18 d’octubre 2007

feliç aniversari avui ja fas 36 anys...

t'agradi o no t'agradi ja ets un xic mes... més... vella
això sen derije a la KLANKER... madre bipolar i esposa anchova powered by nissan, i futura cap d'obres.
deixeu aquí totes aquelles dedicatòries, pensaments, comentaris, missatges, comments, acusacions, indagacions, exabruptes, malhumoracions, eruptes, lletres, numeros, apunts, felicitacions, exclamacions, tocaments, petaments, entrades, sortides, aprovacions, xafarderies, cotilleos, tomate... que vulgueu relacionats amb la amiga bloggera, cada cop més i això si que es per felicitar-la, Klanker.

17 comentaris:

Anònim ha dit...

37???? JUBILACION YA! y a sus labores

Anònim ha dit...

Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

GREU ERRADA TAPADA CLANDESTINAMENT

Aqui tufa a manipulació post edició, si sinyors, han fet una modificació ilegal d'una greu errada numérica. A Klanker li havien penjat 37 tacorros de bellota, una pífia important que s'ha intentat disimular i que ha creat desconcert i falses felicitacions com -benvinguda al club de los 37-, menosmal que aquí estic jo per destapar aquesta errada.

Anònim ha dit...

Ombra s'agradece, pero no somos de la mesma quinta??

Anònim ha dit...

Ja se que estic una mica currada pero es cosa de la criança i del maridatge i esas cosas que nos pasan a la mujeres!!!

Anònim ha dit...

cualos cosas? explicat ...
i que tinc de veure jo amb el deterioro? està provat científicament i a nivell de calle que la fèmina amb l'edat pateix un greu deterioro, tot al contrari que els matxos men's que van millorant amb l'edat.

Anònim ha dit...

Vinga, la defensora de les causes perdudes i lider feminista, ja pots entrar en acció .....

..... Pumuuuuu ?

Anònim ha dit...

jojjojo, venga pumu organitza un evento en cal collons pa desestresar a las feminas trebajadas i arrugadas!!!!

jojojojojojo


no ha posat mai 37, son 36 no? 37 son del chova...

Anònim ha dit...

andaaaaaa, que mentirooooos! ostraaaaaas pedrín, que barriobajero negar-ho

Anònim ha dit...

Sou uns judes , la dona no es deteriora, dona part de la seva vida, de la seva sang, de les seves vitamines, i totes aquestes coses pels nou vinguts a les nostres cases, fet que provoca un canvi, NO DETERIORO, del nostre cos. Però hi ha una raó molt justificada.

En canvi vosaltres cosos fibrats, atlètics i envejats... quin desgast feu, quin esforç feu, que doneu? (a part de pel cul tot sovint) parlant metafòricament es clar!
I a sobre us creieu amb tot el dret de criticar i puntuar això no és just.

Trenco una llança (magradaria trencar-la al cap de més d'un) per les dones, les mares i les filles....som collonudes i tenim un gran do, d'estimar més als altres que a nosaltres mateixes, per això amb els anys sembla que un camió ens hagi axafat, però no importa l'esforç a valgut la pena.

Clanquer no et sentis malament, estas astupenda i si no estan conformes que facin un llistat de la multitut d'ofertes que els hi plouen cada dia a ells!!!

Anònim ha dit...

pumukins se sap algo de la nostra estimada amiga Nuria la D'agramunt, demà tenim dinar??? avisam amb temps que m'he de fer a la idea.
Fa dies que no parlem d'amors com ho tenim tot això????

Anònim ha dit...

Renoi panxaexplosivadegOna2, estic enlluernat pel teu comentari, quin alegato més ben presentat i narrat, quina literatura, quina profunda expresió, quanta filosofia materna has expresat en unes poques línies, quina defensa atacant del fet ocaso femení ...

Tens el meu vot per a presidenta de la rama feminista del blog deixant a Pumu en la vice-presidència.

Anònim ha dit...

D'aqui una estona pasaré el llistat d'ofertes, multitud, que he tingut i que tinc actualment, em cal una estona ... per pensar qui o per inventar.

Anònim ha dit...

Estic pensant, eh? així a bote pronto ... ara no caigo

uummm, ofertas femenines.. ummm

un moment, cony, tic pensant ..

vaig cavil·lant

Anònim ha dit...

panx, valen les de parvulitos?

Anònim ha dit...

tio, pos clar que valen les de parvuls.. i les de preparació al part també... i les que a rotondes llunyanes van escoltar un NOSTASMAL!!!!... es va girar, aixi que esta tb compta.

Anònim ha dit...

Ombra estic agraida per la teva valoració als meus pensaments profuns.
No et desesperis per lo de la llista, tots sabem que ets molt modest i ara no es plan de deixar malament a la resta de maxos!!

Giveaway of the Day