em perdo ... que es aquest canvi d'orientació? i el mosqueo per?

Ombra, tu ets el publicador oficial del blog i els demés uns meros, calamares y atunes seguidors i publicadors de comments. No abandonis el vaixell patera que pilotes contra viento y marea

Anònim ha dit...

Això si, podria algun fer una entradeta puntualment ja que fa falta renovar temari. Jo no puc pq estic malalt, ja sabeu.

Anònim ha dit...

malalt del tot... aixi k recuperat i curra algo tio

:)

Anònim ha dit...

Ei, nois entro un moment per saludar, aquesta tarda que puc, per� si ho se no entro, que passa amb el m�n de l'educaci�. Casi preferia els culs!
Penseu que tots eduquem eh!!!!
AH! dem� penseu en la paella castanyes, que lo de la foguereta l'ajuntament ho te prohibit

Giveaway of the Day