13 de febrer 2008

us identifiqueu?


un comentari a una entrada anterior m'ha fet pensar... de petit veiem a la TV els barrufets amb el maleït Gargamel i el seu gat Azrrael, el Pare Pitufo que més semblava un pitufo musulman per la barba poblada (de xinxes), i la resta de pitufets cadascun amb un tret d'identitat... l'inteligent, l'esportista, el rialler... la pitufina rossa al estil la buenorra del camera café i per últim el BARRUFET GRUÑÓN.

Érem petits i no ens adonàvem però quanta ragó tenive el sinyó autor dels barrufets... a la vida n'hi ha que assumeixen rols i els executen durant tot el dia... però el rol que més abunda és el de Gruñón.

Per 25 pessetes digueu-me persones, situacions o moments en que sou o trobeu gent gruñona... 1, 2, 3 responda otra ves...

43 comentaris:

Anònim ha dit...

començo: alguna gent te un despertar problemàtic i no vull dir que sigui p.e. el meu germà o la klankervictòria o algun cunyat que tinc

Anònim ha dit...

alaaaaaa lo ka dit!!!!

Anònim ha dit...

Hi ha temps per tout en aquesta vida ... per estimar, per riure, per plorar, per badallar, per aburrir-se, per enamorar, per protestar, per disoldre manifestacions a cop de porra, per fotres en reformes quan no cale osti_, per divertir-se, per pintar, per anar en moto, per treballar, per dormitar, per posar-se malalt, per tenir descendència, per cardar -la llana- i també per grunyir.
O sigui, cada persona un món i el mon de tots.

Vinga, cantem, tots junts, a 7 voces ...
"el mon es mon, el mon es gran, el mon es de tots quan arriba Nadal, quan arriiiiba Nadaaaaal"

... que bonic, llagrimeta coi.

Anònim ha dit...

per fotres en reformes quan no cale osti_,

alaaaaaa lo ka dit!!!!
alaaaaaa lo ka dit!!!!

Anònim ha dit...

gruñon el tio, venga a pitufar.

Anònim ha dit...

per fotres en reformes quan no cale osti_,

ostic lo ka dit!!! mho ha tret de la boca... no magrada que mho treguin de la boca... brrrrrr... no magrada reformar... brrrrrrrrrr... no magrada no agradar....

k gruñon... i lo ke tespera nengggg...

Anònim ha dit...

Per saber l'origen d'aquesta nova entrada cal adreçar-se cap al final del post (o entradaaaa ...) anterior i localitzar una frase que ha impactat profundament en el nostre sentiment.

Anònim ha dit...

Jo sóc una mica grunyona quan em desperten i em comencen a dir coses, i tot coses que he de fer, durant aquell dia o matí i les meves pobres neurones ancara són al llit.
Em poso grunyona quan, quan, no ho se tampoc sóc molt grunyona no?
Mandoneta potser si però grunyona?
Hi havia el pitufo mandoneta?

Anònim ha dit...

Ei panolis, soc jo el pituf gruñón? tinc fama de grunyon per sotadents.

Vaja premi 25 ptas, ja que vas demà a Madriles em fas el canvi al banc central d'espania. Merci

Anònim ha dit...

Volia dir encara, perdoneu la dislèxia.
Per cert, podríem donar un premi, al grunyon del blog!
Potser hi hauria certa competència!
També poríen fer una mica de campanya els posibles candidats!

Anònim ha dit...

PitufoVictoriaKlanker, emvaparí, això si es grunyir en moments de somnolència i tal, uuff, brutal, cosaseria, et sents de tot i més a tV3, però ojo eh? no dic les expressions pq ojo.

Anonimo Anonimo

Anònim ha dit...

Perquè un dubte que tinc, grunyon no es pot confondre amb mala hòstia oi?
Perquè d¡aquesta potser hi hauria més candidats!

Anònim ha dit...

Per cert aprofito aquest moment per dir-vos que demà, fare vaga i no contareu amb la meva presència!
Per un ensenyament de qualitat i una lei d'Educació justa per a tots!
Moment reivindicatiu i no grunyón!

Anònim ha dit...

Tens rago.

Anònim ha dit...

Però no canvio de tema, gent grunyona les meves sisters, tant la gran com la petita, tenen un ramalazo que ni te cuento!

Anònim ha dit...

ei... ser grunyon en el fons es tenir mala llet, no ser dolent, sinó de caracter vale? vamos, eso creo

per cert, aquest blog no pertany a cap ideologia ni creença política ni sindical ni hormonal ni festival ni jateval ni nostasmal, així doncs absteniu-vos col·lectius desemparats de comentar temes vaguerils i altres de l'estil doncs es la manera mes facil diniciar discussions que no portarien enlloc...
hi ha una màxima al mon laboral i aquesta es: "qui treballa a la mina que es queixi pq es juga la salut, la resta sisplau no fem lo ridicol; hi ha altres formes de queixar-se pot ser més efectives"

i una altra màxima del país del himno sin letra es "aquí no curra ni dios, menos yo que hago mas horas que un reloj" (al estilo antunez)... resumint, tothom treballa moltíssim i els demés no foten ni brot... i aixo al pais de les hores i la impuntualitat enlloc de la productivitat i leficiencia...

dicho... i zanjat!

Anònim ha dit...

Corto i canvio,recullo el veredicte i tens raó no entrem en discusió,però aquesta no és una vaga per treballar més o menys! Que cadascú sap les hores que dedica a la seva feina al dia.
I no ens posem grunyons ni seriosos que no cale.

Anònim ha dit...

Així doncs a part de 25 pts quin altre premi donem a aquells que tenen cada dia un mal despertar!

Anònim ha dit...

Però ha de ser una mica trist aixecar-te sempre de mala lluna!

Anònim ha dit...

És millor que viure a la Lluna!

Anònim ha dit...

Hi ha persona al mon que despres d'adormir-se al sofà, la desperten perque se'n vagi al llit, i damunt li començin a dir coses quant s'esta morint de son que ho fagi amb la rialla a la boca?
Si es així realment jo soc un victoriapitufogruñon, perque jo no ho se fer! Només se renegar.

Anònim ha dit...

i no poc, juo juo shhhiittt, que ara dorm .... surto pel balcó sino el cop de porta aixecarà la ira del diabolo koala.

Anònim ha dit...

benvolguts klanker i anchova, vec una clara situacio tensa fruit pot ser de pressuposots i canalla varies... des del blog la mula elena francis us aconsella un fidesetmana de relax veient com les mosques es planten a un palteret pirinenc...

Anònim ha dit...

jojojooj ancohva te las tas jugant companyeroooooooo, a casa meva hi ha llits si vols, pero no per a tu que ronques com un cosaco!!!!

personalment si madormo al sofa i em comenten danar al llit, agafo i vaig... i si em parlen faig k escolto i la rialla a la boca... isino a ki penseu que ha sortit la ONbrA tant riallera eh? pues a su padre, yo!

Anònim ha dit...

hi ha un farsant??? qui escriu amb lo meu nick???

Anònim ha dit...

ostic k poc creible jajaja al mateix minut los dos comentaris jojojojojo... anchova k fas al carrer??? no se tacudeixi tocar la klanker para roce sensual... te pega un grunyidito que resona viana!

Anònim ha dit...

klanker desperta!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

uy, uy,uy va dir el llop

Anònim ha dit...

Ja comencem a barrejar històries!
Si que esteu xarradors avui al migdia, això de sentir-se identificat crida!

Anònim ha dit...

Ei, boooones. Així demà un cap a madriles a negociar trasvases -de calé- i l'altra a tallar carrers amb una parcarta per perjudicar al personal. Pues menudo panorama ...
jo estaré per aqui, al acecho i supervisió .... no abandonarem la güevera ... ais! vull dir la nau.

Anònim ha dit...

anchova et quedes dentrenador únic, aviam lo k foteu eh? la suplent fa vagatecaga... asing k... preveig poqueta a ctivitat a no ser que amb la klanker sus dongueu unamica vidilla jejeej


bon dia...

Anònim ha dit...

Quin tema mes ideal, jo reconec que tinc un pronto de mala llet, o que tinc un pronto grunyon, però he de dir que amb els anys no he anat a pitjor com passa normalment, no, me relaxat i he aprés a controlar-me bastant o això crec. me mentalitzat que discutir, enfadar-se i grunyir serveix de poc.....a no ser que em toquin molt els collons!!!!

Anònim ha dit...

Esta tia...si si...tiene una mala lexe que no hay quien poeda con ella...

Anònim ha dit...

qui es aquest mal parit, fill de la gran....jo mala ostia?

Anònim ha dit...

ei aqui tinc un parell de grunyones matineres, lonaombra i mariombra, donant calor x casa.uuuuuuuuuffffffffffffffff.

Anònim ha dit...

em rebut noticies dels viatgers, ombra ja ha arribat amadrir i ombrapadrins estaran en ple vol pel cel... quina sort, jo em vull jubilar...

Anònim ha dit...

Hola tetabrik, només et saludo a tu que es la unica que stas de guardia!
Jo també hem vull jubilar, jolin que be que es viu, cap aqui cap alla sense cap mal de cap (segur que s'ho mereixen)
Se tacumulatlafeinaavuino? mariaombra, onaombra, jubileitorsviatjadors i entre mig escaqueosamadrid per part del ombra, sino sabe nada el muchacho!!

Anònim ha dit...

Feliç Sant Valentin! a tots

Anònim ha dit...

bon anit
no meskakejat, kedi clar, nomes una mica, pero en horari laboral osease k... i ademas los madriles pagan bien!

i dos... k ha passat avui amb el anchova power? eh??? k tambe ha fet vaga ? pq si na fet, a akest paio el foten fora del conseel dadministracio coi.. .entre baixes, vvagues, i vagos... altantokevadecantooooo!!!!

Anònim ha dit...

anchova coi on ets??? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anònim ha dit...

uys... aixo fijo k es febre!

Anònim ha dit...

efectiviwonder, avui ja començo a respirar ....

Anònim ha dit...

jjojojono fotis? otra vez???
fes una entradeta coi...

Giveaway of the Day