21 de gener 2008

El temps va que vola

Hola amics i amigues fa molt de temps que no escric cap entrada, i avui que tinc una mica de temps i una pèsima inspiració com sempre vull fer una entradeta, m'apeteix em ve de gust, de pinta.
Avui que tots estem una mica de resaca muntanyística, vull felicitar als que van tenir la idea de posar en aquesta pàgina, ep nois fem una sortida!
I tots la veritat estavem esperant aquest moment, tots teníem ganes de marxar, de veure'ns i de riure, si de riure i això ho hem de fer més vegades.
I ho hem de fer per què el temps va que vola, i cal aprofitar-lo!
El temps passa i ens marxen els dies, i cal aprofitar monents i dies com els d'ahir.
Jo avui, que em veig passar els dies, els mesos i els anys, avui que encara tinc força i no tinc l'ànima morta com diu el Serrat, vull aprofitar aquest espai per donar-vos les gràcies a tots per tots els dies que amb vosaltres em pasen volant, rient, parlant, menjant, bebent i ara també jugant.
I aprofitem el dia que el temps vola.
I per poder posar-vos amb mi i fer acoso i derribo i que els comentris contra el pasteleo brogin sens parar, he de dir US ESTIMO!!!!!


Sigue de cerca las últimas tendencias y lo que más rompe MSN Vídeo

27 comentaris:

Anònim ha dit...

Això no es el que era!

Anònim ha dit...

aixo es ... es... kina mocioooooooooooooooooooo, us enyoroooooooooooooooooooooooooooooooooooo segla bésameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee abracem-nossssssssssssssssssssssssssss buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vull plorarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...


jo, ombra del camp d'esports, declaro que no era mi intención derivar este blog hacia el otro lado de la acera, es decir, el lado sensible, el que entiende, el con pluma. Será posible tanta delicadeza junta??? la época hippie del amor, peace freedom pasó... esta todo muy de color amarillo eh????

Anònim ha dit...

¿esta chica tiene novi@?
no sé que le debe parecer al novi@ que vaya estimando a tanta gente por el mundo

Anònim ha dit...

Vinga xics que una mica de sensibilitat en tot un any no està mal sense que sirva de precedente!
Però la veritat és que avui, tinc la meitat de la classe malalta i literalment la meitat i no m'hi trobo, i aleshores surten les sensibileries i demés!!!

Anònim ha dit...

Deixeu que la gent s'expressi cony que la gent a de treure tot el que porta dins i gomitar i gomitar sense to ni so!

Anònim ha dit...

perô tu t'has mirat be al paio la portada per afirmar aquestes coses???

Anònim ha dit...

Potser així faria una altra cara!

Anònim ha dit...

Bé nois, quina tarda més llarga,només amb 8 churumbeles per aquí, ja casi no tinc recursos,
help anxova que vas fer la tarda de divendres!

Anònim ha dit...

salvada per la campana baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anònim ha dit...

OSTIC, no ha donat temps k li donguessim idees coi... au, vajo bé... i descansa tia que amb aquesta jornad i 8 nens...

Anònim ha dit...

aquest color si que es l'adequat al personal circulante pel blog. Enhorabona, sortiu ja de l'armari.

Anònim ha dit...

joojojjo... akest blog es dun maricon perdío del copon!!!!

Anònim ha dit...

bona nit... vec k amb absencies com la meva es amariconeja el blog, es sensibilitza, es torna de color de rosa... tremendo, asi pues sus vigilo i no me iré per a que mel torneu gay... amb lo boniquet kel teniem, cagondem

pd: us enyoro molt molt i moltttt

Anònim ha dit...

bona nit... vec k amb absencies com la meva es amariconeja el blog, es sensibilitza, es torna de color de rosa... tremendo, asi pues sus vigilo i no me iré per a que mel torneu gay... amb lo boniquet kel teniem, cagondem

pd: us enyoro molt molt i moltttt

Anònim ha dit...

veieu tant enyorat estif que envio el misssatge dos vegades... jo... perdoneu pero es molt forta lenyorança

Anònim ha dit...

M'habia esquivocat i l'he penjat al altre post ... lo recupero, corto y pego .... deia ....


PERO ESTO QUE ES??
PERO ESTO QUE EEES?

I aquest color?? corazoncitos? on abans habia un hooligan cervessero ... això sembla la pàgina oficial de la barbie culebrón, a veure si tornem a la normalitat aviat, demano pefavó demano pefavó una mica de serietat i abandonar el romanticisme i guardar-lo per la intimitat i la parella.

S'agraeix, eso si, tanta amistad i la seva divulgació pública ...

VISCA ELS AMICS DE LA MUNTANYA !!!

Anònim ha dit...

Ara només ens cal fotre un negoci de mariconeres ... afededeu que us marxa la bola i revisseu els nivells de l'oli no sus gripi el motor

Anònim ha dit...

Caldrà fer una secció de contactes ...

Este mensaje es para Milanés. Te echamos en falta. Lloramos tu ausencia. Esperamos verte pronto, a ser posible nos haremos los longuis. Tus amigos.

Anònim ha dit...

O una secció a lo Mula Francis ...

Apreciada Mula:
Quería consultarte lo siguiente: Que credibilidad tienen los que dicen que participaran y alego no lo hacen ...

Anònim ha dit...

dinguna amigo anchovanonim.. dinguna!!!

Anònim ha dit...

He penjat a l'altra entrada, però us saludo tambè desde aquesta!
Us he de dir que a mi una mica de sensibilitat m'agrada! Però tanta... no està de acorde con mi caracter... al cap hi ha la fi sempre m'heu acusat de mala llet.
Però no vull ser menos que vosaltres tambè us trobo a faltar algun ratet jejeje!
Bueno molts ratets va!!

Anònim ha dit...

Casi que me las piro per avui, demà més.
bona nit.

Anònim ha dit...

a mi també masembla be tanta sensibilitat, però lo de lanyorança cony no u entenc, si ens vam veure ahir... es que tot això és un complot per poder venir a viure tots plegats a casa nostra, que es la mes gran de tots els amics de la montanya??
ja sabeu que sou benvinguts, però mucho como que cansa, pesaussssssssssssssssssssssssssssssss!!!!
Jo també us vull... vull perdre de vista .
Ho haveu vist!!!!

Ah clanquer jo també tinc fama de mala llet, però perro ladrador poco mossegador.....

Anònim ha dit...

bupppp buppp guauuuuuuuuuuu guauuuuuu, bufff buffff bupppp

(=jo també us enyoro, al miquel angel ni en groma)

Anònim ha dit...

Tot això del romanticisme pumikiano és cosa de l'edat i a punt de cumplir un més -els 35 se rumorea- comencen els dubtes existencials i una etapa d' exaltación de la amistad -semblant a la 2ª fase de les etapes de la bona pillera ... canticos regionales-

Avui es el dia de autos, el dia de echos consumados i desprès d'aquesta jornada onomástica l'efecto axeromantico desapareix qual efluvio gasístico en la inmensa montaña cerleriana.

Així doncs, Felicitar a la miga Pumuky i dessitjar-li una feliç jornada ...

He dit i força aviat.

Anònim ha dit...

pero k fots paio? ves al otal k estas fatal... a les 6'21... va tio, gitat al llit i dorm...

Anònim ha dit...

sense nick = ex panx

Giveaway of the Day