29 de gener 2008

lo bill gayts de la terraferma

ahir al matí, amb una boira espesa i pixona, vaig rebre una trucada telefònica. El meu café va tremolar davant la trucada.

era ell, lo bill gays de la terraferma, el cap de lo microchof de partida que em confirmava que ja disposava de nou del seu pc; el seu pc (paleto computer) havia patit dies enrera la famosa passa de panxa, el virus que et remena tot per dins i alego no saps ni on ets. Bill va intentar retornar a la normalitat lo seu parato però no va poder ser... no respirava.

Al centre doperacions per a pc's ampic van veure el tema li van dir que no es preocupés, que no estava mort, que el recuperarien amb tot el que hi teniva dins. Ell, sabent la gravetat de la situació els va comentar que no teniva res important a dins, doncs una cosa que hi tenia ja li havien esborrat la vegada anterior (uns artistes los muchachos).

Als pocs dies ja disposa del seu parato reglat però per la seva sorpresa, i d'aquí ve el motiu de la seva trucada, no tenia res a dins del que teniva. "Andés tot allò?" La meva pregunta exclamació fou: "I que l'han fet? si no hi ha res..." Vam aclarir que el que no teniva lo pc era lantivirus i el programa de conexió a la LSD. Això era lo que no tenia lo pc... i lo que teniva prèviament, tot un compendi de pogrames vamos!

Vaig calmar al tal Bill Gays i vaig animar-lo a instal·lar el autoinstalador del virus i el pograma del modem... i li vaig oferir el meu telefon 906 per a servei de hotline-consultas. De moment no m'ha trucat però com segons ell es una mica lent i pausat en aixòs de la informatica, no dubto que potser avui comuniquem de nou. Ja us informaré per si us pot ser de profit.

per cert, endevineu de quistic parlant?

49 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo ja m'he perdut,parlant tant en clau,no pillo

Anònim ha dit...

juo juo juo ... meparto, ja imagino ja de qui es tracta... jo jo jo, lo Bill Gays de calles ... amb això no vull dir que jo sigui un lince en perill d'extintor sobre el tema, nimuchomenos, però ELL, es un fletxa enverinada del tema formàtic ... un sinistre ninfotecnològic, un portento finiquitador de pc's ... "andestá el botón para arrancar estoooo"; "trata de arrancarlo xxxxxn ... trata de arrancarlooo"

Que podem esperar del estratega residual que deixa el pc al ralentí 5 minuts "per a que agafi temperatura de rodatge" dixit en certa ocasió. Segurament li deu posar oli en algun dels forats, o tal vez vaselin oil per lubricar i vagi fi al entrar i sortir ... lo disquetteque 3 polsades i mitja, bruts! sempre igual ... no nombrem lo pen drive ... mandeee lo cualo?

Bueno, jastá, una abraçada pel prota d'avui, que es broma, tot questió d'anar provant, sin miedo, lo pitjor que pot passar es ja el que li pasa (formatear, virusos, spams, spyguarres i llarg eccetera de merdes) i per on tots hi hem pasat, i el pasado hace el olvido i Olvido Gara canta i Gara escala montañas y un beso negro del grupo amics de la montanya al nostre llargament apreciat vell amic de cuyo nombre no quiero acordarme.

Salut. i força al canut ... de Amsterdam .. i patasabajo en la taza, je je je

jo jo jo juoooooo,
que risa marialuisaaaa,
A4 ah! no se diu A10

Anònim ha dit...

Ei, sobretot s'ha de respectar el ritme d'aprenentatge de cadascú i després la gent doncs ja agafa revolada i és un no parar.

Anònim ha dit...

vec amb gran admiració que al tal anchova power avispado detective no se l'escapa ni una... molt bé! has encertat, el que passa es que no sé quan llegirà el afectado bill gays el missatge precedent doncs havia dinstalar lo parato per conectarse la internet... a lo cual jo crec que paca setmana santa la cosa estará regularment estable i calentada per poder llegir i participar com antany

Anònim ha dit...

ostias que sol!!!

Anònim ha dit...

Doncs jo tinc dos càndidats, però no se encara ki és ki!
Cómo no!

Anònim ha dit...

... un lince en perill d'EXTINTOR .... HOHAVEUVIIIIST !! d'extintooor !!! juo juo juoo. Decorazonador ...

Anònim ha dit...

De fet aqui ens podriam englobar i siliconar molts, a vegades ens pensem que som sumus sumum uns pofesionals amateurs tecnològics perque aconseguim canviar los ojos rojos -i no per culpa del flash gordon precisament- d'una foto del cuñaooo pedal i enresulte que naaaaa, que p...pena, uns pardillos pajarilios que tot just treiem un 3% del suc de la màquinaria informàtica o sigui solsament primera premsa, com l'oli que perden alguns, el llamado oro amarillo que poseu a lo que come el grillo, poquillo.


Quien quiera jugar
que ponga el dedo aquí
Quien sea un pardillo formàtico
que ponga el dedo aquí

Jo xeco xeco el dit ... reconozco y doy fe evidente de negación.

Anònim ha dit...

avui es un dakells dies k malgrat estar molt molt gris, hi ha una espurna de color a les nostres vides... i aquest es el ANCHO-VA POWER (ancho jojojojo)

i aixo que dic no es gratuit, de fet ha endevinat de qui parlem... no com altris que rellisquen entre dos candidatos, o com altres que de tanta fenya que tenen no poden entrar mai, k hi farem... es cansaran, no? i damunt no content amb això dona la volta al tema i no ens diu el nom del tal, sino k lenxifra més, no el desxifra, le da mas incógnita a lasunto...

EXTINTOR joojjojoojjo... tremendo... seria un nick perfecte!"!!!!! bonissim, bill gays, tingues encompte akest nou nick k es de lo bó bó...

ME SE PONEN LOS PELOS COMO ESCARPIAS!!!!!

Anònim ha dit...

noticia urgent: el gerent comercial occipital parietal duna coneguda mutua ha comunicat amb mi, oh gracies! per consultarme un tema parquimetral. jo pensava que anava a cursar una invitació oficial dassistencia a carrossa carnavalera pero no... no ... dijo nooooooo... noooo... no ha dit res del tema... tot sabent que el duo blogmasters copariem tot linteres i el tema airport kedaria molt en segon o tercer pla.

nobstant jo li he dit que estava invitat a la nostra carrossa de carnaval, i ma dit que ja ens buscarà... es l'star, una star, ho sabeu!

Anònim ha dit...

parquimetral? que voliva? que li treguessis un centenar de multes, no? maldito roedor mutual.

Montarem una carrossa sobre muyahidines i lis fotrem un atentat a l'avió quel volatitzarem.

al critde Salam mamamelcul ..

Anònim ha dit...

cuidado el tema momi que com fotin al buscador guguel mos fotran a volar los parquings amb qualsevol motxilla carregada de bombasfetidas

Anònim ha dit...

no, no voliva tema multa... al ravés... de kes keixa tuthom? de ke ya massa partímetre no? pos ells volen partímetre a tota la sona de la mutua... pq com es una cosa que paguen mutuamente jojojojo... amor mutuo... mutuo propio... jojoojoj... carnet de mutuo fins a 600c.c. jojojooj...

Anònim ha dit...

a mi sem fot un collo això de les zones de parquimqtre el millor que es pot fer es aparcar a la falda del castell, si un vot a favor dels aventures del dissabte a la tarda. coneguem la nostra ciutat.

Anònim ha dit...

a mi sem fot un collo això de les zones de parquimqtre el millor que es pot fer es aparcar a la falda del castell, si un vot a favor dels aventures del dissabte a la tarda. coneguem la nostra ciutat.

Anònim ha dit...

QUin morro....si una no es conecta al blog es perque te feina a csa seua que tenim a la "xaxa" a rumania o es que no ho recordes ombra.....

Anònim ha dit...

QUin morro....si una no es conecta al blog es perque te feina a csa seua que tenim a la "xaxa" a rumania o es que no ho recordes ombra.....

Anònim ha dit...

Jo ho he pillat a la primera de qui estaveu parlant, jojojo... ha estat molt bé això d'extintor,.... la pumu ja sabeu que va ser agraciada i li van regalar unes opocicions, però doneuli temps que aviat ho lliga tot!!!

Anònim ha dit...

per cert ahir em vaig trobar a la tanquet... no dono mes pistes...

Anònim ha dit...

per cert ahir em vaig trobar a la tanquet... no dono mes pistes...

Anònim ha dit...

adeu buen probetxo... gon esteu? MALPARITS!!!!

Anònim ha dit...

hi ha algú mig aletargat pel fred que es repeteix més quun pastís de ajos -tierno galváns i dels clasisc de la varietat roteitor and repetitiontotalasantatarde-

Anònim ha dit...

TE QUIERES PARAR YA! DE PUBLICAR EL MISMO COMENTARIOOOO

Anònim ha dit...

ostic... teta (jo li dic teta a la teta brik pq tenim confiança) mai coincidim... gon profit... i vegila on aparques avui... aviam si cale avisar los mossus...

Anònim ha dit...

PER SANT VICENT MARXA LA BOIRA I TORNE EL VENT

27 de gener

Anònim ha dit...

Vic...., mande em criden,
Bé em sembla que ja séde qui parleu,la meva amiga tetabrik, m'ha donat la pista, gràcies!
vaig a dinar, fins ara......

Anònim ha dit...

ostic.. no foteu canya a la tetabrik... si repeteix els missatges iguals es pq ella està acostumada a repetir-ho tot tot i tot... ays... poca vista teniu

Anònim ha dit...

vés ves--- dina de gust... lince de las endevinallas

Anònim ha dit...

ja sóc aquí de nou, però ara segur que vosaltres fent una petita vecaina, alguns clar!
Docs ja he dinat la meva trista amanida de cada día, que no me luce nada!
I moltes gràcies a lo de lince!
En quant a la tetabrik, però no veieu que ho ha fet aposta, per això de que cadascú fa el que pot amb la informàtica, i ella a repetit, per no fer un lleig, al protagonista del dia! I no per repetir les coses Ombra!

Anònim ha dit...

eo,que hi ha algú?

Anònim ha dit...

De moment la guàrdia sense problemes, no hi ha cap incident, el protagonista, està mirant encara les instruccions, cable rojo, con cable rojo, esta clavija aquí la otra, allà, però encara, no arribe la conenxió, serà per culpa de la boira?
I la resta de persoanl en sus quehaceres...
Continuare informant i esperare les cinc que hi ha canvi de guàrdia...

Anònim ha dit...

Bona tarda pardals, tot en ordre? ...
MENTIRA! que avui se d'algú que no s'ha fet la piltra i altres l'han fet però sense ventilar l'habitacle. Antihigienic.

Per chierto Ombra, gràcies pel teu comentari alabant oh! alabarem un comentari sublime dels meus, s'agraeix tant amaneramen oliòs, ara guarda l'esponja i deixa d'ensabonar-me la chepa que se m'irrita.

Thanks de birra very mucho.

Anònim ha dit...

Bé ara que el canvi de guàrdia s'ha produit, me doy el piro vampiro.............................

Anònim ha dit...

moltes gracies per fer cas als meus comentaris, em feu mes cas que a casa meva (tampoc es gaire dificil). os agraire a futur que m'aviseu (una trucada un missatge.....) de que surto retratat al blog. bueno quarentons que os vagi be i no os pengi gaire la pell.

Anònim ha dit...

noi... segla!!! a tu quan te cauen los 40? pq afededeu que sembla que els tingos i tot jojojojo

Anònim ha dit...

midentificaré, el darrer comentari era jo

Anònim ha dit...

nastardes a tant moguda tardeee i clientela bloggera, inclú s lo segla o també conegut com nomfotenniputocasoaquellesdonesdecasameva ha entrat per comentar el tema quarentón...

pensant pensant pot ser un dia farem un monogràfic scania i sus celebraciones, o un robos en la campa o un historia duna amistat laboral... aneu fent propostes, per desenvolupar-les ja em teniu a mi no? vagos holgasanes... no foteu comentaris post no... k us poden fer mal les ungletes dels dits de tant teclejar... cagondem!!!

Anònim ha dit...

anchova... ki ha penjat aquest acudit tant impersonal???? ostic que ni ha de dolents por ahi ... com saben la clau?

Anònim ha dit...

ENDEVINA ENDEVINALLA: qui es aquell que farda de machito i amo de su casa, dominador de la situation a la voz de arrrr que de escondidasmagatotis sencarrega de deixar i recollir nengs, berenars, banyeres i a mes a mes matina un ou? una pista: la d'aterratge per a mosquits

i deixa el bl0g orfe... per cert!

Anònim ha dit...

si noi, estic molt sorprés, qui ha estat el responsable de la tira de còmic? com han pogut accedir a la pàgina? malditos haquers i pirates bananeros. Però em fa ilu ser protagonista d'un comic manga mangante on apareixo peloenpecho musculat i pinta marinero d'aquells de una en cada puerto.

La vinyeta final rememora viejos tiempos quan era patró de la patera momimohama on viatjava ilegalment -segons narra una leyenda marítima- cierto melenudo de peloscuro poco ancho de chep originario de Al-Polenyikest i amb destí Melilla beach per desembarcar amb una ma l'esquena i l'altra amb una birra al davant en busca d'una nova vida, per aixos, -relata la llegenda bujarra- va anar amb l'objectiu de no txaperar per cantonades ni practicar el gigolisme i la seva meta era la de caçar i capturar una bona peça femenina, de bona familia i amb bona posició.

La resta de la llegenda ja la coneixeu, eh?

Anònim ha dit...

Leyenda o verdad?


tan tan taaaan

.... ahi queda la duda .....

Anònim ha dit...

Pumukyyyyyyy
SAPS DE QUI ESTEM PARLAAAANT ARAAAAAAAAAAA !!!! afededeu.

Anònim ha dit...

Bona noite!
Ja estic a casa per fi. Ombra, ja està el teu 390 direcció hisenda via internete, esperant que no passi com al ordinador del prota d'avui perque sino l'hem liat i bé!
Dos coses, se qui es el protaioniste del comentari i se qui es la resolució de l'endevinalla a pesar de que no sa donat per aludit amb un NO SOC JO!!
Negando la evidencia a su mujer!!

Anònim ha dit...

Ho ha volgut disimular amb un llegenda marinera tipo remen semen, remen semen!!

Anònim ha dit...

ell sempre rema i sema... i alego et posa amirar cap a laplec i patapam, unaltra canalla.... mira ke ... akest home titulín!!!

Anònim ha dit...

poblemes de conetsio han impossibilitat laparicio estelar nocturna del tal ombra... que per cert, està fet un cromo després de practicar durnat hora i mitja el s...uperbasket a torrefarreration arena pavilion

Anònim ha dit...

doneuli llargues a l'ombrabasketero, que ja veus per corre una hora i mitja.. jo si que corro una marató cada dia, no perdo una caloria i a sobre ningu mo agraeix......

Anònim ha dit...

el dissabte després de la rua anirem a sopar al comba, la familia ombra, con pestanyas i nos llevamos a los padrins porque se han quedat orfes damics amb aquests viatges xollos de linserso. qui vulgui venir que ho digui que encomenarem taula. OK?

Anònim ha dit...

ei segla no et sapigo greu sortir fotografiat al blog, encara estas de molt bon veure per ser que ja estas rozan el 40.....

Giveaway of the Day