10 de maig 2007

Festa Major... perdonin les molèsties

:)

23 comentaris:

Anònim ha dit...

que uds. lo pasen bien en la festa maxor y que las disfruten "que sempre hi ha algo o algu que et dona pel cul"

Filosofo Abu 2007 by boniats

Anònim ha dit...

joder, que sosos, ni una mala salida motar, ni si quiera un mal almuerzo en sant llorenç de los gays, es que cada vez vamos a menos, creo que es la edad, ala, a cascarla y nos os quemeis con los focs artificials, maricas, a10

Anònim ha dit...

ese Milaneees!! por fin ... a trapo con el personal, bien bien y ya era hora.

Anònim ha dit...

Ni salida .. ni motard .. ni nada, a lo gordo de sumo una cenita y a Qasqhai-rla. Si es que tenemos unas agendas y unos limitadores muy complejos, je je

La cena ya está hecha, en el comba... una pedrada de cojones para un trozo xurrasco reseco, 2 patatas, media oliva y múltiples copas de vino ... no sé, quizá los otros se Qasqhai-ron entrecots y bacalao al pilpil.

Anònim ha dit...

Como te pone la MariCarmen, eeeh? cachondo.

Anònim ha dit...

eh, alto .. aclaro. Encara que sembli que aquest darrer comentari l'he escrit jo per coincidència horaria.. pues NO, hi ha més usuaris usureros actius ... que consti.

Anònim ha dit...

Anònim! dona la cara i el nom, farsante, liante.

Anònim ha dit...

mi name is Last, Pollo last

Anònim ha dit...

Pues date otros centenares de vueltas, venga majo.

Anònim ha dit...

y que te la pique un pollo .. osease que te la piques tu mismo, pollo.

Pollol'ast, ets tu FP???????

Anònim ha dit...

Milanés,
Mueve el cotarro para una comida en restaurant Colomina. Moreno's, Gil-Stauffer, Moncho, Garcizón, ArmeOca (en domingo) etc ...

Agenda: visita guiada a Siguena u otro, minizoo a pisar mierdas de patos y caballos, comida, paseo y regreso (durmiendo claro)

Nota: Obligatorio disponer de conductor de reserva para regreso.

Anònim ha dit...

Se lo diremos al Fponia por si sapuntan

Anònim ha dit...

Be, ja estic cansat de perdre el temps ...... farem algo de profit .... em posaré a dormir.
A10

que cosas nos enseñas milanés, a10 ... acollonidor, que abreviación de adeu.. una lletra menos .. brutal!! ahora que en castellano Adiez (?)... pardiez que estupidez.

Anònim ha dit...

ostia kestaves aborrit el dia 11 colega... amb un comentari del milanaengonita i un meu, tu has fottu 11 mensajes jooooooooooooooooooooooooooder, apoteosico anchova

Anònim ha dit...

Tenim unes questions sobre la taula de billar plantejades per un posible interessat a participar:

1. Me cale clase practica o cursillo 1 minnutillo para poner comentarios.
2. Consulta: puc escriure el que em doni la gana?

Fdo. Peter Strogoff

Anònim ha dit...

La meva ment es extremadament agil, rapida i prodigiosa per tot el que no te cap profit.. penso més del que els meus dits donen per escriure i això queen curset mecanografic vaig ser expulsat per triplicar el numero de pulsacións de la resta ... jo ho feia en plan maquineta de marcianos .. vinga apretar la mateixa tecla a tota llet per aniquilar tota la flota interespacial atacant ... tal que asin .... ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff el kopon de pulsacions per minut ... un diploma especial em van donar .. el que no vaig entendre es la patada al cul i els improperis i impertinencies que cridava el professor Tecla a no se qui ... cullons quin vocabulari més brut el brut.
Igual em torno a apuntar .. crec era a l'academia mariana.

Anònim ha dit...

alaaaaaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

Lo teu es total ... com fas les sinopsis ... una paraula i tot resumit, aleeeeeee pues.

Anònim ha dit...

ei, s'acabo la maior festival ... per dimecres vull algo contundent penjat.

ombranchova ha dit...

ja ho tens penjat

Anònim ha dit...

ja ho he vist

Anònim ha dit...

bona vista

Anònim ha dit...

el meu lider ispiritual es GAS, caponieri sumo del Comando Gafitas

Giveaway of the Day