03 de desembre 2007

Papa Noël Vs. Reyes Magos

Campaña en apoyo a nuestros queridos Reyes Magos, marginados y olvidados gracias a un invasor hostil hortera, gordo seboso y celulítica barriga producto del consumismo compulsivo...

Estos tres pobres venerables ancianos llevan dos mil años con su PYME, atendiendo únicamente al mercado español y sin intención de expandirse y están sufriendo una agresión imperialista que amenaza con destruirlos.

Reivindicamos la figura de los Reyes Magos porque:
1. Los Reyes Magos son un símbolo multirracial y nunca han tenido problemas de inmigración.1. Los Reyes Magos son fashion total, su elegancia en el vestir no hapasado de moda en dos milenios.
2. Si no existiesen los Reyes Magos, las vacaciones se acabarían el 2 de Enero.
3. Los Reyes Magos son ecológicos, utilizan vehículos de tracción animal que con su estiércol contribuyen a fertilizar el catalano suelo -nada de trineos volando ni gilipolleces que no existen...-
4. Los Reyes Magos generan un montón de puestos de trabajo entrepajecillos, carteros reales, chambelán, fábricas de caramelos de propaganda y multitud de gente que va en la cabalgata.
5. De Papá Noel puede hacer cualquier pelagatos, pero para hacer de Reyes Magos se necesitan al menos tres.
6. Los Reyes Magos fomentan la industria del calzado y enseñan a los niños que las botas se deben limpiar al menos una vez al año. Por el contrario, el gordinflas casposo exige que se deje un calcetín, prenda proclive a servir de acomodo de la mugre, hongos, cuando no de indecorosos "tomates".
7. Los Reyes Magos planifican concienzudamente su trabajo y se retiran discretamente cuando acaban la función.
8. Santa Claus vive en el Polo norte y por eso es un amargado y un marginal antisocial, los Magos son de Oriente, cuna de la civilización y por ello de una elegancia no decadente.
9. Los Reyes Magos tuvieron un papel destacado en la Navidad, Santa Claus es un trepa que trata de aprovecharse del negocio, un oportunista y especulador y que no participó en nada en los acontecimientos de la Navidad.
10. Los Reyes Magos son de los poquísimos usuarios que mantienen en pie la minería del carbón en Asturias. No lo han cambiado por gas natural ni por bombillitas horteras que duran 2892 horas.
11. Los Reyes Magos lo saben todo. Santa Claus no sabe otra cosa que agitar estúpidamente una campanita en una esquina, paralelismo de prostituta buscando cliente.
12. Santa Claus es un zoquete que no respeta los sentimientos de los renos de nariz colorada. No hay documentado ningún caso de maltrato psicológico por parte de los Reyes Magos hacia sus camellos.
13. Los Reyes Magos son agradecidos, siempre se zampan las golosinas y mantecados que les dejamos en el plato aunque estén manoseadas y con mocos de críos y hallan rodado por un suelo infecto.
14. Sin los Reyes Magos no se habría inventado el Roscón de Reyes y su famosa elegante corona.
15. Finalmente, el rollizo Santa Claus se pasa la vida diciendo "¡Jo, jo, jo!". Risa forzada y sin sentido, señal de estupidez y burda imitación de las risotadas de unos integrantes del blog.
16. Aunque no se reconozca oficialmente el gordinflas adiposo pertenece a Alcohólicos Anónimos y no sigue en absoluto la dieta mediterránea, solo es necesario ver al rebosante de colesterol malo la facha que tiene, una vergüenza.

Podeu expresar les vostres preferències, opinions i sentiments sense involucrar en aquesta farsa al patriòtic Tió Tronc i entrareu automàticament a participar en el concurs del Sodomita –les bases seran publicades més endavant i amb important premi sorpresa-.

Anims i vaselin for ever.

Peu de foto: Lluitem contra la invasió de Pares Noels asaltadors de terrasses

31 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt be, així m'agrada, fora el immigrant pederasta viejo verde.

Anònim ha dit...

apoyo la mocion,,, pero válgase decir que no es original, sino retocada! com aquella en k es publicava un acudit, si?

Anònim ha dit...

per cert, un tal pestanya es guanya 4 durillos fent de pare noel als volts de nadal fotent risotades jojojo, i sense soltar paraula per por a k ombraria i altres nebots captin el to de veu...
aquest any s'està posant en el personatge des de fa temps, de fet ha guanyat uns kilillos adients pel traje vermell

feliciteu-lo i contracteu-lo si podeu trobar-lo al seu mòbil

Anònim ha dit...

Pues si, sens dubte copiada i amenaço amb publicar més entrades en defensa dels boys magos

El editor
abaix lo gordooooo!

Anònim ha dit...

deixa al milanés en pau eh!!!

Anònim ha dit...

eso, també abaix lo milanés autor d'alguna entrada anònima darrerament ... el "que bestia"! es seu.

Anònim ha dit...

Des de petit sóc més adorador i incondicional dels 3 Reis i per sorpresa meva, el meu preferit era el Basaltardealto y sevaromperlotobillo, ves quina cosa ...
Això si, reconec que eran uns capullos al deixar els regals la vispera de tornada al reformatori i l'enveja que em donaven els amics que ja disfrutaven dels regals molts dies abans ... el traje de spiderman amb el calçotet nicotínic, el scalestrix tunejat amb plastelina, el Jeyperman tirotejat amb l'escopeta perdigons, el bate beisbol escantejat, lo monopatin partit per sobrepés, la pilota cuero plàstic mig desfeta als quatre xuts o embarcada en algun teulat i un llarg eeeeecteteratera.

clar que jo, tio listo donde los hubiera o hubiese, disfrutaba dels juguets de tota la veinada durant dies i els "oh, lo siento se ha roto" anaven que volaven, mentre que els meus ni verlos ni tocarlos que ja anem a cole.

Anònim ha dit...

LLÀGRIMES ME SALTEN...

Anònim ha dit...

la culpa de l'entronació del tal pare noel, papa noel, joyeux noel, abuelo gordo barbudo, pavo noel, ... la tenen els xinos, si si si tota akesta colla de venedors de basura i escombraries excrementals tenen la culpa que al balcons el pare noel sigui majoria versus los tres reis mags que todo lo ven

tin ragó u no? no veureu mes k a la foto adjunta, cap balcó amb tres reis, jo he estat mirant el tema i res, no nhi ha, a xina no en fabriquen de reis mags, i això que xina cau a l'orient, no? pos no... nomes foten pares noels... producció industrial de rojo i barba blanca, pero com k los 3 reis son 3, necessitarien tres linies de produccio enlloc duna pel noel dels trons, i variar barbes, i vestimenta i color de pell!!!! massa gasto, a xina tot a l'engròs...

i camells? com els farien? no en saben, maxim en tenen com a tot arreu o com a la vora de la Seu, camells dels camells traficadors, pero de joroba no en tenen... a més com k sen foten pos les va al pelo el chiste de... SI NO TENEL CAMELLO POS TE JOLOBAS (jorobas en català-xinès)

na merda tot plegat!!!

Anònim ha dit...

proposo un enquesta al blog...

Anònim ha dit...

feta

Anònim ha dit...

Que se vaya con su Ho-Ho-Ho a beber vino con los renos y se meta la campanita en el gaznate, tio cansino.

Anònim ha dit...

Li diuen Santa Claus? Venga hombre, al santoral ni apareix aquesta santa i a més deu ser un travesti perque es un tio i no li modifiquen al DNI, quina indecència.
Fa olor a podrit i a carajillo.

Anònim ha dit...

Us va portar el que vau demanar? L’estadística diu que no cumpleix amb les demandes en un 50% i ser un tragasables, lo mantecas se comió las pastas y se bebió el coñac que le dejasteis? no conozco a nadie que me haya decepcionado más en mi infancia que este gordo barbudo...voten pues...es cierto que este tipo pasa antes que los reyes magos pero a quien preferís?

Anònim ha dit...

Al tronc de Nadal o també anomenat tió. Es el tradicional a les nostres encontrades. Aquella soca que s'agafa a modo d'indulto de la pila de llenya .. gros, formós, fort i amb curvatura, al que se li dóna menjar -mandarines, pomes, bocadill de calamars i vaso vino-, se'l escalfa amb una manta -normalment la mateixa del gos-, i al que finalment apallissa encarnecidament un grupet de canibals petits i algun infatil totil de major edat sempre sota uns càntics de guerra a grito pelau, una vegada complert el seu comés ... ningú parla del genocidi post-nadalenc dels Tió's... mutis!

Hi ha qui el disfressa en plan gilipolles amb nas, barretina i boquita pinyón però això ja es rizar el rizo de la pelambrera dels quartos traseros.

Anònim ha dit...

si, molta raó, al probe tió ... una vegada agafa confiança en la familia i els cuidados -menjar, caloreta, amor- que se li fan ... PAMMM, una nit se'l apallissa a lo bèstia i a la foguera ... una tradició criminal per després dir dels toros i dels cornuts.

Anònim ha dit...

mecagonde, si els reis es foten a cada casa que van la copa conyac que jo els hi posava ojito la turca i amb els controls d'alcocholemia.

I la galleta aigua pels camellos ni tocar-la, això si, sempre s'enduien els Montecristo .. tontos no eren.

Anònim ha dit...

veo que nos hacemos mayores y cambiamos el concurso de la polla mas grande por la preferencia entre reyes magos y papa noel.


saludos

Anònim ha dit...

Sóc una mica tardanera, i estic posant-me al dia! d'entrada i comentaris.
El meu vot per los Reyes Majos, i que Majos que són els reis!
El Pare Noel que es quedi a la Pònia amb els seus rens i els seus enanitos, el tio és un explotador!
té un munt d'enanitos ajudant-lo a fer els paquets!
En canvi els Reis,s'ho fan tot ells solets!
Visca els Reis d'Orient que porten regals a tota la gent ( Previo pago claro)

Anònim ha dit...

Bé nois, entrar i sortir que vaig a anglès! Bai

Anònim ha dit...

Ho, ho , ho anònim t'he deixat el meu regal de nadal: "entrar i sortir"

Anònim ha dit...

Ho, ho , ho anònim t'he deixat el meu regal de nadal: "entrar i sortir"

Anònim ha dit...

A casa meva hi ha un tio de tota la vida, no som tant criminals com vosaltres, que a l'esquena de la canalla van i el cremen!!

Anònim ha dit...

si, uns tiocidas o tronquicidas de nadal

Anònim ha dit...

Pumu, one question .... aquest pais que et van dir del que era el Santtus Claus aquest, la Pònia, ande pare mes o menos?

two question, lo dels enanitos? això no es al pais del gnomos?

tu tens una versió una mica mesclada i taxiversada del "barrigón rojo" ... preparateeeee vastallar el obuuuus....

Anònim ha dit...

Rompo una lanza por papa noels, en la espalda, con violencia inusitada y sin conocimiento.

Anònim ha dit...

fuera camellos del barrio

Anònim ha dit...

ostitu... anchova barre con sus comentarios!

demà ho llegixoooooo
bona nits...

Anònim ha dit...

ona nit ombrunos ...

Al anònim que dixit lo de "mayores +concurso" que los protagonistas de hoy le lleven saquito carbón i lo rojo telerriba barbut un patadón en lo que hay debajo del tema del concurso. Si?

god nait gent ...
Besos negros sin acompañamiento

Anònim ha dit...

bona nit a tothom a dormir tooooota la nit! Ho sent chovadanielet, va per tu eh!!!

Anònim ha dit...

et va sentir? la ombraona no sha portat mal...

Giveaway of the Day