19 d’octubre 2007

Febrícula del sábado noche

Segons les informacions no oficials, escampades per la insurgència i contrastades per l’equip contraespionatge i la secreta -ria del blog, de la propera celebració d’una reunió gastronòmica, finalment han estat confirmades en roda de premsa pel Il·lustre Maese Milanés, qui no ha pogut suportar més la pressió i s’ha vist obligat a no ajornar més la data, així doncs, el dissabte night tots a l’àtic del General Palafox –es prega portar l’invitació oficial i recordar que l’estiu ja va acabar, o sigui, ni xancles, ni bermudes, ni samarretes arrepretades –eh! Pestanya-.

Se teme una sesión intensiva de fotos de casorio para deleite y disfrute de unos/as, momento que otros aprovecharán para finiquitar botellas de raros licores y fer-la petar con temas fuera de protocolo -a saber, motos, rallis, chatis, furbol y variado temario banal, superfluo e intrascendente-

Així doncs, ànims a tothom, ojito els malaltissos desnutrits i esperem passar una agradable velada. Doy fe que la passarem, a fe de Déu.

PD. No es necesario poner velitas encendidas de decoración, son un coñazo, quitan espacio para las botellas de vino, perjudican la movilidad de los brazos y cuando se apagan menudo pestazo.
Se avisa a todos que Aleix for destruction estará presente en la sesión. Actualicen sus seguros e incrementen la póliza de cobertura.

I desprès … sabado, sabadete … “deixa’m estar que tinc sonete”

Visca la Perestroika, ens veiem.

42 comentaris:

Anònim ha dit...

esperem que no toqui video o me voy a poner enfermo sin falta

Anònim ha dit...

No se si en aquest tots, estic inclosa, però jo tinc un altre compromís aquest cap de setmana, per si estic al tots, gràcies invitació però no puc.

Anònim ha dit...

toma ya el risc assumit de bon principi pel tal anchova power ranger... A L'ÀTIC DEL GENERAL PALAFOX... como la susodicha capte el gag, te pega un curro que no te meneas en toda la noche del w.c. cagantgomitant al teu estil...

arriscant, aixi magrada jejeje

Anònim ha dit...

la convocatoria es la aquella roda que va iniciar en Segla per l'estiu no? aquella on vau fallar els tosferinics anchovas pero en la qual va ser com si haguessiu vingut??? es decir que tocará en cada casa, si?

nantros ho deixarem per l'estiu jeje

Anònim ha dit...

happypanxingcontenta, no hay reposta????

Anònim ha dit...

Pumiki, en aquesta roda crec que no estas inclosa,a no ser que hagis rebut invitació oficial. No et sentis exclosa del grup, això va per altres derroteros i altra gent que formen part d'altres històries, però tranquila que t'informarem de tot el que succeeixi en aquests tipus d'aconteixements. Ja saps que la crítica sempre constructiva és lo nostre.

Anònim ha dit...

ES CLA QUE HI HA RESPOSTA OMBRA DEL MEU COR. Amb un parell de matins més de tranquilitat i relax aquí a la nostra house tindre dominat aquest tema de la internete i fins i tot poder algun dia macabara agradant.

NOSALTRES COM MOLT BÉ A DIT EL MEU ESTIMAT ESPÓS deixarem els sopars daquest grup alternatiu de cara al bon temps, degut a la nostra situació familiar, però prometem que el farem.
Ah també us recordo que si algu preten fer algun tipus de celebració o aconteixement a la seva llar o allà on sigo i te algun interes en contar amb la presencia de la família ombra que ho faci abans del dia 8 de novembre ja que jo a partir d'aquella data i si ma filla no ha nascut em concentrare a casa meva per fer moltes forces, i si ha nascut també em concentraré amb mi mateixa intentant situarme de nou.

Anònim ha dit...

resumint, donant llargues.

Anònim ha dit...

Ok, tranquis, no em sento exclosa,ni molt menys.
Parlant de sopars, pròxim Castanya?
M'ofereixo a que es faci a Pumuky House o house Pumuky's. Els que sabeu anglès agafeu opció correcta

Anònim ha dit...

Perdó en mi línia quería decir "Castanyada", ah, potser cap de les anteriors expressions són les correctes.

Anònim ha dit...

Jo q tinc les ingles com a llengua materna aposto per la segona opció com a correcta.

Castanya? ahí hay un desliz .. -agafar una idem- on sigui ... que no hi faltin boniatos -cap problema n'hi haurà uns quants-, moscatell fresc i la susodicha castanya.

Estem en contacto con tacto.

Anònim ha dit...

pumuky's house
castanyation
anchovation

Anònim ha dit...

A MI M'ASSEMBLA DÀLLÒ MES BE, JA QUE EA AQUESTES ALÇADES DEL MEU ESTAT, JA NO SE QUE SERÀ MILLOR SI AGAFAR UNA BONA CASTANYA, FOTER-ME UNA CASTANYA O REPARTIR A DOJO CASTANYA VA, CASTANYA VIENE.... CONTINUAREM PARLANT DEL TEMA.

Anònim ha dit...

OLEEE SUStentant el blog divendres tarde...toma panxamobil

Anònim ha dit...

Panx, jo aniría fent un rebostet de castanyes, se avecinan tiempos de gastos amb tant personal.

Sembla que estàs començant a dominar el tema internet però has oblidat algun punt de les primeres lliçons ... esas MAYUSCULAS leñe.

Anònim ha dit...

vegila ombra que em xafaras el comment.

Va tio, en plan stress messengers ... dale mensanjeeees

Anònim ha dit...

me voy pa cas, hace una pizza domicilio?

Anònim ha dit...

jopetas, pero tu que fots, un comentari i et dones al piro?

Anònim ha dit...

vaaaaa!

Anònim ha dit...

que men largo ...

Anònim ha dit...

pos adeu, fins demà.

Anònim ha dit...

Corto ...

Anònim ha dit...

y cierro

Anònim ha dit...

agur

Anònim ha dit...

ostras, tinc que anar a repostar,

Anònim ha dit...

gasoil, pal primera

Anònim ha dit...

akikstic... rodillo pa rriba rodillo pa bajo... amb el cap emboirat... nos vemos demà, espero... agur yogur

Anònim ha dit...

un bon dia pel segla que demà es connectarà a les 5'38 de la matinada... keda dit

BONNNNNNNNNNNNNNN DIAAAAAAAA

Anònim ha dit...

no aspiris molt disolvent i pegament, endrogadicte

Anònim ha dit...

Bon dia, destraler, que pasis bon dia, fins a la nit, ea.

Anònim ha dit...

Ke pasa panxa amb tanta entrada al blog? Nos anburrimos u que?
Jo avui he tingut que estar una mica fora de servei, lios de feina ja se sap de tant en quant toca fer veure que treballem, per cert ombra has trobat I.S. a la bustia? Busca'l hi te que estar pq ningu estarà interessat en liquidar els impostos d'una gran empresa com es lerdtockin no? Amb els mils de milions debros que factureu ningu no pot pagar-ho.
Fins dema a tots m'en vaig a sopar!!

Anònim ha dit...

el retorno de panx es evident, despres d'un mes de depresión preparto en la que nadie a caido , pero, ahora entrando en otra fase, la de acojone pol parto, pero tranquis jo me lo guis, jo me lo com.
Per cert parlant de comer, hem anat a sopar la famili ombra per despejar-nos un poquet a un dels millors locals de la ciutat, on casi no hi ha gent, ni cutrerio, Macdonals tuburi, i a sobre dins del bocata de l'ombra pater hi em trobat una Macpolla, buff quin fastic.... espero que al sopar de demà la cuinera si esforci una mica per recuperar l'estomac daquesta nit.

Anònim ha dit...

Ah per cert anchova, si utilitzo leS MAJUSCULES POTSER ES PER DONAR ENFASI A ALLO QUE VULL DIR?
Ja no recordem res del que varem aprendre a lescoleta?

Anònim ha dit...

klanker, not preocupis dona, ja tens prous mal de caps, el Impost de societys ja la recollit el xavalote que tenim nomes per això... ja se sap, tot desgrave jejeje

Anònim ha dit...

bueno... mos anem retirant cap a la suite matrimonial pues mos est``a esperant lo canal satelites degital GRATUIT on podrem veure una de les tantes pelis de darrer crit que hi posen... (anchova, darrer crit no vol dir lo kestas pensant, malalt)
au.. bonanit!

Anònim ha dit...

i tho dic en blau pq aki hi ha mitjans i conexiements... knowledge li diuen... al right

Anònim ha dit...

pos no, he estat enfeinat fins ara i ara m'he conectat per veure si el milanes havia penjat el menu d'aquesta nit. vec que no.

bon dia

Anònim ha dit...

hombre segla, bon dia, igualem horari

jo tb voliva vore el menu... pero el milanes nostá per la fenya... bahhh recent casats , k vols???

Anònim ha dit...

Bon dia a tothom, jo fa més estona que volto concretament desde les 6.45, pero he intentat fer una mica el ronsa.

Anònim ha dit...

cony, i el menu del dia? ara que porto blanc, negre, rosat, cava, licor lagarto xino o aromes de montserrat?
Ya te vale, que desinformaci�n.

Anònim ha dit...

vaya organization de milana i coronel tapioca... ufff...

Anònim ha dit...

bona nit i gràcies per tot.

Giveaway of the Day