21 de desembre 2007

el meu nadal

nadal... tot el que l'amic anchova ha comentat en un altre post és vàlid, molt vàlid, tot llum , tot regals, tot felicitat, tot família... o no tant.
els meus nadals sempre han estat feliços, us ho asseguro; sempre he tingut ganes que arribessin, pot ser els assimilo a les vacances del cole, de veritat, ganes d'anar al poble, ganes de padrins, de cosins... m'agrada més fer regals que rebre'n, bé, algun en vull rebre, clar... pero aquests nadals per circumstàncies reals, lògiques i normals seran diferents. No només per mi, eh anchova? i per això escric això, que total llegirem quatre penjats que pensem que això ens uneix una mica, com si fós el centre de reunió ara que tots tenim altres deures diferents dels de fa 15 o 20 anys. Ho escric pq en algun moment tots hem tingut "aquests nadals" (oi pumu?).
El temps passa i el temps s'ho emporta tot; aquest nadal que per mi havia de ser molt feliç, ho serà menys, bastant menys, però no obstant tinc ganes que arribi "aquest nadal" (si us dic la veritat no sé ben bé que es això del nadal). El nadal per mi és anar a passar dos dies a casa dels meus avis i al cap d'any veure als altres avis i tiets COM SEMPRE, i els reis amb la cavalcata.
Però aquest "com sempre" no serà així mai més... serà diferent, eh anchova? eh pumu? eh etc etc etc, pitjor, millor (no creo), qui sap... diferents nadals... jo he perdut dos referents, sobretot un... dels que tenia des de sempre , des de que vaig néixer, i ara què? direu que han estat molts anys de gaudir-ne etc etc... però tots volem més. Per contra, gaudim d'una "cosita" petita amb nosaltres, una petita Ona d'aigua pura i fresca, que malgrat no s'asssabenta gens del que passa serà un altre gran referent futur.
Crec positivament que fins a que no passi aquest nadal ningú dels meus hauran paït les absències doncs no estem gaire donats a aquests moments, afortunadament. Els nous membres del grup s'assimilen més aviat, i ens salven de grans caigudes. Gràcies pel suport, i que passeu un bon nadal. I per als que cada dia tenim en ment i no en persona... gràcies per estar dins de nosaltres per sempre.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

No puc dir res...
Només que m'agradaria i se que d'una manera molt diferent, tant a tu com a l'anchova ajudar-vos a plenar aquest vuit tant gran que teniu.
Petons i molt Bon Nadal.!

Anònim ha dit...

Mecatxis la mar Ombra encara hauré de treure lo clinex per secar-me una llagrima coi, que tinc a la canalla per aqui hi hauré d'alegar que un mosquit elefant m'ha xocat a l'ull.

Anònim ha dit...

no aleguis home... explica'ls-hi de la millor manera possible...

Anònim ha dit...

uys era jo... ombra

perdoneu la llagrimeta eperoooo...

bon nadal!

Anònim ha dit...

klanker gràcies!

Giveaway of the Day