31 de gener 2008

manteniment del blog

ahir vaig rebre un correu que deia:
  • Wednesday, January 30, 2008
    Blogger will be unavailable Wednesday (1/30) at 4:30PM PST for about 10 minutes for maintenance.Update: The maintenance is complete.
    Posted by John at
    15:06 PST

en un principi em va preocupar el tema... tallaven la font de comunicació bloggera, tot i que només fos per 10 minuts; alego vaig pensar que total, a la tarde, no hi ha massa animació que diguem... però poc després vaig veure que podia ser la hecatombeeeee!!!!

si, estaven parlant de l'hora dels adeus del sector de l'ensenyament, aquell moment del dia en que pumuky cedeix el cetro del poder i acaba la guàrdia del migdia entre amanidetes i nens rebotats. Com tancaríem llavors???

Després em vaig calmar del tot... vaig veure que el problema ni es va notar, ningú va patir cap mal... i tot continuava normal... el que em va fer pensar que pot ser els bloggeros ausentes com ion de rues, dr. pestanya, papito, predicator aun sin invitar, yesmydarling, milanés... es van decidir a escriure en aquells 10 minuts de manteniment del blog... i no ho van poder fer, i voliven fer-ho!... i llavors, si és així s'hauran decepcionat per sempre més... i no tornaran a intentar-ho... però això és pura imaginació! o no.

32 comentaris:

Anònim ha dit...

mismament que un tall de llum ... no pasa res però emprenya

Anònim ha dit...

o ja comencen a amenaçar amb talls de llum i connexió per no pagar la quota mensual que fa temps que no es liquida, esastament des de la temporada dels webmasters substituts que ho van manipular i extorsionar tot.

Anònim ha dit...

s'espera una debacle, el holocausto humornuclear blogistic, es difuminaran en l'immensitat totes le caratollades per sempre mes de mes de mes +++++++ infinito

Anònim ha dit...

anonim anchova... dues cosetes home:
guan = 1 : tenviat un correu claridor personal
chu = 2: cal pensar en fer una colecció de fascicles al estilo "casitas de munyecas guerchas" que vendrem al preu de
9'95€ per cada un dels fascicles que inclouran un missatge gros cada mes... ket sembla
fri = 3: (havia dit dos coses? pues 3) dic que menterau k podem guanyar algun durillo amb lo blog... k men dius? hem de fer reunio avui nit? maracas? hora? ki vindrà?

Anònim ha dit...

hola.

1. Confirmació de lectura que no vol dir de entendidura jo jo, zenkiu veri (agua de) matx.
2. de quins fansdechicles parles?, perro em sembla collonut ...
3.- que no vingui ningú, menos a repartir i la butxaca ben plena, que arrebenti el fondo. Parlar de negocis es lo meu, el sector em coneix com "el negociador quebrado" ... caldrà assegurar l'operació sempre parlant de montantes superiors al centenars de millons del que sigui, que más da.

Salut

Anònim ha dit...

... en un principi em va preocupar el títol de l'entrada d'aujord'hui ... MANTENIMENT DEL BLOG ... pensava que ja demanaveu un quota constant de capital més interessos del 76% ... menosmal.

Anònim ha dit...

I el 38% restante pa birras i bocadills de pastanaga.








Si, jaaaaa 38+76 = ? .. sumeu, sumeu, a vore que us surt quant canvi l'euribor, el % interés, lo pretoleo, gas metà o el color del pantalón "sirentoambfredaicasisensedetergent" ... emvaparí.

Anònim ha dit...

ei k la cosa del guany va en serio... per posar links de publicitat... na del otro mundo i pagan!!! tampoc molt pero per dos birres... podem provar no? he vist altres que ho fan... ara, aixo si, si amb el guany fotem una lifara de ca lample k no sapunti la gent com si donguessim rosquilles eh? k hi ha gent k no ha entrat mai... eh??? k no vinguin despues!!! cagondena, màxim fotrem xupitos gratis pa tots, i els mes participatius menjaran proporcinalment als comentaris que facin... es a dir, soparem com dues tu i jo, las tres bessones algo menjaran, lo bruixaborridasegla picarà algo i para de contar eh? lion de rues portarà la calefacció, com dona tanta calor jojojojojojo... poseso... jasta dit i signat!

Anònim ha dit...

ei k la cosa del guany va en serio... per posar links de publicitat... na del otro mundo i pagan!!! tampoc molt pero per dos birres... podem provar no? he vist altres que ho fan... ara, aixo si, si amb el guany fotem una lifara de ca lample k no sapunti la gent com si donguessim rosquilles eh? k hi ha gent k no ha entrat mai... eh??? k no vinguin despues!!! cagondena, màxim fotrem xupitos gratis pa tots, i els mes participatius menjaran proporcinalment als comentaris que facin... es a dir, soparem com dues tu i jo, las tres bessones algo menjaran, lo bruixaborridasegla picarà algo i para de contar eh? lion de rues portarà la calefacció, com dona tanta calor jojojojojojo... poseso... jasta dit i signat!

Anònim ha dit...

vale, no cal que m'ho repetixios.

Uy, uy uy, que has fet amb l'informació que m'has enviat?? Revisa, revisa .... has enviado algo de más que no debias de enviar .... trata de imprimirlo por Dios trata de imprimirlo ....

Más información: Razón i poca Klanker

Anònim ha dit...

quina informacio?

Anònim ha dit...

Jo avui, poca cosa a dir, posar les peles no és lo meu, però si heu de repartir, paro ma

Anònim ha dit...

Mira que se poc d'informàtica, i lo que m'hi encontrau...
Vaya plegadas d'amoto, logotipos, fotos del blog i....otras...!!
Hasta aqui puedo hablar, ja parlarem de diners!
Dinerico fresco, el teu negocio bloggero, no serà res amb el meu!Pardillo de la informàtica ion2!

Anònim ha dit...

I no hem molestis ara que m'en vaig a fer migdiada!!

Anònim ha dit...

no arribo al nivell informatic daltres pero no se de k em parleu...

no seran k algu sa fet un lio al seu pc??? i si voleu larxiu de fotos del blog pues pagueu k aki to val quartos... jastá bé de fer d'ong...

Anònim ha dit...

No, no, no m'has entès el que tindràs que pagar seràs tu quant ho sapiguis.

Anònim ha dit...

quedas exculpat, caurà un altre chivo expiatorio, casi ets cap de turc del tema. Salvado. Libre. Fectivament guarda fotos d'algun archiu temporal de fotos vistes i les obre al imprimir .... Aclarao

Anònim ha dit...

Si que aneu forts i serios avui!

Anònim ha dit...

Bé,us deixo amb les vostres inversions, demà més!

Anònim ha dit...

Adeu Pumu, avui has estat una mica pansida -millor escurrir el bultarraco quan es parla de pasta gansa- amb 2entradas2, a veure si algú no va a sentir las piernas como se meta con Pumu ... sé que mañana promete más ...
Vajo be.

Anònim ha dit...

esculpau???? cale molta mecha pa culparme... i menos la bill gains dela partida torres sanuyyyyyy... jajaja pobret joan si ha mirat a segons què en el pc de la fenya... la jefa keralt el fot a tono amb un cago10... k facil es culpar al més dèbil... tot i que vull les fotos aquestes, mes k res per saber de k sem culpava k no era tant pel contingut com del fet k magués passat a mi... k judespriest... vegila els temporals nens??? i els preliminars jojjojojojo

Anònim ha dit...

ei tema tarifari casetes cal mirarho no? o k?

Anònim ha dit...

per cert, ningú he u captat el sentit del missatge, no? us lexplicaré: volie dir que ja seria casualitat i excusa que algu dels no participants sagués decidit a ferho mentres la pausa de manteniment... val? no entenc massa les raons duns i altres... per no ferho... pero les respecto, pot ser si k aixo es patetic, etc etc... o k no mola gens... pero bueno... mho prenc com un llibre, avia t vorem levolucio anual i treurem conclusions

de fet lion em va comentar un dia que ara nomes es un parlar diari, i abans havia temes molt mes rpofunds, te raó i en això estem pero seria mes facil si tots cooperessim, tots enviessim idees etc etc i no ens anesssssin por los berros de úceda a la minima de canvi... ser dicho i signado

aixo no va dirigit al oteador de fotos comprometidas del despatxillo de la klanker... pensado k se un UNO i no una UNA...


Anònim ha dit...

la situacio a calanchova es tremenda... una invasió de virus i basterias invaden hacia los jueves viernes la casa i afectan por doquier i a dojo als membres... esperem k langina passi rapid i lanna puegui disfressar-se de matavirus!!!

Anònim ha dit...

com no vingon gàpid a la togue no se k faguem amb lo joang... ja li he dit k adoptemg a los petits i als pares ke guels foton unes vacunes i facin cuaguentena cuganta anys seguits...

Anònim ha dit...

dona, magui... no sigos aixins... elspares no tenen la culpa... també cauen a la mes minima... bueno, a la que es celebra algo patapam! febre... i diuen k la febre es un sistema de seguretat del cos, i en el cas del anchova pater ho entenc perfectly... el seu cos es defensa, pq sap que si lanchova surt a celebracions raro es el dia que su fetge-roñó-paratogestivo es afectat per una sobredosis dalmax amb retroardor que li va des del recte fins a lamigdala i a les vegetacions nasals que un dia li van operar... aixi que el cos no es tonto... el seu cos no...
;)

Anònim ha dit...

comprenem la nit absent de blog donada la situació febril de lanchovanna... (maugi on egsta lanna?? acasa teva o de la nenag?)

Anònim ha dit...

esto es el no va mas
un saludo

fdo. el operario rotativa Segre

Anònim ha dit...

collonsssssssssssss no ho entenc, algu saixeca per escriure al blog i torna al llit, manda collons... sino no ho entenc...

Anònim ha dit...

ostia segla matxo, ja no et cal anar a dormir amb aquestes matinades onvaparar o es que vas a dormir quan lo sol es pon unes hores abans que les repetides ... afededeu. Perque l'Ion no està per aquestos trotes matineros.

I bon dia a la majoria, el de la rotativa ara deu dormir marmotando.

Anònim ha dit...

i dic Segla per que no s'em acut ningú més ...

Anònim ha dit...

El seu plaer d'entendre el teu bloc. Els articles anteriors, és bastant extraordinari, i em va agradar molt llegir el teu bloc i els punts que vostè ha expressat. M'agrada molt a aparèixer de nou sobre una base típica, després de molt més en el tema. Gràcies per compartir ... seguir escrivint!

Giveaway of the Day