24 de gener 2008

musica

bones nuits
permeteu-me realitzar una mena d'enquesta musical
heu d'exposar quin artiste o grup pot ser escoltat sense por de trobar-nos amb una música dolenta i cansina
es clar que a cadascú ens pot agradar un o més grups que siguin los mais de lo mais particularment, però estic parlant d'allò que un dia heu sentit i heu dit: "ostic, no se qui toca però m'agradaria sentir més cançons..."

gràcies per la col·laboració i recordeu "no al pirateo, però no al abús al preu de la musica"

53 comentaris:

Anònim ha dit...

A veure ombra, si no se que toca com te l'entono, i més aqui al blog, perque si es amb angles el nanananananan...a nannan ..a.! no se si m'ajudaràs a trobar els músics!!

Anònim ha dit...

I tenint en compte que la meva cultura musical no es massa extensa... pots tenir greus problems per saber quina canço vull!

Anònim ha dit...

Ho sento però no puc més s'em tanquen els ulls i m'estic adormint, em despedeixo però estic amb vosaltres, els que passa es que tinc una mica de feina i no estic per tot ok?
Ens veiem el finde.
Adeu

Anònim ha dit...

klankkkkk tinc dades del 390 for you... no em diguis k no es amb temps
diguem si cale envair al correu resalao k tienes

jo actually tinc baixa serrat i sabina... i mesta sosprenent...

Anònim ha dit...

quina canya, estic totalment dacord amb la klanquer, si sento una cançó i no se qui la canta com collons puc dir qui es i que vull escoltar.ne més , sabia que ens tenie sobrebalotats, però tant..

Anònim ha dit...

A veure si avui que jo entro, tot cristo te una feinada de por... perque jo no me l'acabo la feina i ara estic aqui fent un esforç per compartir moments de la meva existència amb vosaltres... i podria estar fent una altra cosa, pero em sacrifico perque us continuo estimant i trobant a faltar encara que demà ens veurem , però no puc viure sense vosaltres...... us voleu conectar duna puta vegada!!!! HO HAVEU SENTITTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!

Anònim ha dit...

klanquer tinc propostes culturals per les nostres filles per aquest cap de setmana... que també es bo que baixin a la ciutat i veguin que existeix algo més que les torres dels padrins.Les opcions son teatre o dissabte tarda o diumenge matí, caldria consultar tema entrades...diseme quelcom

Anònim ha dit...

ve en vita de l'exit men vaig a la piltra una estona....que be que viuen alguns.

Anònim ha dit...

ei en serio estic sola, mesta entrant depre, un dia que em decideixo a escriure, hi ha alguna cosa que no estic fent bé? o es un complot... mestan agafant ganes de plorar, siusplau escribiu alguna cosa....

Anònim ha dit...

aprofito la vinentesa per demanar la vostra ajuda i donarme idees per un nou nic, no em sento identificada,sense nick.
malparits on esteu??????

Anònim ha dit...

hola panxxxxxx amoreeeeee

Anònim ha dit...

Ei wapeta,no estas sola tranqui.
En quant a la cançó jo aquó no diré res ja sabeu que els meus gustos musicals moltes vegades són bastants simples i lolailos!
Ielque m'agrada doncs como que no se si compartir,però sent pesada escolteu Pereza,per mi lo milloret de l'any!
I dissabte nit sivoloeu en el meu nou equip de música.
En quant al nom,doncs no se!

Anònim ha dit...

he rebut una queixa formal de la ex panxxxx... vol gent al blogggg

Anònim ha dit...

pumu digues musica pa bajar i dame cds...

Anònim ha dit...

a mi mangrada los jorgss mustakiiii jojoojojoj... mustaki

Anònim ha dit...

anchova que passa? faig super gestions costoses per a que la meva partenaire entri al blog i tu faltes i no entres... HOHASENTIT?????????????

Anònim ha dit...

els meus gustos musicals també son molt variats, normalment la canço de moda que sona magrada i si és bailable encara mes,però també magrada molt loreja, jarabe i com no heroes, sobretot pel missatges que hi ha entre linees o que a mi magrada veure.
a nivell internacional (vull dir q parlen estranger) dover sona fort al meu cotxe sempre que va sense canalla i com no la música reege q sobretot mapeteix a lestiu. Carlos vives i mana també sonen sobint.
Magrada escoltar el beatles i john lenon, pe`r això normalment en ocasions molt determinades i moments de retrobament amb mi mateixa, cosa que ultimament no es dona massa sobint.
també musica d'alguna pelicula que magradat molt com pull fiction.
i la canço de twin picks.
i ara magrada musica dun paio q no se conm es diu i que lo meu home ma baixat es cd per internete q seria el cas q avui sens planteja en el blog, pero quan vaig sentir la canço tenia a algu al costat per reconeixer-la.

Anònim ha dit...

HOHAVEULLEGIT "!!!! la expanx ens ha dit malparits!!! hohaveullegit??? emvaparí

Anònim ha dit...

ei anchova k se ta vist lo plumier... TEKIERESCALLAR!!!!

Anònim ha dit...

el noi que canta que la meva dona no recorda lo name es
JAMES BLUNT
algum: 1973
CANÇÓ ... MIAKEMISIÓ (= MIRA K SÉ YO)

A MANDAR...

Anònim ha dit...

Ok Ombra,ja et donare cds i et dic.
En quant al NIk que pots utilitzar expanx doncs avui es molt apropiat noemfoteunicas! Però clar ja i tornem a ser només serveix per avui només.
Ara també donaorg, o sinestrés, ei aquest penso que esta bé últmament dius que estas relax

Anònim ha dit...

expanx, avui que tens rotllo podries aprofitar per enviar una entrada grossa al blog, eh? per desvirgar la situacio a lestil klanker de laltre dia, no?

aviam... passsos a seguir
obre el correu que tenim a mitjes
redacta missatge
a qui? adreça?

pos a

olgajoseplluis.vacances@blogger.com

i automaticament es posa al blog... prova dona, si cale sesborra... com diu lo teu sogre "ANIMET I VENGUE!!!"

Anònim ha dit...

si, relax, los cojones de mahoma k son de goma... ostic, mahoma no es pot dir... bvueno da igual... hay tal ibans per todo arreus... pero k no la coneixes???? hoahssentit???? si no paraaaaaaa... i quan dorm tambe treballa... ascollolnant

tetrabrik mola... i es molt actual

o hoyito

Anònim ha dit...

ei, expanx... acaba dentrar el teu amic puras per la porta jajaaja i le doy miedoooooooooooooo ni ma dit hola jajajaja, ma vist i sa tallat jajajaajaj...
es un predicador akest tambe
jjojojojo

i los pantalanos en las tetas of curs... socdepoblejóooo

Anònim ha dit...

ostic ara que hi som ella no jajaja

Anònim ha dit...

Güenas ...

Us recordo que vaig crear pel blog un apartat de "Musiques dedicades" que no va tenir garie exitsalida...

Grans grups l'oreja del silencio, heroes de vanghogh, maná de cel i jarabe de paracetamol i sobretots, els pecadors de PeresA, oh! que bárbaros ... estil parejo als Lagartija nick -que tal aquest nick expanx? es guapo, molamazo- o Los Dalton?

Carlos Vives? qui es? un jamelgo de flauta travessera?

A mi, si es que us interessa per algo que no sigui atacar-me, m'agrada practicament tot tipus de música -excepte break, regatoon, punki, country, hiphop, celta, jazz, latina, new agge, folk, rap i especial la tradicional espanyola-, tot depen del moment però cada vegada tiro més cap al heavy metal y sus contemporáneos.

Una abraçada gent ...

Anònim ha dit...

fuleros retorçuts, on sou ara???
malagent ...

Anònim ha dit...

ostitu, casi la 1, es pasa el dia volant qual garses que haberlas hailas i ja ho diuen els Siniestro "cuando el grajo vuela bajo haceun frio del carajo ..."

Conoceis a las hermanas Garse?? una es deia Carmen i l'altra?'... Paca? ..... juo juo juoooo

Anònim ha dit...

disculpeu pero com q maburria me posat a organitzar coses per la buhardilla super xula qeu tenim. pensant-ho be poder si que el nom de donaorg es adequat per mi ja que sempre estic organitzant coses per casa però també es cert que en una casa relativament nova i amb dues criatures també bastant recents la veritat es que hi ha feina organitzativa, i aquesta es la que em va a mi.. el de sensestres no, que estigui relaxada no significa q estigui de relax ahhhhhhhhhhhh! vol dir que faig un treball intern per pendrem ler coses amb mes tranquilitat. ho heveu sentit?

Anònim ha dit...

noi quina sort que tens de veure als teus veins i colegues a la feina ..quina embeja que em fas.
pel que fa al nick crec que de moment em quedaré amb tetabrik, que si que es actual i innovador com jo... i quan sacabi doncs em buscaré un altre nick, ja que es bo canvia...... reMOJAR o morir.. no es diu així?

Anònim ha dit...

Ok, pero donaorg te pegue, quina animació avui, be jom'ausento una mica que avui marxem a dinar fora i a la tarda, Carnaval, carnaval, si voleu esteu convidats a la rua a les 4 aquí Miralcampo,podeupracticar per setmana vinent!

Anònim ha dit...

ves mirant al campo ves, a veure si algu per darrera zaaaas!

Anònim ha dit...

per darreera??' predicador??? el predicado sempre va darrera del sujeto jojojoojoj, ke ben trobat jajajaja

Anònim ha dit...

no macabo la fenya1!!!!!

Anònim ha dit...

ei tetabrik... has pensat en fer una entradeta com deu mana? tho he explicat adalt

Anònim ha dit...

en català, tetabrik seria... pitbrik...jojooj

Anònim ha dit...

la tetabrik ha acabat dorganitzar la guardilla i ara deustar amb lo amamantament

com sempre nadies habla del tema musica... ascollonant

Anònim ha dit...

perdona pero soc capas descriure,donar el pit i ordenar la buardill tot alhora,ho haveu entes?

Anònim ha dit...

EI COMPANYS. ESTEM VIUS I NO ESTEM ENFADATS. RECORDS

Anònim ha dit...

adeu men vaig a dinar.bon carnaval pumu. aquestos de poble sempre van fora de temps

Anònim ha dit...

ostic... contentostoiiiiiiiiiiiiiiiii... tetabrik, pumuky, anchova, segla, kalnker i jo a la mateixa conversa... EL BLOG TRIOMFA!!!!


segla entra mes !!!! k si entra sale, segur ejejejeje

Anònim ha dit...

adeu tetabrik, a dinar de gust, i ja mos vurem alego, la cuñà puja definitively... val? see you darling

Anònim ha dit...

anchova, no et queixaras avui eh? quina activitat... como triunfamos... haurem de fer un sopar de blogmasters ben rapid per aque no se mos desbordon los servidors ni los dividendos

Anònim ha dit...

si, jo jo un sopar de blogmasters amb força boobmasters pululant orbitalment alrededor nostre i fent-nos massatgets .... venga al ataqueeee pitbulls

en seri, content, molta participació, la tetabrik avui pels descosits ... algo pasa, algo vol, algo raro oloro i losegla? guaita-te'l el que falta pal adobo culinari complet.

Anem a top.

Anònim ha dit...

sense abusar.....

Anònim ha dit...

segla... tens la regla?
aviam no soc massa bon poeta
pero tampoc fumo peta...

Anònim ha dit...

tu snifes¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

nois/es, relato menú del dia en cal Ancho ... comensales 1, menú: cols bullides d'abans d'ahir en plat fondo sopero, raig oli i de peu -estat físic del cos en el moment de l'ingesta alimentària- temps total en el dinar: 78 segons, cronometrat oficial .. se jodan los de comida rápida.

El bolo alimentici està en marxa ... vía baja, anden trasero.
Hora salida, ves a saber.

Bon prufit.

Anònim ha dit...

De segon em vaig a la fondalnastas a pel barco de marisc dels collons, que sempre fot el mateix rotllo i allo semble la berbena lapaloma de tanta decoració i mandangues mandanguetes.

Anònim ha dit...

esas siestaaaas palitroques, al menos no babeu lo coixí que despues fot catipén a babasecaaaa

Anònim ha dit...

EI ANCHOVA... vaya menu ostias... com es kestas sol? tas liberau? o tan dau esquinaso? o es k la klankereta sa ido de carnival a lo miralcampoinoloveo??????

Anònim ha dit...

Be nois fins demà a la nit a les 9 chez pumuky i anxova per un dia no cal que portis etiqueta.
Carnaval, Carnaval, que m'espera i no estare per vosaltres

Anònim ha dit...

pufff la propera vida a lensenyament... colegues

Giveaway of the Day