16 de gener 2008

Nota d'Agraïment

SOBRE EL BLOG.

Hola webmasters, això va per vosaltres, fa dies que l’anchovapater hem diu “i tu perquè mai no publiques res?”

1er. Perquè ja ho feu prou bé vosaltres.
2on. Perquè no tinc molt temps.
3er. Perquè no tinc massa idees.
4art. Perquè no en tenia ganes.

Però ara m’ha vingut una inspiració, si, en el meu moment de “gloria” (els churumbels dormen), jo que faig normalment? hem poso al dia amb el nostre mitjà de comunicació EL BLOG, en majúscules perquè s’ho mereix, al menys en moments crítics de feina, família i d’altres coses que no ens permeten veure’ns com abans, si ens permet saber de tots nosaltres, per mi un alicient més, el entrar al blog per a veure que fa la gent.

Per tant les meves primeres quatre ratlles van per vosaltres ombra i anchova, per donar-me un petit al·licient cada dia. Per mi us ho mereixeu.

Que cursi no?
Prometo que si mai faig un altra entrada no serà tant tonta com aquesta.!

Klanker

22 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo m'he limitat simple i llanament d'ovella a fer oficial l'entrada, sense intervenir, censurar, opinar uh amenaçar.

Anònim ha dit...

ei... klanker, realment ho fem per algun de les raons k tu has dit... pero també de tant en tant sagraeixen akestes paraules... cursis? i k?

ens ajuda a estar propers, jo al choveta (anchova, valeeeeeeeeee, perdonnnnnn) sembla k hi treballi amb ell, i pumuky i... expanx jeje... poquito poquito, i si entrés l'ion i el pesta, i el pitarquian i lo segla & family, pues molaria molt més pero tant se val... encara tenim idees i k durin, i quan sacabin us tocara apumuky i tu escriure algun post

en serio, gracies i parlem del diumengetotsumenge

Anònim ha dit...

ja dormiu? amb tanta emocio i ja dormiu? jo no puc... estic ennuegat... de vi amb gasosia k me pegao cenando un ou frit patats frits i un delicatessen poleñiniano k es on tinc realment les arrels, companys... brupppt... perdó pero es k.. .como mi puesto tio...

Anònim ha dit...

semblo embarassat com lo jesus quesada del camera cafe, k ho veieu? joojojoj..."jefe, ke estoy embarazu, un coreano ma dejao prenyao, k le parece-? habré de pedir la baja por maternidad" jajajaja

"gentuzaaaaaaaaaaaaa"

Anònim ha dit...

per cert, no facis com alguns guadianas... practica més lo del tema mensajes coi... k ho fots prou bé?

Anònim ha dit...

o dormiu o veniu aki, no val tocaments, anchova!!!!!!!!!!!!!!!!!! HO HAVEUVIST?¿

Anònim ha dit...

Hola ombra, estem aqui, lo que pasa es que mirem portes correderes entre mig!!
K tenim molta feña home!!

Anònim ha dit...

Ara si k plego adeu!

Anònim ha dit...

hola klanker, sóc jo estic viva... però es que ara he trobat un altre entreteniment, fer esteps per la nit, no no és una nova postura sexual no, és un sistema pèr acabar-se d'agotar si una ja no en te prou amb tot el dia... la veritat és que jo també us enyoro molt i us estimo molt i us trobo molt a faltar com diu la meva estimada pumuki, però nois la vida cada cop es complica més i jo no trobo pauses per sentar-me a la cadira en cap moment. però ara m'ha fet ilussió veureus al bloc. us estimo molt....... ens veiem diumenge, quina iliusió que em fa!!!!!

Anònim ha dit...

ostias, anchova... bienvenido al culebron titulau "los amics de lamontanya tambien lloran" coñ de gent, cagondem... sera possible... anchovanielet creix i fot canya a tothom la marekemvaparíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

diosssssssssssssssssssssssssssssss

te kieres callar????????????????

Anònim ha dit...

cony no pleguis ostia... mireu les portes correderes scrigno... en serio
ojo amb les correderes pq les barates acostumen a fallar mes k un pètardo holandés en serio

Anònim ha dit...

http://www.scrigno.net/content.asp?l=es&c=778

Anònim ha dit...

pumuky , kesta al tfon amb la expanx, us dona la gona nit, i diu k us enyora a tots, malgrat a alguns i us coneix (segla...) k mes voleu? aixo es sensibilitat, ays... buaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anònim ha dit...

voliva dir k ni us coneix, te kieres calllar????????
Ç

Anònim ha dit...

sa parejita de la fotooooo... perfil... predicator is talking???

Anònim ha dit...

bon dia... no respira ningu eh? la fot impacta??? a pos i k us pensaveu..i ni tinc mes...

Anònim ha dit...

Les emocions al poder!

Anònim ha dit...

No pots fotre la foto més graaaan ?... emvaparí, si se ven los pelillos de las fosas marianas nasales ..

Afededeu que lo angulo és crític ... ah! i per cert, gent de poca vista, heu vist el jersei a lo Evo Morales, LHAVEUVIST !!!

Anònim ha dit...

I ... on estava jo amb la meva estètica i estil "trinxtatsamarretonegro"? no com els Bread & Butter -lease vater, jo jo juo- menuda moda d'amanerats, flipats i restrenyits al batter.

Anònim ha dit...

Ah! Klanker s'agradece el gesto del post, molt be, per algo es comença. T'esti ... ro la cana??'

Jastá el blog masa sensiblero per més amaneraments al estil telenovela machupichuperuana "los amics de la montanya tambien lloran"

Anònim ha dit...

ostia el anchova namorau???? des de quan? us casareu? sou felisos? ke tal les correderes? i les corderes? explica coi, informaaaaaa

Anònim ha dit...

i levo morales predicator esta estudiau... cada moviment te un significat una interpreteació, isnorant... per cert, no us poseu foc a terra,pq ja veus lo sostre com se fot cony

i si, tinc afotos del sinyó anchova luciendo tipo k alego penjo sensssssssssssssss falta, a saco paco chico raco

Giveaway of the Day