21 de desembre 2007

Enviando por correo electrónico: IMG_5588

Per la present tota la familia Destra/Darling feliciten les festes a tots
els components i asidus al Blog, i a mes aprofitem per desmentir qualsevol
comentari sobre el nostre estat de salut (hem rebut alguna trucada per
confirmar aquest extrem). Com podeu veure la Darlins ha fet una cura de
repos de tots vosaltres i promet tornar amb alegries renovades per aquestes
vancances de Nadal.

Jo per la meva part continuare amb els meus comentaris breus, però punyents.


BON NADAL I FELIÇ ANY NOU 2008 A TOTHOM

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Aixi m'agrada, sense vergonya i a cara descuberta!
Sense res que amagar!!
Espero que ens retrobem ben aviat ni que sigui al blog.!
BON NADAL I MILLOR 2008.

Anònim ha dit...

Alegria, OOOOOleeeeeee !!!! La familia "Destra" i la seva felicitació nadalenca amb la foto oficial a l'estilo familia real europea -encara que no hi veig cap motiu nadalenc, ni gorro papanoel, ni pessebre, ni una bola xina de color piata, ni unes orles de colorillos horteres-.

Bon Nadal per vosaltres i filis any nou.

Anònim ha dit...

Per descarte la foto la va tirar el Goya amb força traça per tractar-se d'un gos de pressa perque si es va disparar en otomatic el que va encarar el quadrant te el punt de mira un pelin desviat... o es que les pintures de d'alt son fectivament de Goya?

Anònim ha dit...

Mas bien tienen una traza y gama colores estilo Vaan Ghoogh, el sin oreja vamos.

Anònim ha dit...

Si, el grupo se ha separado por un lado viaja la oreja vamos y por otro los Van Gogh coloreaos

Anònim ha dit...

si, eso parece, se ha separado la eLena del borjamari caralelo que viaja por su lado y cuenta

Anònim ha dit...

si, la cuenta está en numeros rojos me han soplado en la oreja

Anònim ha dit...

si, numeros los que monta el ion en el restorant de la pink panter

Anònim ha dit...

si, tanto monta monta tanto i bienaventurados los que montan (?)

Anònim ha dit...

dialogo de besugos ...

Anònim ha dit...

del besubio

Anònim ha dit...

ke el besugo dialogante no resti importancia a lentrada de la familia segling... bon nadal i bon 2008 de part del blog i dels seus mantenidors... se us troba a faltar!

per cert... no es el goya, crec, penso ke es LA GOYA... reencarnacion perruna de goya toledo (peaso presentadora entre otras)... i sí , lo quadre es de la Goya... i pinta amb la pota, la qual cosa encara menfonsa mes en la miseria pq jo amb les dos mans i la gaita no sabria ni agafar un pincell... i guaiteu la perrita en dulce...

Anònim ha dit...

guapismas zagalas... ja pots aspavilar ke cansevol dia set pixen a la portacasa per rondar-les algun niñato de 11 anys... k ara son molt precosos... jo tb mestic a preparant... pero tu seras el meu mestre...

Anònim ha dit...

Jo estic matriculat a classes de taekondo, fullcontact, burchacos i dansa del ventre -amb la que tinc bona traça- mecagondé, al que s'apropi cop de burchaco en el cabezo, quemvapari, una vida al cuidado pa que despres vingui qualsovol soplagaites amb arracades i chandal a fotre el mengo, emvaparir, por mi cinturón decimonoveno dan que le meto un viaje .... emvaparí.

Anònim ha dit...

dorm el blog en aquest fred dia de pont... i un mend working hard... ja cuido jo de tot això...

Giveaway of the Day