28 de maig 2007

Arcalde Monjs!!!

ENHORABONA !!! el municipi PEDAni de Mecanova ja te nou arcalde !!!

Després d'una disputada pugna amb l'altre candidat Ramon Escribame Unmail, ahir nit es va proclamar nou arcalde el lloat graduado Dani Monjs.
La dura lluita electoral s'ha decantat pel del carrer de la dreta mirant cap a Barcelona malgrat que la firma Vania havia apostat 3 calces, 2 sostenidors i 25 tangues usades pel candidat de la Lliga Junior Chamber. Altres firmes com Todo a 100 i Desvalijadores de Naves, Soc. Unipersonal havíem apoat al membre del partit Partit Anchoveta with Guain i Gasosia per les facilitats que gaudeixen per desenvolupar la seva feina al citat municipi.

S'espera que el nou Arcalde propugni la recollida multisel·lectiva amb 15 tipus de contanidors diferents... els de sempre més el de caques de nen o meconi, moc candela penjant, líquids i fluxes preseminals, babes no animals, ventositats post engatillaments, vidre botella vino titular, etc.

Properament informarem del discurs d'agraïment



30 comentaris:

Anònim ha dit...

La meva cordial salutació i felicitació al nou arcalde, estic esperant les seves primeres reaccions i agraïments. També espero que el nou arcalde s'enrecordi de la gent propera a ell i ens trobi una feineta on treure un souet sense treballar, així com un convit a una festa, on el beure no falti.Salutacions al nou honorable i excel.lentísim i tots els ísims arcalde!!!!!!

Anònim ha dit...

Ha estat una victòria clara, contundent i aclapadora (clap, clap al collejón de l'altre canditat) no tenia competència, Escribame Unmail no té capacitat tècnica per fer-me ombra, ni planta física suficient per acosseguir el vot femení de la zona, i clar, sense un programa coherent no pots anar enlloc, es fàcil quatre palabros majos:
- Transparència, totes les noies (previ casting) tenen que portar impactants transparències.
- Solidaritat, qual Lech Valessa, solidaritat, tu casa es mi casa, tu mujer es mi mujer, tu comida es mi comida, tu coche es mi coche, tu dinero es mio pero te lo dejo.
- Professionalitat, les treballadores de la seu social del partit Lovely totes bones profesionals, res d'aficionades.
- Compromís, em comprometo a expoliar, enriquir-me i mangonejar tot el possible en el meu benefici i dels meus secuaces, al meu costat els imputats a l'Operación Malaya quedarán com jugadors del monopoly versió infantil.

Celebració de la victòria al Puticlub Lovely, ja sabeu on es...
y me pido a Paola la que te come la .... (cassola) i avui esteu convidats a 20'00 h, es prega no arribar abans que després la factura a càrrec de la ciutadanía (be, ara ja puc dir populacho) puja un pico.

Gràcies pel vostre recolçament ... que en feu d'hores recolçats a la barra del bar...

Vini, viri, vinci! o sea, bebí, pegué un vistacito i según datos DGT muy preocupantes, afirman que 23% de accidentes de tráfico son provocados por consumo de alcohol. Eso significa que el otro 77% de los accidentes son causados por los flojeras i amanerados que beben agua, zumos, refrescos y otras mariconadas. Al loro con los abstemios!!!

Anònim ha dit...

Així m'agrada, vinga tots a ensabonar-me, estic pendent de donar les conselleries o sigui que vingaaaaaaaaa......

A saber:

Conseller d'Oci i Cultura, amb titulació i anys d'experiència en festes, saraos, aplecs i amb bon demostrable saque d'alcohol.

Consellera de Seguretat Ciutadana:
típic somni eròtic, candidata dona voluptuosa vestida de policia con porra sodomita en mano.

Conselleria de Benestar Social: per que es preocupi de donar circ a la muchedumbre (futbol, salsa rosa, pantojisme i similars)

Conselleria d'Economia i finançes:
El canditat optim es l'Ombra per les seves tècniques liantes i res clarificades a l'hora de fer efectives les factures en viatges i sopars, tu posses... et dono ... tiro otro billetico, billetico per allà .. i al final ni papas and de mamas del que has pagat ... un trilero sin mesura ... andesta la bolitaaa..

Altres conselleries en ocasión y alquiler ... la plaça de vocal jastá otorgada a l'Amparo del Lovely, se siente.

Anònim ha dit...

em dono de baixa del partit de l'arcalde Monjs

me sa insultat, me sa vejat i damunt me sa demanat la Paola, montaré una candidatura alternativa que arrossegui als disconformes. El polígon Copperfield us anul·larà, pardillos !!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

psss psssss....... menterat k larcalde Monjs te un doble per quan es posa malalt, que es molt sovint... flojeras lo llaman

Anònim ha dit...

mmm Monjs somio amb el nostre reencontre i fer l'helicòptero amb aquesta voluptuosa panxa que tens tant amelonada i rodoneta

Anònim ha dit...

Ombra, que! ara marxes amb les butxaques ben plenes, eh? deixa tots els caramelos i sugus que has fotut a la botiga de roba desprès de dir el tipic: agafo un caramel, eh? i a mans plenes deixar el pot buit.

Anònim ha dit...

Com sempre l'arcalde, s'oblida de la gent menys afavorida, i aki s'ha fet una descriminació al sexe dèbil on farem les celebracions aquelles que no podem o pensem que farem al Lovely, o es que allí també trobarem un "hombro" on recolzar-nos em sembla que aquest nou arcalde només vela pels seus interesoos i els de les dones????? Em sembla que em faré de l'oposició!!!!!!!

Anònim ha dit...

Partido político busca grupo Cheerleeders para espectáculos artísticos particulares en sede social. Se ruega traer las bolas chinas incorporadas y faldas como cinturones anchos.

Anònim ha dit...

Ei, Pumuky,
no mal interpretis el meu masclisme, es pura façana política i no abandonis el barco pirata de play mobil, ja et deixare'm passar les bandejes dels canapés, a més tenia pensat per tu la Conselleria d'Agricultura, tinc entés que en saps un rato, que ja tens l'uniforme i les eines necessaries per desenvolupar la tasca (ara se'n diu bar) i que apliques mà dura al personal subordinat (Richie Fernando Pau de Balance ... oh Balancé, Balancé, que vida ah! Don José ...) V.O. Rafaella Aparicio o Carrá?

Anònim ha dit...

"quiero bailar con vosé"
inculto arcalde monjs

Anònim ha dit...

¡¡¡pumuky for agriculture consellery!!!

quin encert, te el seu propi gabinet de conselleria amb membres dotats i preparats... les trobades gastronòmiques del govern ja no seran sense pa amb tumaca, per cert, amb un tumaca fa la llesca de pamtumaca mas grande del mundo, como los estiraaaaaaaaaaaaa!

Anònim ha dit...

psss psss per cert... sabeu qui era una membre d ellista oficial en aquestes eleccions? endivineu, amos...

una pista mas, a Lleida...

Anònim ha dit...

bon dia pandilla
menterat k el monjs ha esta arcalde de lo mecanova i des daki a-grà-munt (= varicela = varicela foster (???)) em permeto fer arribar loferta de contanidors selectius per tot tipus de residus i xavalla

fins aviat!

Anònim ha dit...

Senyor arcalde si vols que m'encarregui de la seccció d'Agricultura, vull total llibertat pel meu departament, m'encarrego jo mateixa de buscar el personal adequat i qualificat. I si se te nota en la mirada que penses en les capacitats de les dones!!!!
Bé parlem del meu sou i el carreg es meu, per descompatat ombra que no faltarà el pa amb tomata taula, sucar és lo meu!!!!!!!

Anònim ha dit...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

alaaaa, a que?

Anònim ha dit...

Què s'expliqui aquest ala!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Pumuky, estás endrogada al blog no pares d'entrar, que t'han fotut fora la feina u queee?
Que et sembla la Conselleria de Benestar ja que tu vius molt bé i fas viure be als del teu costat

(boing, boing = peloteo).


Eso, el ala que allargi una mica el comentari, no siguis timid, no et boicotejarem qual vulgar spam o virus. Expresa't porfa plis.

Anònim ha dit...

alaaa = comentari al soez comment de `pumuky que deia "sucar es lo meu"

Anònim ha dit...

potser el teu punt de vista es una mica malaltís?

Anònim ha dit...

esta enferma nomes pensa en rabanetes, cebes, i sucar... `puajs

Anònim ha dit...

Perdoneu els malalts sou vosaltres jo parlo en el bon sentit de la paraula. Ja sabeu que jo sempre molt al meu pesar he estat una bona nena!!!! O sigui que els malalts vosaltres eh?????

Anònim ha dit...

molt be Pumuky ... el deu que va parir aquests anònims que es venen per un tubo de choped del mercadoya.

Anònim ha dit...

webpater .. a vore si fem alguna entrada per fer unes rises marialuises, vaaaa fot-li gardela jaaaa...........

Anònim ha dit...

ESO DIGO YO!ª!!!!

Anònim ha dit...

Completament d'acord, cal que t'incorporis i deixis els teus comentaris que segur donaran un altre aire fresquet!!!!!!!!

ombranchova ha dit...

jastá... ja ho he fet... com que em retiraré un parell de dies per meditar nous temes , m'he permés fer una entrada a mode de punto i seguido. gràcies i aguanteu el blog en la meva absència

Anònim ha dit...

Accepten la teva retirada temporal i esperem tornis aviat amb nous aires i sobretot renovada alegria. Que vagi tot perfecte i esperem les bones notícies que sense cap dubte així es produiran.
Una abraçada a tots.

Anònim ha dit...

sagraís

Giveaway of the Day