15 de febrer 2008

Us enyoro amics!

25 comentaris:

Anònim ha dit...

sabias palabras

Anònim ha dit...

Perdoneu però estic pesnsant seriosament en cobrar drets d'autor per aquesta frase!

Anònim ha dit...

No se qui ha publicat però jo tambe us enyoro i com es costum a la nostra family no se quant us podrem veure!
VULL UNA NOVA FAMILIA HOHAVEUSENTIT?????
(ja m'està be la que tinc si deixen de posar-se malalts)

Anònim ha dit...

Estic de pediatres, termometres, apiretals i paracetamols que crec que tinc guanyat un master!

Anònim ha dit...

PERO COM VA LA COSA? he remes un emailio al anchova a su feina, pero me semble k no la chafat fa rato no?
parte de bajas, por favor!!!!!

Anònim ha dit...

Ara vaig a buscar als xurumbelets, l'anchovanna ja està recuperada, fa dos dies que no té febre, però per si de cas s'ha quedat a casa, i l'anchovadanielet, esta costipat, amb una mica de febre o febricula donada per la congestió, sembla que va millorant i l'anchovapater.... sin comentarios

Anònim ha dit...

L'anchovapater, per no ser menys que la seva descendència, vol probar que se sent en totes les malalties que ells agafen i les incuba ell!
Avui millor però encara té restes de febre!
Esperem que en puguem veure aviat!

Anònim ha dit...

hi ha un tema pendent ejem

Anònim ha dit...

lo kualo?

Anònim ha dit...

domenge

Anònim ha dit...

to so menche

Anònim ha dit...

des dakestes linies una salutacio danim per aquellls k tenen virus al se upc, a la seva gola o al seu membre... patern... per ells, una salutació

segla? fas festa avui? es k com no mos dius res a la matinada pos...c om k sanyora la cosa...

US ENYORO MOLT AMICSSSSSS!

Anònim ha dit...

febre en descenso
mocos en ascenso

Anònim ha dit...

gracies per la salutacio, aqui estem, en cuarentena tragicomica.

Anònim ha dit...

M'he resistit tot el que he pogut amics, però al final aquesta colla de judes que tinc per familia m'ha fet caure.
De moment nomes tinc estat febril que espero curar-lo amb paracetamol. Però ... a verlas venir.
US ENYORO AMICS!!!!!!

Anònim ha dit...

Vaig a empiltrar-me a veure si milloro o no!

Anònim ha dit...

trata de aguantar, por dios, trata de aguantar ...

Anònim ha dit...

que poco aguante

Anònim ha dit...

no te aguanta nada eh anchova
al primer embite... la tens k.o.
no serà mai la k fou
ni fou mai la k es
ni es la ke fuere
ni fuera ase fred
...

me liat i k?

cobeu cobeu... calor depit, ja ho deia cuñau pestanya!!!

Anònim ha dit...

a 5 puntets... no guanyarem la lliga pero mira k patiran los p. merengons!!! eh pumu blanquilla?

Anònim ha dit...

Bon dia a tothom, sembla que JO estic al 100%, jo aquestes malalties meves, no les entenc, però millor així.
Anchovapater a les 4 del mati a 38 i fred i no se que més tenia!
Si no tinc res més crec que puc donar per guanyada la batalla.

Anònim ha dit...

puedes ganar la batalla pero veremos quien ganará la guerra

Anònim ha dit...

Nois, encara respiro, fluixet però respiro

Anònim ha dit...

anchova... si no pots respirar pel nas, respira pel cul tio... les balenes ho fan i mira si baixen a l'oceà

anims pq tu amb mes de 38 deus semblar una calça ... bruta... i aixo es lleig... dutxat al menos...

si tanyores del otal ho dius, vale?

Anònim ha dit...

uys... dingún comentari... aixo menasa ruina!!!

Giveaway of the Day