18 de gener 2008

carta d'una angustiada

Principio del formulario

carta d'una angustiada

"serveixin aquestes línies per expressar el meu agraïment als creadors d'aquest bloc doncs ens serveix per trobar-nos, llegir-nos i estar en contacte si més no virtual.

Sóc una persona entre 30 i 40 anys, en plena activitat laboral i familiar, amb un horari que va des de que m'aixeco cap a les 7 fins que m'adormo cap a les 12.

Gaudeixo o ho intento, amb molts moments del dia, moments laborals i moments familiars, però fa un temps noto que tot està canviant en mi. M'explico o ho intentaré; abans després de les festes nadalenques i altres festes gastronòmiques el meu cos es regenerava i aconseguia estar en un equilibri fisico mental amb uns quants exercicis abdominals, bicicleta estàtica i una mica d’esport nocturn. Ara el meu cos lluny de regenerar-se ha degenerat, la cosa no recupera com abans, les obligacions també forcen a fer menys abdominals per manca de temps, menys bicicleta i menys esport nocturn i amb més silenci.

És per això que he decidit apuntar-me a un gimnàs, vull estar en forma, crec que el cos està dient-me que no queden massa oportunitats per fer-ho, que d’aquí uns anys això serà irreversible i el meu tipet, altrehora espectacular perquè no dir-ho, es tornarà blandengue i sense especial atractiu, malgrat perdi uns kilets, res serà el mateix…

Si més no, el bloc em serveix per treure tensions, no escric massa ni sovint però aquesta és la meva realitat i pel que vec d’algun dels membres blogmasters. Ah, si teniu algun consell…”

una admiradora

Final del formulario

71 comentaris:

Anònim ha dit...

epaaaaaaaaaaaaaa, cuidauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ho haveu vist?????????????????????? ho haveu llegit???????????????????

senyoreta escribent... dues preguntes... esport nocturn que vol dir? i segona pregunta... has passat la grip recentment?

Anònim ha dit...

una cosa ´que quedi clara... la foto publicada en portada és meva, amb la meva càmera i amb el meu copyright... pulutant jo vaig correr un risc que ara avaluo i que en el moment de disparar no vaig veure... efectivament, els botons tiben qual goma de pollastres estirada... jolin, kina por... si per un casual arriben a trencar-se els filaments que cusen el botó a la engonita camisa... que seria de mi, de mi ojo, i de mi camara???? aixo es mereix un PREMI PULITZER ménimo... per cert, no desvelaré, per secret professional, de qui es tracta pero sembla lo professor basterio de mortadelo & filemon joojo

Anònim ha dit...

aquesta carta es del paio que arrebenta la camisa a la portada sense dubte algun ni ningun, com pot degenerar tant el cos humà i ja sense nombrar ni entrar al tema psico, intelectual i mental, eso ni mental, por sicas.

Anònim ha dit...

Seràs capullito d'anheli anònim catxo berbereno.

Molts ens trobem en un moment de crisi física, de depresió, es el anomenat "síndrome vacuno" però això són coses pròpies de l'edat i algo dels polvorons, bocatas bacon, pizzes margarideta i refrescos ligh assssucarats.

Jo mateix, i para muestra uns botons -els de la camisa que porto reforçats amb fil de pescar per que no saltin ni de la camisa ni un ull- em trobo en una situació pareja a la de la admiradora anonima però estic feliç com un anís, en aquest cas com un anisot de 90 kg o com un billy Bidón de 30000 onzas. A pos i que ...

Anònim ha dit...

ja ho diuen la gordura es hermosura, jo mincloc... em sobren 6-7 kilos.. no buscaveu un dia kilos per la reforma immobiliaria??? tel dono!!!

Anònim ha dit...

Si podriem fer una lliga contra la gordura, una mena de club, i cada setmana reunir-nos al voltant de la bàscula, per pesar-nos i lluitar plegats contra el michelin.

Anònim ha dit...

Jo m'hi excloc estic perfecta!

Anònim ha dit...

Però pensant-ho bé, hauríem de dir com aquest/a que no dona la cara i dir que estem astupendos!!!!
I començar a pensar que hi ha coses que no tenen arreglo! (parlo per mi)

Anònim ha dit...

ei, no se si la de la carta parla de gordura eh? a ver las deslgaditas , k tambe parla de flacidez, carnes caidas, falta de piel tersa i firme... ojito con fardar de primura eh?

Anònim ha dit...

pos a mi les tabletes de xocolate abdominals se m'han desfet

Anònim ha dit...

anchova que fas? estas a la estàtica o k? o a la cinta? o al ekke... ekke no se com he arribat al iruña, klanker, ekke... una birrita jose (el gordito) ekkeee...

Anònim ha dit...

i la barriga está ferma i tibant, res de flacida, mismament que als 8 mesos dels prenys

Anònim ha dit...

no sóc lo anchova, cony

Anònim ha dit...

soc el teu fitxatge

Anònim ha dit...

qui ha estat la xula que s'ha exclós? volem foto playera i votare'm els independents per valorar-ho

Anònim ha dit...

i treieu al que balla paquitolxocolatero de la portada que cada vegada que obro em foto un susto

Anònim ha dit...

ei fitxatge... em de comprovar que siguis nou aqui... com es diu el teu primer fill? si no respons no tens una p.m. de credibilitat...

Anònim ha dit...

no sabo no contesto... sospitós... i esa bateria missatges tots seguits... suena a resalao anchova

Anònim ha dit...

ni pumuky hoy??' i el segla k ja no deu tenir febre pues esto esta parau... akesta tarda el anchova fa festa... ufff... bon cap de setmana jo hi seré
de guardia, imaginaries, cuerpo de guardia, coronel... faré de tot...

Anònim ha dit...

No t'equivoquis, estic aqui a la garita.

Hay novedades? pos m'agrada que em faci jo mateix aquesta pregunta ... pos efectivament las hay o haberlas ai ai ailas ...

Anònim ha dit...

Si estic, però depre, no poseu el dit a la ferida,flacidez, estrias... Vale, no cale recordar!!!

Anònim ha dit...

Agafant la meva alternativa davant un aconteixem planificat i una activitat conjunta dels "amics de la montanya", pics, crestes -de gai- serres o altres accidents geogràfics, la meva estimada Klanker ha decidit seguir els pasos d'altres erudits dels virus i bacteries com lo Ion celular o lodestralerdelagrip i es troba en aquests moments en un estat catatònic important -vomits, malestar general, mal de crani, cansament i esgotament-, pensem en la posibilitat d'una grip tant de moda en aquests moments i descartem 100% una ampliació sorpresa de la familia -tras una veintena de predictors, alguns dels quals he pixat jo-.

Anònim ha dit...

Aixines doncs, lamentablement perilla la seva participació en la sortida en bolas a les neus, la resta de conglomerat familiar queda a l'espectativa de l'evolució del estat del nostre pilar familiar i base de la nostra supervivència.

Espere'm que tot en si sigui una burda maniobra per no estendre la roba i anar a recollir als anchovetans per quedar-se a fer una partida a la playestationdos que tinc -per a enveja del vei d'enfrente que em fa la pilota parlant de jocs de play i preguntant quins jocs tinc, i no crec que busqui altres intencions més corporals que es el que vosaltres direu, gent malalta.-

Us mantindré informats ....

Anònim ha dit...

Movedades????????????????????

Anònim ha dit...

No foteu familia Anxova, lo vostre ja es de llibre!!!

Anònim ha dit...

Novedades ... s'ha adormit.

Anònim ha dit...

ves donant novetats pero ti ragó pumuky, lo vostre es per ser denunciat i ke us engarjolin... cagondena, la propera vegada no direm res i 5 minuts abans de pirar us ho direm pq sino no hay manera...


un detall son los gomits: pot ser es lo virus de panxa i diumenge esta en forma, peroooooooooooooooooooooooooooo llavors cauras tu, como si lo viera, caganer!

Anònim ha dit...

majestuós el tema dels predictors jojojojo, me petat lo cul i la rabadilla...

Anònim ha dit...

Jo ja començaria a sospitar .... que men dieu¿

Anònim ha dit...

pos que no. A mi em toca festa a la tarda, si, fectivamente Omb, però que es fa una tarda complerta amb 2 pajarillos? em cal una ajuda, una ma, un hombro -a poder ser algo ample-, una idea ... qui vol anar a un parc i fer unes birres tota la santa tarda ...

HELP HELP HELP !!!!!!!!!! Winney Houston tengo un poblemaaaaaaaa

Anònim ha dit...

HOHAVEUSENTIT !!!!!!!! SONOTONE'S SOS SOS SOS SOSOS emvaparí ....

Anònim ha dit...

si, clar, ara tothom a escorrir el bulto paquetero, si ja us conec panda d'iscariots.

Anònim ha dit...

a qui han petat lo cul?? sexplique

Anònim ha dit...

Jo també començo a tindre sintomes, aixi com una mica de mal de panxa, em foto el 6e. quinto i un parasetamol bemol i m'estiro al llit i lo tanga questá incrustat en maxima tensió.

Ostras, Ombruno ... lo nostre Dr. Ital iTal chafateclados se las pira vampira a un poble a exercir. Cherto.

Anònim ha dit...

Descanso le quedará ...

si, al teclado.

Anònim ha dit...

Programita de cuines a TV3, me tenen fins a les clares i iemes amb els cocinitas, a tot hora i a tot canal ... collons más western's i peniculas de pistoleros.

Anònim ha dit...

afede10 que es nota la presència del nou fitxatge de l'Omb pel blog, un crack ... el ques fuma continuament amb la pipa aquest poseso.

Anònim ha dit...

joder quin nivell d'afotos ultimament surten en aquest/el nostre blog (frase rollo "aqui no hay quien viva"). no sabria perqui decantarme. bueno la veritat començo a notar certs comentaris amb una mica de crisis dels 40. proposo fer un estudi de com preparar-nos per afrontar aquesta edat tan temuda pels demes (a mi encara en falta molt)

buenoo fins aviat ja teniu deures per fer

Anònim ha dit...

Bon cap de setmana! I apa Anxova a currar-te una tarda amb los churumbeles! sort!

Anònim ha dit...

ostia, no fotis k un tal zotal marxa a un poble? mmm permetme dubtarho pero... ja esta a un poble, al centre de deficinets de sidamon crec, de vritat...

mala info la teva, crec

com continua el gòmit?
i los xurumbeles?
jo passo deparcs, acabo de ribar i em toca banyo de momento...

Anònim ha dit...

eh parkerooo on pares? tio lingotassos com ta ensarronat la klanker jojojojo

Anònim ha dit...

ei segla, comm a jefe de la idea la crisis de los 40 (ladrones?) tens lhonor de poder fer un missatge gordoteeeee!!!!

olgajoseplluis.vacances@blogger.com

au, a crear i recrear

i no et confiïs la grip son 7 dies, aixi k guarda llit i ket cuidin jijiji

Anònim ha dit...

cagondena ja em vec de guardia tot lo finde el sinyó ombra sinomb... deuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

va que jo tambe hem quedo de guardi una de les repes tambe esta amb la grip. si vols quedar e intercambiem virus i aquestes coses...........

Anònim ha dit...

ostiqueta lo segla k aborrit kesta collons!!!

Anònim ha dit...

Bona tarda weys cuanta fenya ..

1.- 40 principales. Valen, es una idea, que facin la tesis doctoral d'entrada els que ja hi ronden -pestanyal, papito panza i l'ion celular- i els demés a remolc.

2.- Klanker sense febre, no és grip destralera, serà bonet o estomacal. O scaqueo????

3.- Una de les repes també? ja sabem de qui es el culpable i a los virus me repito qual famoso ajoceite nunca tastado.

4.- Confirming. Lo Zotal se las pira, ja no tindrem que discutir-li els veredictes sanitaris.

5.- Una tarda de meravella amb la canalla, hem anat a un local amb molts unflables, barres verticals tipo bomberos, globos dificils d'umflar i amb unes hostesses de lo més agradables i simpàtiques, molt be, un pelet car però distret, el garito està al polígon de Torreferrera.

Bon cap de setmana a tots i pronta recuperació als convalescents vírics.

Ja continuaré ....

Anònim ha dit...

Ei, que torno ....


nooooooo ques bromaaaaaaaa

Anònim ha dit...

propera entrada VISITA 18.000

ACOLLONANT !!!!!!!!!!!!

LA MARE QUENS VA MATRICULAR A GRADUAT SOCIAL ....

Anònim ha dit...

ei , soc el 18001 toma ya!!! ho haveu sentit????? posesoooooooooo

Anònim ha dit...

bona nit
soc la gafitas del grupo gafitas

Anònim ha dit...

Bon dia a tots, us pasarè la informació sobre el meu estat de primera ma, mes que res perque veig que preval el tema de l'escaqueo i no es cert.
Estic millor, de fet no se que em va agafar, unes vasques i un mal de cap mol fort, crec que va ser més de panxa que res més, avui estic millor tinc el cap una mica buit pero aixo no es novetat en mi!
Crec que no serè baixa per demà però.... no adelantem aconteixements. Fins ara.
Proxim parte cap al migdia.

Anònim ha dit...

gafitas i ombra a la mateixa hora, mateix minut, mateix segon ??? cabrons heu fet un sopar sense convidar, vale vale apunto!!!

O farsa farol

Anònim ha dit...

lo + seguro

Anònim ha dit...

no farsa

Anònim ha dit...

sesta gestantdo un regal de jubilacion para paters expanx i va haver reuniovisita i vaig aprofitar per dir, ke vols posar? i va ser aixo, escueto breve etc etc
a pestanya no pregutnar pq no le veo motivado i me exposo a rebre algun exabrupto, hohaveusentit????

siguixo de guardia,nengs...

Anònim ha dit...

bona migdiada eh ?

Anònim ha dit...

AKI FENT MODELOS 115 per culpa duna k mavisat ke savia de presentar el dillummmmmms cagondena tot, i akesta k mavisat deu estar molt futuda o sovant lorella pq no escriu ni ella ni lo seu anchovation... cagondem ocupats de fidesetmana... k no curreu el dissabte??? be k viviiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

jugant a Supermodelos com els de la tele, que killacos churruters imitant a aquestes pamplinades, em deceps o debolets ...

Anònim ha dit...

Es confirma la sortida dels montanyeros pixapins, cunetes i entrades parkings.

Avui he matat un soso polar per fer-me un barreto calent en honor a la jornada i he atropellat casualment una zorra a la carretera direcció Alcarras.

Anònim ha dit...

xabacano si ke hu ets una rato eh????

Anònim ha dit...

confirmada sortida, a les 9 oclock in the towerfarrera gasoline estation, cony anchova ara no dissimulis que no saps on es pq per alli algu sa perdut mes duna matinada intentant no trobar lo punt X, si? has estat habil davant la klanker pero ta pillao bacalao

Anònim ha dit...

t'ha costat poc llençar-te a lo teclat, fulero

Anònim ha dit...

Equip d'alta montanya o de pixapins amb tacons i leopardo al coi -escríbase coll-?

Anònim ha dit...

The station gas frente frente la llar de jubilats PuntX, allí star-é ja esta nit.

Anònim ha dit...

Ah! per cert, Hola papitodelgrupogafitas, un beso.

Educació ... quan saludin, saluda.

I quan preguntin, responso ...

Anònim ha dit...

macabo de sampar un bocata pan tierno con nocillation pa kagarse la burra, viva la gordura!

Anònim ha dit...

65 comentaris, record? o casi, crec recordar 64 sumum

Anònim ha dit...

pos astupendo, així ben replet no hi ha res de flacidez, tot ben tibadet i brillant

Anònim ha dit...

Demà en honor al motiu de l'entrada i per demostrar no trobar-nos afectats dinarem uns entrants de paté i xoliç, sopa aranesa, ciervo guisat -suau i digestiu- i de postre torta de arandanos amb xocolate, tot ben regat amb vins de 14º, pavichampany i copacafépuro .... i ja ens farem uns esteps_ans de jabugo per berenar .... hombre ja!

Anònim ha dit...

ei, family chova, k digo k si no podriem tirar envant fins lo tunel de viella... i alli pues... no se, si hay nieve bien pero sino ens keden 40 kms fins a beret..., jo deia lo cerler pq els petits mes petits tenen lloc cafeteria per si fot fred mentres les altres dos pillen unes mocarrades de aupa i el lunes fiebrefiesta... ke men dius... ei per cert, canvio de comentari k faig una nova...

Anònim ha dit...

ok, corto y cierro ... el fegrorífico que s'escapa lo fred polar

Giveaway of the Day